Збільшення конверсії
Максимальне охоплення
Поліпшення поведінкових факторів
Точний таргетинг

Контекстна реклама в Яндексі

Яндекс.Директ – це рекламна система, яка демонструє аудиторії рекламні повідомлення, що відповідатимуть їхнім інтересам. Контекстна реклама може показуватися у вигляді оголошень на сайтах-партнерах або в самій пошуковій системі Яндекс. Вона є ефективною саме по тому, що показується тільки потенційним клієнтам за запитом в пошуку.

Як зрозуміти, що вам потрібно замовити рекламу в Яндексі?

  • Якщо ви хочете залучати клієнтів з пошуку і тематичних сайтів.
  • Якщо хочете платити тільки трафік, а не покази.
  • Якщо хочете контролювати ефективність рекламної кампанії.

Інструменти Яндекс.Директ можуть допомогти вирішити широке коло завдань. Тому наші фахівці зможуть підібрати Вам саме ті, що найбільш для вас ефективні.

  • Контекстна реклама в пошуку.
  • Ретаргетинг.
  • Мережа Яндекс.

Переваги налаштування контекстної реклами в Яндекс.Директ

  • Розміщуючи рекламу в Яндексі, ви сплачуєте не за перегляди, а за кліки по рекламному оголошенню.
  • Можливість швидкого запуску рекламної кампанії.
  • Простий формат рекламних оголошень. Тема, короткий опис, посилання і все – оголошення готово!
  • Самостійне визначення бюджету, тобто ви самі будете вибирати, скільки готові платити за кожен клік.
  • Можна запустити рекламу без сайту через спеціальний сервіс Яндекс.Візитка.

Реклама в Яндекс в першу чергу необхідна тим, чий бізнес поширюється на країни СНД.

Отримайте безкоштовну консультацію!

Експерти MAVR завжди готові проконсультувати Вас з питань розвитку Вашого бізнесу в Інтернеті!

Етапи налаштування контекстної реклами в Яндекс.Директ

Ваша реклама Yandex Direct буде ефективною, якщо вона буде налаштовуватися за такими етапами:

  • Короткий аналіз цільової аудиторії, критеріїв прийняття рішення в контекстній рекламі.
  • Аналіз оголошень конкурентів в контекстній рекламі. Це потрібно в тому числі для того, щоб ваше оголошення вигідно виділялося.
  • Збір та сегментація пошукових запитів в карті охоплення.
  • Угрупування ключових слів.
  • Написання рекламних оголошень.
  • Створення та налаштування рекламних кампаній.
  • Додавання розширень.
  • Установка налаштувань для максимальної віддачі при роботі рекламної кампанії.

Запуск і оптимізація рекламної кампанії (РК)

Грамотна оптимізація рекламних кампаній відіграє велику роль в її ефективності. Вона дозволяє більш грамотно розподіляти бюджет, збільшувати кількість заявок і включає в себе:

  • аналіз і оптимізація пошукових запитів користувачів і розширення списку мінус-слів (робота з типами відповідностей, вимикання неефективних ключових слів та ін.);
  • внесення інших коригувань в рекламні кампанії (наприклад, за гео, віком, статтю, часом показу, пристроями та ін.);
  • аналіз ефективності та коригування текстів оголошень, креативів (тизери / картинки);
  • тестування різних стратегій призначення ставок;
  • робота з біддерами;
  • і багато іншого.
Замовити налаштування і ведення контекстної реклами Яндекс.Директ в маркетинговому агентстві МАВР ⇒Замовити послугу зараз

Переваги роботи з МАВР

  • Багатий досвід роботи та позитивні відгуки клієнтів.
  • Ми розробляємо ефективну стратегію для ведення вашого бізнесу.
  • Охоплюємо всі можливі способи просування, а також адаптуємо їх під ваші потреби.
  • Забезпечуємо постійний зворотний зв’язок на кожному етапі ведення проекту.

Наші клієнти

Є питання? Не відкладайте, отримаєте відповідь прямо зараз Залишити заявку