Кейс з переїзду сайту МТС База на інший домен
Як вчасно виявити проблеми, вирішити їх і отримати хороші результати
Компанія: МТС База
Тематика: інтернет-магазин шин, дисків і акумуляторів
Гео: Україна
Кількість відвідувачів з органіки при старті робіт: 500 в місяць
Період робіт: жовтень 2017 – лютий 2018
Мета на старті: збільшення органічного трафіку, залучення нових клієнтів
Першим етапом, як зазвичай, було проведення комплексного аудиту сайту, який включив в себе:
- Аналіз дизайну і юзабіліті сайту
- Видимість сайту (НЧ, СЧ, ВЧ запити)
- Аналіз хостових факторів (редіректи, швидкість завантаження)
- Аналіз індексації сайту пошуковими системами (ПС)
- Перевірка robots.txt і sitemap.xml
- Перевірка на дублікати, спам і уразливості
- Аналіз структури сайту і HTML
- Аналіз текстових чинників (мета-теги, контент) і ін.
Сервіси, які ми використовували: Serpstat, Screaming Frog, WebSite Auditor, Netpeak Spider.
Під час аудиту було виявлено:
- Безліч технічних помилок (дублі, неправильні редіректи, помилки в файлах robots.txt і sitemap.xml і ін.).
- Інші сайти компанії з аналогічним контентом, тобто є повними або частковими копіями (на той момент Яндекс вже склеїв кілька сайтів).
- Спроба некоректного переїзду на новий домен (настройка всього лише одного редиректу – на головну сторінку, який був вилучений через 2-3 тижні).
- Системи статистики працювали некоректно і ін.
У зв’язку з цим було вирішено скорегувати цілі:
- Проаналізувати інші сайти компанії, щоб об’єднати показники на одному ресурсі (трафік, авторитетність).
- Переїхати на інший домен (сайт з новим дизайном і інший CMS-системою) з мінімальними негативними наслідками для позицій і трафіку, а потім вже збільшити органічний трафік за рахунок внутрішньої і зовнішньої оптимізації.
Клієнту було страшно знову робити переїзд сайту, так як був негативний досвід з попередніми підрядниками. Тут найголовніше було пояснити, в чому були допущені помилки і як їх виправити:
- редирект був один, тобто тільки на головну сторінку сайту, а необхідно було зробити посторінковий (ідеальний варіант, це звичайно ж якщо є можливість зберегти URL адреси незмінними),
- були перенесені мета-теги,
- збережені не всі зовнішні посилання, та й внутрішні не полагодили на нові.
Потім ми проаналізували сайти і склали план переїзду, який включив в себе:
- Складання списку сторінок для редиректів, так як зберегти URL адреси не було можливості. Налаштування посторінкових 301 редиректів.
- Перевірка всіх внутрішніх / зовнішніх посилань і їх заміна на нові (де це було можливо).
- Перенесення мета-тегів.
- Для сторінок, до яких не був застосований редирект – настройка 404 помилки.
- Створення карти сайту зі списком всіх нових сторінок.
- Налаштування в Google Webmaster Tools переїзду сайту.
Такий план дозволив нам здійснити досить м’який переїзд сайту на інший домен, зберігши трафік і позиції.
Після переїзду була складена стратегія просування для досягнення спочатку поставлених цілей, а саме – збільшення органічного трафіку і залучення нових клієнтів.
Стратегія включала в себе:
- Аналіз конкурентів в пошуку.
- Збір семантичного ядра для деяких просуваються розділів (не для всіх, тому що сайт великий).
- Усунення технічних помилок, знайдених під час аудиту.
- Наповнення сайту контентом.
- Зовнішня оптимізація:
- відхилення спамних і неякісних ресурсів через Disavow-links,
- постійне нарощування якісної посилальної маси.
Результати після виконання всіх перерахованих робіт по проекту можна побачити на графіках нижче:
Як бачите, безпечний переїзд сайту без втрати трафіку і позицій цілком реальний – не варто його так боятися. Головне дотримуватися деяких правил і звернутися за допомогою до фахівців.
Якщо вам теж потрібен переїзд або ви просто хочете проконсультуватися по вашому сайту – напишіть нам. Ми з радістю допоможемо Вашому бізнесу досягти необхідних цілей!