Просування в соціальних мережах (Instagram, Facebook, ВКонтакті) магазину ювелірних виробів «ЯРКО»

  • Як розробити SMM-кампанію, яка буде продавати товар / послугу?
  • Які соціальні мережі вибрати?
  • Якими повинні бути пости?
  • Як аналізувати ефективність?

Все це сьогодні в нашому кейсі – на теорії і практиці розглянемо кожен пункт.

Теорія

8 кроків по створенню правильної SMM-кампанії

  1. Цілі

Визначтеся з цілями розкрутки в соціальних мережах, ціна послуг та результат якраз буде залежати від того, що хочете в результаті отримати:

  • Підвищити лояльність покупців.
  • Зібрати Ліди.
  • Сформувати імідж компанії.
  • Підвищити впізнаваність бренду / товару / послуги.
  • Підтримати або налаштувати комунікацію зі своїми клієнтами.
  • Отримати новий канал продажів.
  • Організувати додаткові продажу для своїх старих клієнтів.
  • Зв’язати offline і online.
  • Провести дослідження та ін.

Відповідно до ваших цілей розробляється контент і визначаються KPI.

  1. Цільова аудиторія

Детально складіть для себе портрет клієнта: де він живе, скільки йому років, стать, яка в нього освіта, ким працює, чим займається, який рівень доходу, які страхи, проблеми тощо.

Портретів клієнтів може бути кілька. Чим чіткіше ви їх сегментуєте – тим більша ймовірність попадання точно в ціль, тобто інтересу до вашого товару / послуги.

  1. Аналіз конкурентів

Для створення SMM-кампанії зберіть інформацію про конкурентів, а саме:

  • УТП і переваги конкуруючих компаній.
  • Які соціальні мережі використовують.
  • Що пишуть.
  • Як часто пишуть.
  • В який час пишуть.
  1. Контент

При складанні контент-плану враховуйте правило Парето: 80% – розважальний + навчальний контент, 20% – що продає контент.

Придумайте рубрики для вашої групи / сторінки і дотримуйтеся їх.

  1. Контент-план
  • Складіть на місяць контент-план для кожної соціальної мережі.
  • Визначтеся з частотою і часом публікацій.
  1. Оформлення

Пост з картинкою привертає більше уваги користувачів – це факт. Використовуйте шаблони-заготовки для кожної рубрики, якісні картинки, створюйте колажі, не вмикайте в оформлення більш 3х елементів дизайну, використовуйте фірмові кольори і шрифт, брендують контент.

  1. Автоматизація роботи в соціальних мережах

Використовуйте сервіси-планувальники для публікацій, щоб постійно не відволікатися на пости. Ми використовуємо Hootsuite і SMMPlanner і вам рекомендуємо.

  1. Оцінка і коригування
  • Оцінюйте залученість аудиторії по лайкам, репостам і коментарям.
  • Враховуйте охоплення аудиторії, приріст нових користувачів.
  • Відстежуйте трафік на сайт, продажі.

Завдяки цим метрик ви зрозумієте, що цікаво вашій аудиторії, які рубрики варто прибрати, а яким дати розвиток, який товар найбільш цікавий, а до якого слід привернути увагу і т.п.

У презентації «Зміст має значення … або як навчиться писати суперпости» представлена ​​більш детальна інформація з написання постів:

  • Як писати, щоб вас читали.
  • 14 побажань онлайн-читача.
  • Повні рекомендації з оформлення постів.
  • Де взяти ідеї.
  • Приклади супер постів і провальних записів на стінці спільноти.
  • Форма контент-плану.
  • Сервіси для відстеження статистики.

Практика. SMM для ювелірної компанії

Наш клієнт – інтернет-магазин «ЯРКО» займається продажем ювелірних виробів по всій території Росії і є партнером більш 30 найбільших виробників.

Головні цілі присутності в соціальних мережах – підвищення впізнаваності компанії на просторах Інтернету, налагодити комунікацію з користувачами, розвинути їхню лояльність. Вторинна мета – продажу.

Старт запуску SMM-кампанії: 15 мая 2015 р

Отже, що нами було зроблено?

1 етап. Аналіз конкурентів

Для початку було проведено детальний аналіз конкурентів.

анализ конкурентов в SMM

У графу «Соціальні мережі» заносимо соціальні мережі, які використовують конкуренти, частоту і час публікацій. Графа «Що постять» містить контент конкурентів по кожній соціальній мережі:

  • які рубрики використовують;
  • які акції / конкурси / опитування проводять;
  • які є теми обговорень і інша інформація, яка була опублікована компанією.

У графі «Нотатки» фіксуємо все те, що може бути нам корисним і цікавим: використання хештегов, слова-заклики до дії, дизайн картинок, формат продажних постів, фотоальбоми та інші особливості спільноти / сторінки.

Виходячи з аналізу конкурентів, було визначено просуватися в 4х соціальних мережах: Вконтакті, Facebook, Instagram і Google +. Відразу обмовлюся, що розміщення постів в Google + добре впливає на пошукову видачу сайту – як такого спілкування там не відбувається, зате нас любить Google!

2 етап. Контент-план

Нами були розроблені рубрики за такими напрямками:

  • Комерційно-інформаційні: «Актуально», «Модний тренд», «Таємниця каменю».
  • Інформаційні (новини компанії, галузі, цікаві факти і т. ін.): «Цікаво знати», «Ми і ЗМІ».
  • Навчальні: «Золоті поради» (допомога у виборі ювелірних виробів), «Види замків сережок».
  • Розважальні: цитати, картинки.
  • Інтерактивні: Опитування «Хто крутіше ?!», Проведення конкурсів.
  • Комерційні: був визначений формат публікацій комерційних постів (новинка, популярне, реклама товару).Нові рубрики. По ходу просування вводилися нові рубрики: «Ювелірні бренди світу», «WOW! Прикраси »,« Ювелірний гороскоп »,« Сонник », Мікс (товар + десерти / фрукти / пейзажі). Частота публікацій: 3 рази на день у будні дні Час публікацій: 9:10, 13:05 і 16:55 (час краще вибирати не чітке). Всі тексти для соціальних мереж є унікальними.

3 етап. Просування в соціальних мережах

ВКОНТАКТІ

Група під «Вконтакті» була вже створена до нас, кількістю в 1000 чоловік. Однак ми змінили опис групи, аватар, наповнили її обговореннями і фотоальбомами.

  1. Ручна розсилка запрошень.

Попередньо відсортувавши користувачів відповідно до портретом клієнта, велася ручна розсилка вітальних повідомлень від імені компанії з пропозицією вступити в групу і вирушав запит на додавання в друзі. Також такі повідомлення розсилалися гарячої аудиторії – активним користувачам в групах конкурентів і виробників-партнерів. Активна аудиторія – ті користувачі, які активно коментують публікації, цікавляться ювелірними виробами. Повідомлення перед проведенням і під час конкурсу:

Сообщение перед проведением и во время конкурса в ВКонтакте

Сообщение после конкурса

Як правило, 10 з 15 осіб, які отримали запрошення, вступають в групу.

  1. Групи по бартеру

Були обрані групи з однієї цільовою аудиторією і географією роботи – інтернет-магазини з продажу жіночого одягу з приблизно однаковою кількістю передплатників. В обумовлені дати був здійснений обмін постами в групах.

  1. Розміщення платних постів

У міських групах Костроми і Санкт-Петербурга (ті міста, на які робить упор компанія «Яскраво») були зроблені репости конкурсного поста з нашої групи.

  1. Проведення конкурсу

Завдяки конкурсу «Золотий» Июнь, переможець якого був обраний за найбільшою кількістю репоста, група збільшилася вдвічі – зростання передплатників склав близько 1200 чоловік.

Слід зазначити, що після конкурсу вихід учасників був мінімальним. Слідом була запущена акція для підтримки інтересу у користувачів. Набрану кількість передплатників збережено і на сьогоднішній день, що говорить про цікавий контент для користувачів.

Проведение конкурса ВКонтакте

  1. Таргетована реклама ВКонтакті

При проведенні конкурсу ми підключили рекламу.

Спосіб оплати – за переходи.

Цільова аудиторія: 18-42, міста Кострома і Санкт-Петербург.

Тестування: 4 рекламних оголошення з різними заголовками і форматами картинки. На кожне оголошення витратили по 100 руб.

В ході рекламної кампанії також налаштовували показ оголошень на різні вікові групи: 18-24, 25-33, 34-42. При цьому на кожен сегмент – свій заголовок для оголошення. Ті заклики, які працюють для 18-річної дівчини, не зацікавлять 40-річну жінку.

Найбільший відгук був у аудиторії віком 18-33. Оголошення з найвищим CTR:

Объявления с наивысшим CTR

Оголошення змінювалися кожні 3 дні – як тільки CTR падав, а підвищення вартості ЦЗК не спрацьовувало.

Результати

На даний момент в групі більш 2150 осіб.

Охоплення аудиторії

Охват аудитории ВКонтакте

Найбільше охоплення спостерігався під час проведення конкурсу. В кінці серпня відзначається невеликий спад – наш SMM-фахівець пішов у відпустку. Незважаючи на запланована публікацій, важлива постійна робота з аудиторією, провокування на спілкування. Тепер ви напевно розумієте важливість системної роботи SMMщіка.

Трафік на сайт

трафик на сайт из ВКонтакте

FACEBOOK

Сторінка бренду в «Facebook» була створена з нуля: наповнення контентом, фотоальбомами, створення асоціативної обкладинки.

обложка в Facebook, кейс по SMM

На просування в Facebook на даний момент ми не витратили ні копійки.

Слід зазначити, що в цій соціальній мережі в порівнянні з іншими складніше «розгойдати» аудиторію. Активність в групах ювелірної тематики спостерігається тільки з кількістю передплатників 1000+. Але у нас вийшло вийти на цільову аудиторію і налагодити контакт.

Обмін посиланнями з групами з аналогічною ЦА не представляється можливим – оскільки, як це не дивно, активності на сторінках з аналогічною кількістю передплатників не спостерігається.

Тому єдиний спосіб залучення передплатників в групу – ручна розсилка запрошень (аналогічно у Вконтакті) і відправлення запитів в друзі.

Запити розсилаються гарячої аудиторії: активним користувачам, відповідним портрету цільової аудиторії, в групах виробників-партнерів. І вони працюють краще, ніж повідомлення-запрошення.

Також робляться репости на сторінку консультанта, на якій відбувається активна взаємодія користувачів з контентом.

Результати: На даний момент на сторінку підписані 164 людини.

Охоплення аудиторії

Охват аудитории в Facebook

Трафік на сайт

Трафик на сайт из Facebook

INSTAGRAM

Аккаунт компанії в «Instagram» був створений з нуля. На сторінці переважно представлений товар в різних форматах, навчальний контент зведений до мінімуму. Але це поки що) Експерименти попереду!

  • Передплатники

Розсилка запитів користувачам, підписаним на сторінки конкурентів і заводів-партнерів, а також на міські паблік (переважно Костроми і Санкт-Петербурга). В першу чергу запити надсилаються активним передплатникам на сторінках заводів-партнерів, які задають питання по конкретному виробу, цікавляться ціною, а також проявляють іншу активність.

Перед відправленням запиту кожен профіль проглядається, оскільки наповнення сторінки 12-річними школярами або такими ж продають сторінками нічого не дасть.

  • Залучення

Хоча б раз на день переглядаємо стрічку наших передплатників – лайкать і коментуємо фотографії. Погодьтеся, що нам цікаво – хто ж поставив сердечка під фото? Найчастіше користувачі переходять до нас на сторінку і також відзначають, що сподобалися їм публікації.

  • Конкурс

Для поширення інформації про компанії в мережі Instagram і зростання передплатників в липні було проведено конкурс, умовою якого було поділитися публікацією, відзначити компанію і поставити спеціальний хештег.

Що робили, щоб заманити людей брати участь в конкурсі?

  • Залучення блогера.

Характеристики вибору: місце проживання, кількість передплатників, контент сторінки, залученість користувачів. На своїй сторінці блогером був розміщений репост конкурсу під виглядом учасника.

  • Залишення коментарів з інформацією про конкурс під фотографією користувача, під фотографією російських зірок.
  • Розсилка директ-повідомлень.
  • Інформування про конкурс на сторінках компанії в «Facebook» і «Вконтакті»

Результати:

На даний момент на сторінку підписані 430 осіб.

подписчики в Instagram

Залученість. Лайки 

количество лайков в Instagram

Залученість. Коментарі

показатели вовлеченности в Instagram

Збільшення кількості коментарів у липні обумовлено проведенням конкурсу, однією з умов якого було залишити в коментарях свій порядковий номер під постом. Порівнюючи ж показники червня і серпня, кількість коментарів зросла вдвічі.

Загальний трафік з соціальних мереж на сайт

Передплатники: Вконтакті +1150 передплатників, Facebook +167, Instagram +430.

Трафік з соціальних мереж: + 747  переходів (13,77% від всього трафіку). І це без урахування Instagram.

Хочете також? Зробіть замовлення на наші послуги

Email для попереднього замовлення *

Телефон

Є питання? Не відкладайте, отримаєте відповідь прямо зараз Задати питання
Про проект
  • Дата: 01.05.2015
  • Категорія: SMM
Хочете також?

Email для попереднього замовлення *

Телефон