CRM система й емоційний інтелект: як технології допомагають розуміти запити клієнтів

  • 5.3.2024
  • Автор Владислава Рикова
  • Категорії: Бізнес, Маркетинг

Клієнти купують завдяки емоціям, які пробуджує в них ваш бренд. Навіть якщо це спонтанні імпульсивні покупки, і покупець взагалі не знайомий з вашою компанією, ключову роль в ухваленні рішення відіграють саме емоції. Тут важлива швидка реакція компанії, адже від цього залежить, чи стане клієнт постійним і чи повернеться з повторними замовленнями. CRM система — це сучасне технологічне рішення, яке дозволяє закохувати в себе покупців і змушувати їх обирати вас знову і знову.

Цікавий факт: після впровадження срм-системи рівень задоволеності клієнтів зростає в середньому на 23%. Цікаво, що при аналізі даних було виявлено, що щасливі клієнти, які отримали персоналізоване обслуговування через CRM, стали не лише частіше повертатися за покупками, а і збільшили середній чек на 20%.

CRM система й емоційний інтелект

Як CRM допомагає завойовувати клієнтів

CRM вже давно визнана ключовим інструментом для управління відносинами з клієнтами, але коли в цей процес впроваджуються елементи емоційного інтелекту, відкриваються нові можливості для зростання бізнесу.

CRM у руках досвідченого менеджера — це найкраще джерело інформації про запити, вподобання й очікування вашої цільової аудиторії. Це важливо, оскільки сприяє покращенню якості обслуговування та підвищенню рівня задоволеності клієнтів. Система може виявляти ситуації, коли клієнт задоволений чи невдоволений, і відповідно реагувати. Наприклад, негативні звернення можна нівелювати подарунком чи бонусом, про який неодмінно нагадає СRM. А про свою прихильність і повагу магазин також ніколи не забуде завдяки персоналізованим поздоровленням, які CRM-система надішле автоматично за заданими вами правилами.

CRM також відкриває нові можливості для персоналізації взаємодії з клієнтами. Системи можуть адаптувати свої відповіді та рекомендації відповідно до індивідуальних потреб та запитів кожного клієнта, що створює більш глибокий досвід обслуговування. За допомогою аналізу великої кількості даних, CRM не лише визначає звички конкретної людини, але і розуміє індивідуальні тригери й емоційні потреби кожного клієнта.

Це дозволяє створювати унікальні пропозиції, адаптовані до конкретних інтересів, і надавати персоналізовані поради або спеціальні пропозиції. В результаті клієнт відчуває, що його ви розумієте його краще за партнера, що сприяє зміцненню лояльності та збільшенню ймовірності повторних покупок. CRM-системи стають ключовим інструментом у створенні унікального та персоналізованого досвіду покупок, сприяючи ефективній взаємодії з клієнтами на основі їхніх індивідуальних потреб та очікувань.

Яку CRM систему обрати для завоювання покупців

KeyCRM — інноваційна платформа для ecommerce і сфери продажів, яка відкриває безліч можливостей для персоналізації та вдосконалення взаємодії з покупцями. Платформа дозволяє:

  • моментально обробляти запити покупців з будь-яких каналів, зокрема з Instagram, Telegram, Viber, Facebook;
  • створювати персоналізовані пропозиції та підвищувати середній чек;
  • розсилати автоматичні повідомлення, що покращують лояльність — привітання з днем народження, нагадування використати бонуси, запрошення взяти участь у розпродажі;
  • створювати та реалізовувати програми лояльності, щоб залучати й утримувати ще більше клієнтів.

Ну і звісно, куди ж без аналітики. Вбудований аналітичний модуль KeyCRM дозволяє компаніям легко визначати ефективність своїх стратегій персоналізації, забезпечуючи постійне вдосконалення взаємодії та максимізацію лояльності кожного клієнта.

Custom Gravatar
Владислава Рикова

Експерт з юридичного маркетингу. Керівник маркетингового агентства MAVR.

Бізнес-ступінь “Майстер ділового адміністрування” (MBA).

Share
This
Є питання? Не відкладайте, отримаєте відповідь прямо зараз Задати питання