Кейс з просування в пошукових системах суші ресторану в Дніпрі Port Jackson!
Інформація про Клієнта: суші ресторан в Дніпрі, Новомосковську, Дніпропетровська область, інтернет-магазин з доставки японської, тайсько-китайської кухні, а також, бургерів і піци.
Гео: Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Новомосковськ
Завдання: SEO на етапі розробки сайту, просування в пошукових системах Google.com.ua
Мета: залучення нових Клієнтів, залучення лідів.
SEO на етапі розробки сайту (травень-червень 2017 р)
1. Аналіз тематичної ніші (оцінка пошукового попиту і конкуренції – це фундамент для майбутніх концепцій структури сайту і функціональності).
2. Збір семантичного ядра (російську мову, Google.com.ua)
3. Формування структури сайту:
- Аналіз структури сайтів конкурентів
- Складання рекомендацій по формуванню структури сайту
4. Рекомендації по внутрішній оптимізації:
- Формування файлу robots.txt
- Рекомендації щодо формування xml карти сайту
- Рекомендації щодо формування url-адрес
- Рекомендації по швидкості завантаження сайту
- Виняток дублювання сторінок (настройка редиректів для адрес з www, index.php і т.д.)
- Сторінка помилки 404
- Оптимізація сторінок пагінацію
- Шаблони автогенерації мета-тегів
- Організація правильної структури заголовків Н1-Н6 на сторінці
- Оптимізація зображень для пошукових систем
- Рекомендації по оптимізації сторінок фільтрів
- Рекомендації щодо формування картки товару
5. Перевірка впровадження всіх рекомендацій.
6. Установка систем аналітики, відправка сайту на індексацію: додавання сайту в інструменти для веб-майстрів.
SEO (липень 2017 р – лютий 2018 р)
1. Внутрішня оптимізація
- Складено ТЗ для копірайтера з написання текстів для категорій, товарів, фільтрів, їх перевірка і контроль розміщення.
- Складено ТЗ для блогу компанії, їх перевірка і контроль розміщення.
- Роботи по внутрішній перелінковці.
- Постановка ТЗ програмісту, контент-менеджеру, верстальщику на доопрацювання сайту, перевірка доробок.
2. Зовнішня оптимізація (лінкбілдінг)
- Нарощування безкоштовної посилальної маси: ручна реєстрація сайту в безкоштовних каталогах, форумах, довідниках тощо. Директоріях.
- Робота зі ЗМІ.
- Крауд-маркетинг.
3. Аналіз конкурентів для розширення семантичного ядра і асортименту.
4. Робота з Google Мій Бізнес
- Додані 2 філії.
- Постинг новин, товарів, акцій, статей.
- Робота з відгуками.
- Робота з комерційними чинниками ранжирування:
- Поставлено онлайн-помічник, jivosite.
- Налаштований «камбекер» для збору email-адрес тих, хто залишають сайт.
- Додані на сайт віджет з соціальним доказом (спливаюче інфо, хто в даний момент зараз купує який товар).
Результати
Видимість в Google.com.ua
Позиції в Google.com.ua (вибірка по частотності вище 10)
Конверсії
Місяць | Липень 12.07-13.08 | Серпень 12.08-11.09 | Вересень 12.09-11.10 | Жовтень 12.10-09.11 | Листопад 12.11-11.12 | Грудень 12.12-10.01 | Січень 11.01-11.02 | Різниця |
Загальний трафік | 3466 | 3099 | 5 372 | 2949 | 2389 | 1 790 | 5 314 | 1 848 |
organic | 284 | 323 | 784 | 682 | 877 | 924 | 1205 | 921 |
Конверсії | 55 | 63 | 106 | 75 | 46 | 73 | 100 | 45 |
organic | 12 | 13 | 44 | 44 | 23 | 52 | 54 | 42 |
Ціна за 1 відвідувача | 1,1 | 1,9 | 1,1 | 2,0 | 2,5 | 3,4 | 1,1 | 0 |
organic | 13,8 | 15,5 | 6,4 | 7,3 | 5,7 | 5,4 | 4,1 | -10 |
Ціна за 1 ліда (клієнта) | 71,1 | 95,2 | 56,6 | 80,0 | 130,4 | 82,2 | 60,0 | -11 |
organic | 326,1 | 384,6 | 113,6 | 113,6 | 217,4 | 96,2 | 92,6 | -233 |