Збільшення конверсії
Максимальне охоплення
Поліпшення поведінкових факторів
Точний таргетинг
Контекстна реклама в Яндексі
Яндекс.Директ – це рекламна система, яка демонструє аудиторії рекламні повідомлення, що відповідатимуть їхнім інтересам. Контекстна реклама може показуватися у вигляді оголошень на сайтах-партнерах або в самій пошуковій системі Яндекс. Вона є ефективною саме по тому, що показується тільки потенційним клієнтам за запитом в пошуку.
Як зрозуміти, що вам потрібно замовити рекламу в Яндексі?
- Якщо ви хочете залучати клієнтів з пошуку і тематичних сайтів.
- Якщо хочете платити тільки трафік, а не покази.
- Якщо хочете контролювати ефективність рекламної кампанії.
Інструменти Яндекс.Директ можуть допомогти вирішити широке коло завдань. Тому наші фахівці зможуть підібрати Вам саме ті, що найбільш для вас ефективні.
- Контекстна реклама в пошуку.
- Ретаргетинг.
- Мережа Яндекс.
Переваги налаштування контекстної реклами в Яндекс.Директ
- Розміщуючи рекламу в Яндексі, ви сплачуєте не за перегляди, а за кліки по рекламному оголошенню.
- Можливість швидкого запуску рекламної кампанії.
- Простий формат рекламних оголошень. Тема, короткий опис, посилання і все – оголошення готово!
- Самостійне визначення бюджету, тобто ви самі будете вибирати, скільки готові платити за кожен клік.
- Можна запустити рекламу без сайту через спеціальний сервіс Яндекс.Візитка.
Реклама в Яндекс в першу чергу необхідна тим, чий бізнес поширюється на країни СНД.
Отримайте безкоштовну консультацію!
Експерти MAVR завжди готові проконсультувати Вас з питань розвитку Вашого бізнесу в Інтернеті!
Етапи налаштування контекстної реклами в Яндекс.Директ
Ваша реклама Yandex Direct буде ефективною, якщо вона буде налаштовуватися за такими етапами:
- Короткий аналіз цільової аудиторії, критеріїв прийняття рішення в контекстній рекламі.
- Аналіз оголошень конкурентів в контекстній рекламі. Це потрібно в тому числі для того, щоб ваше оголошення вигідно виділялося.
- Збір та сегментація пошукових запитів в карті охоплення.
- Угрупування ключових слів.
- Написання рекламних оголошень.
- Створення та налаштування рекламних кампаній.
- Додавання розширень.
- Установка налаштувань для максимальної віддачі при роботі рекламної кампанії.
Запуск і оптимізація рекламної кампанії (РК)
Грамотна оптимізація рекламних кампаній відіграє велику роль в її ефективності. Вона дозволяє більш грамотно розподіляти бюджет, збільшувати кількість заявок і включає в себе:
- аналіз і оптимізація пошукових запитів користувачів і розширення списку мінус-слів (робота з типами відповідностей, вимикання неефективних ключових слів та ін.);
- внесення інших коригувань в рекламні кампанії (наприклад, за гео, віком, статтю, часом показу, пристроями та ін.);
- аналіз ефективності та коригування текстів оголошень, креативів (тизери / картинки);
- тестування різних стратегій призначення ставок;
- робота з біддерами;
- і багато іншого.
Переваги роботи з МАВР
- Багатий досвід роботи та позитивні відгуки клієнтів.
- Ми розробляємо ефективну стратегію для ведення вашого бізнесу.
- Охоплюємо всі можливі способи просування, а також адаптуємо їх під ваші потреби.
- Забезпечуємо постійний зворотний зв’язок на кожному етапі ведення проекту.