Кейс з бюджетного SEO-просування компанії Fito-Land
Даний кейс, як і в цілому проект, можна назвати прикладом бюджетного SEO-просування т.к при мінімальних фінансових витратах щомісяця вдається домагатися непоганих результатів. Клієнт задоволений і отримує прибуток – для нас це головне!
Тематика проекту Fito-Land
Продаж:
- професійної салонної косметики;
- витратних матеріалів;
- косметологічних апаратів.
Також серед діяльності компанії можна відзначити проведення тренінгів та навчальних семінарів для косметологів.
Аудиторія: професійні косметологи, масажисти, власники б’юті-бізнесу.
Регіон: Україна (Харків).
Мета: підвищити впізнаваність бренду, наростити продажі b2b, а також розширення дилерської мережі.
З складнощів, з якими ми зіткнулися:
Сайт не є інтернет-магазином і має дуже вузьку цільову аудиторію. Більшість комерційної семантики не підходило, так як продукція, яку поставляє клієнт досить дорога і призначена для салонних процедур.
Інструменти для роботи над проектом:
- Netpeak Spider
- Serpstat
- Google Search Console
- Google Analytics
- Google My Business
Період робіт: листопад 2016 – листопад 2018
Вихідні дані
З початку роботи над проектом було зафіксовано 159 переходів на сайт в місяць, з них 102 – це переходи з пошукових систем.
У перший же місяць було проведено комплексний аудит сайту, і було виявлено як безліч грубих технічних помилок, так і банальних з точки зору наповнення сайту.
Внутрішня оптимізація
Так як сайт побудований на WordPress все виправлення технічних помилок не викликало особливих труднощів у програміста. Щомісяця відповідно до проведеного аудиту виконувалися роботи по оптимізації сайту. Завдання стояли на SEO-фахівця, програміста і контент-менеджері.
Були проведені такі роботи:
- Переїзд сайту на https.
- Складання коректного файлу robots.txt.
- Генерація правильної sitemap.xml.
- Налаштування цілей в Google Analytics і Яндекс Метриці.
- Налаштування веб-майстрів.
- Оптимізували швидкість роботи сайту.
- Усунення битих посилань.
- Оптимізація зображень.
- Створення та налагодження аккаунта в Google Мій Бізнес.
- Збір і кластеризація семантичного ядра.
- Складання мета-тегів до просуваються сторінок.
- Складання ТЗ копірайтерам на тексти.
- Написання текстів на посадочні сторінки.
Зовнішня оптимізація
Після проведення всіх технічних робіт над сайтом стала задача про необхідність нарощування посилальної маси т.к пошукова система для просування – Google.com.ua.
Графік нарощування посилального профілю:
Локальне просування
Досить хороші результати показало локальне просування.
Завдяки оптимізації сторінки в Google Мій Бізнес і щотижневому постінгу заходів, товарів і новин вдалося домогтися таких результатів на Google Картах:
Трафік
Відвідування сайту – 159 в місяць (старт робіт)
Відвідування в останній місяць – 1900 в місяць (кінцевий результат)
Розподіл трафіку по каналах:
Графік зміни органічного трафіку за час робіт:
Конверсії
Т.к це не інтернет-магазіим, то встановленими конверсіями були:
- перехід на сторінку Контакти,
- запит прайса на продукцію.
Досягнення цілей в перший місяць робіт – 70 (контакти) і 83 (прайс).
Досягнення цілей в останній місяць – 107 (контакти) і 281 (прайс).
Порівняння за досягнутими цілями (перший і останній місяць):
Ключові фрази
Топ-10 становить 6% від загальної кількості ключових запитів. Вдалося вивести в ТОП-1 запити з пріоритетними брендами косметики.
а останній рік робіт сайт в кілька разів збільшив кількість пошукових запитів.
Зміна кількості ключових фраз:
Що не вийшло?
З того, що хотілося, але не вийшло впровадити – блог. Він був необхідний для охоплення більшої семантики шляхом нарощування інфо-запитів. На жаль, клієнт так і не погодився на цей крок, тому що це б призвело до регулярних додаткових грошових витрат на роботу копірайтера.
Підсумки:
При мінімальних витратах вдалося:
- виправити технічні помилки на сайті;
- оптимізувати посадочні сторінки;
- наростити кількість посилань;
- збільшити впізнаваність бренду;
- збільшити трафік, позиції, конверсії.
Навіть з невеликими коштами можна досягти бажаних результатів в просуванні свого сайту. Головне знайти правильний підхід і послідовно виконувати всі рекомендації SEO-фахівця.