Детальніше

Олег Моїсеєнко, власник ресурсів з авто- та світлотехніки

Олег Моисеенко

Хочу підвести підсумки та оцінити роботу над моїми сайтами з продажу світлотехніки.

Спочатку я звернувся до МАВР із проханням надати консультацію щодо мого першого сайту avto-fara.com, створеного самостійно майже без знань в області СЕО ( тільки часткова інформація). Головною особливістю було те, що я робив усе особисто через бажання мінімізувати  витрати, бо проект не масштабний та без інвестувань.

Перша консультація показала купу моїх технічних помилок та помилок організації сайту, та розуміння, що варто багато чого виправити. Це була суперпродуктивна зустріч для мене. Хочу відзначити, що у Влади є здатність коротко , але зрозуміло надавати інформацію. За півтори години вона змогла побачити критичні помилки, пояснити, що потрібно виправити і, головне, як. Зрозуміло, що за один раз усе зробити неможливо, і в мене було багато питань. Але короткі онлайн-консультації орієнтували мене у  подальших діях. У результаті я вирішив створити ще один сайт fara-avto.com.ua з урахуванням усіх наших напрацювань. Мені приємно, що його Влада оцінила як «чистенький» та зробила лише трохи зауважень.

Приємно було розуміти, що Влада заглиблюється в суть сайту, специфіку товару. Наприклад, підказка про можливість зробити якірні посилання на одну й ту саму сторінку фари з різних моделей мені дуже сподобалася, тепер вона в черзі на реалізацію. На жаль,  не встигаю зробити все й одразу…

За такий короткий проміжок часу ще важко оцінити масштабність росту, але тенденція мені подобається. Із мінімальною кількістю товару ( 22 фари) у мене була відвідуваність сайту до 50  чоловік за добу. Я мав 2-3 продажі за тиждень!

У цілому можу сказати, що головна вартісна риса Влади – це постійне бажання йти вперед та розвиватися. Завдяки цьому вона знаходиться в інформаційному топі останніх напрацювань у просуванні сайтів.  Це важливо й для мене у тому числі. До речі, спочатку я не ставився з деякою недовірою до заходу, остерігався того, що наші дії можуть нашкодити справі. Наприклад, rel=«canonical» між сайтами не викликало захоплення спочатку, але зараз я з упевненістю використовую цю технологію. Довіра важлива в бізнесі.

Мені імпонує, що Влада не стоїть на місці, займається новими іноземними проектами, береться за будь-які тематики. Це гарна ознака чудового фахівця.

Маю в основному тільки позитивні відгуки про нашу співпрацю. Проте, звичайно, не все ідеально. Є  моменти, які викликали дискомфорт. По-перше, це її масштабний підхід  у розкрутці сайтів. Влада працює в основному з великими замовниками, тому не всі методи для мене прийнятні. Наприклад, озвучений бюджет нарощування маси посилань мене не влаштував. Але вона старалася зрозуміти мої побажання – за це їй велике спасибі.  Цей відгук, можливо, дозволить більш об’єктивно  оцінити  можливості клієнта та дасть можливість більше підлаштовуватися під індивідуальні потреби замовника.

По-друге, мені здається, що варто уникати термінів «накрутка», «нарощування маси посилань» та інше. Мені, як клієнту, хочеться покращити сайт легальними методами, щоб не потрапити  в «бан». А подібні слова змушують мене непокоїтися.

Я хотів би продовжити нашу ділові стосунки в області консультацій щодо моїх сайтів. Упевнений, Влада йде правильним шляхом професійного розвитку.

Custom Gravatar
Владислава Рикова

Експерт з юридичного маркетингу. Керівник маркетингового агентства MAVR.

Бізнес-ступінь “Майстер ділового адміністрування” (MBA).

Є питання? Не відкладайте, отримаєте відповідь прямо зараз Задати питання
Про проект
  • Категорія: SEO
  • Сподобалося: 0 like
  • Поділитися: