Зміст
Чат-боти – універсальний прогресивний інструмент для масштабування бізнесу. З розвитком штучного інтелекту переваги чат ботів, а значить і можливості бізнесу, тільки зростатимуть. Вже зараз чат-боти інтегровані у безліч галузей та сервісів, формуючи імідж брендів та залучаючи нову аудиторію.
Основні функції чат-ботів та їх переваги для бізнесу
Спрощення роботи та значна економія ресурсів – одні з багатьох функцій чат-ботів. Інформування клієнтів, прийом замовлень, техпідтримка, відповіді на стандартні питання успішно автоматизують спілкування з користувачем без витрат за роботу персоналу.
Компанія стає ще ближче до своїх клієнтів, вирішуючи їхні питання та проблеми миттєво та у зручний для них час. Чат-боти дозволяють значно розширити аудиторію, збільшуючи обсяги продажів в режимі реального часу. А інтеграція з іншими месенджерами, соцмережами та сервісами, такими як календар, Zoom, сторінка сайту, робить чат-ботів ще кориснішим та ефективнішим.
Розглянемо основні переваги чат-ботів для бізнесу.
Доступність компанії 24/7
Люди шукають інформацію або роблять покупки у свій вільний час. Доступність компанії 24/7 дозволяє отримати необхідну допомогу навіть у нічний час або у вихідні.
Компанія може надавати послуги та підтримку клієнтам з різних часових поясів у будь-якій точці світу. Це значно розширює аудиторію та потенційну клієнтську базу компанії.
Швидкість відповіді
Чат-боти обробляють запити миттєво, зміцнюючи довіру та лояльність клієнтів до бренду. На відміну від живого оператора, який може спілкуватися тільки з одним клієнтом за раз, чат-боти обробляють безліч запитів одночасно, підвищуючи задоволеність клієнтів та покращуючи їхнє загальне враження про бренд.
Лідогенерація
Використовуючи дані про переваги, потреби, бюджет та інші параметри, чат-боти адаптуються до бажань клієнта та пропонують релевантні продукти або послуги. Це збільшує шанси перетворення потенційного клієнта на реального покупця.
Інформація, зібрана чат-ботом, може автоматично передаватися в CRM-систему для додаткової обробки та подальшої взаємодії з клієнтом.
Таргетовані повідомлення
Боти для чату можуть використовувати інформацію про клієнтів для персоналізованого спілкування. Наприклад, звертатися за іменем, рекомендувати продукти, спеціальні пропозиції або знижки, засновані на попередніх покупках або інтересах клієнта. Персоналізовані повідомлення створюють більш релевантний та індивідуальний досвід для клієнтів, що стимулює продаж та збільшення конверсії.
Сегментація
Сегментуючи аудиторію на основі переваг, демографічних даних чи поведінки, чат-боти допомагають ефективніше керувати маркетинговими кампаніями.
Це дозволяє бізнесу точно визначити потреби кожного сегмента та розробити цільові маркетингові стратегії. Боти визначають сегменти з великим потенціалом для конверсії або повторного продажу, щоб зосередити зусилля на цих сегментах. Це підвищує ефективність маркетингових кампаній задля досягнення кращих результатів.
Скорочення витрат
Загалом використання чат ботів у бізнесі знижує витрати за рахунок автоматизації завдань, оптимізації процесів, скорочення витрат на персонал і його навчання, а також підвищення ефективності операцій компанії.
Автоматизація відповіді на прості питання (наприклад, уточнення інформації про повернення товару та його наявність у магазині, відстеження посилок, розрахунок вартості доставки) дозволяє чат-ботам знизити навантаження на операторів і персонал.
Продуктивність команди
Чат-боти автоматизують рутинні завдання та процеси, обробляють великі обсяги даних, звільняючи час команди для більш стратегічних та креативних завдань. Це допомагає збільшити продуктивність команди та скоротити ймовірність помилок.
Також чат боти у бізнесі можуть стати інструментом для покращення комунікації всередині команди: нагадувати про терміни, відстежувати прогрес виконання завдань, керувати розкладами тощо.
Скільки коштує розробка такого помічника?
Вартість розробки чат-бота для бізнесу залежить від багатьох факторів, таких як складність функціоналу, інтеграція з іншими системами, рівень персоналізації, вибір платформи розробки, навчання чат-бота, особливості вимог компанії.
Для визначення специфіки та оцінки витрат на створення чат робота краще всього звернутися до професійних розробників. Вони добре знайомі з сучасними технологіями, найкращими практиками та методологіями розробки.
Спеціалізовані розробники розуміють потреби компанії та переваги чат бота для бізнесу. Вони можуть запропонувати найбільш відповідні рішення у розробці чат-бота, який відповідає бізнес-цілям та очікуванням компанії. А також надають технічну підтримку та обслуговування після розробки.
Крім того, експертиза професійних розробників у галузі безпеки захистить дані клієнтів та компанії від погроз та порушень.
Звернення до спеціалізованої компанії розробників тих, кому потрібні чат-боти, значно підвищує гарантії більшої якості та ефективності впровадження чат-бота в бізнес-процеси компанії.
Експерт з юридичного маркетингу. Керівник маркетингового агентства MAVR.
Бізнес-ступінь “Майстер ділового адміністрування” (MBA).