Написання PR статей для компанії «Manezh»

У жовтні 2012 року я познайомилася з компанією «Manezh». Надійшло замовлення на анонс про компанію та PR-статті по одному з видів продукції для журналу. Зараз продовжую співпрацю. Але хочу сказати трохи про компанію і нашу спільну роботу.

Сайт компанії зараз знаходиться на стадії розробки, але ознайомитися з їх товарами і послугами можна на Facebook. Асортимент просто величезний, як на мене, тут є сонцезахисні вироби, штори, елементи декору екстер’єру, системи обігріву і туманоутворення для терас, потерті килими, французька посуд ручної роботи, крісла-мішки (про останніх я як раз і писала статтю). Компанія заснована в 1995 р і удостоєна декількох нагород:

  1. проект салону сонцезахисних систем став переможцем Всеукраїнського архітектурного конкурсу «Інтер’єр року 2011» в номінації «Інтер’єри адміністративно-громадських будівель»;
  2. переможець конкурсу Green Awards Ukraine 2011 в номінації «Зелений офіс»;
  3. проект офісно-виробничого комплексу компанії Manezh став переможцем в ІХ Всеукраїнському фестивалі «Архітектура і дизайн 2009 у номінації« Будівлі та споруди »;
  4. переможець всеукраїнського конкурсу 100 кращих товарів України 2008 року в номінації «Промислові товари для України».

Також співробітники компанії постійно відвідують провідні європейські виставки по сонцезахисним системам і дизайну (дуже багато фотографій викладені в Facebook).

Головний офіс знаходиться в Черкасах. Філії є в Києві, Донецьку, Дніпропетровську, а також представництва в багатьох інших великих містах України.

Основна точка диференціації – це почуття моди і стилю, яке є у керівників.

А тепер тема першої статті для «Manezh»: безкаркасні меблі, а точніше, мішки компанії Smart Balls.

«Ви ще не знаєте про безкаркасних меблів Smart Balls? Тоді уявіть відчуття невагомості. Саме його Ви будете відчувати на безкаркасних меблів Smart Balls. Тіло буквально потопає в туго набитому крісло-мішку, матеріал поддатлів і приймає Ваші форми. Це незабутні відчуття! І ті, хто хоч раз їх випробує, потім ні на що не проміняє свій улюблений матрац! »

Повний текст можна прочитати в передноворічному випуску журналу «Домосфера».

Стаття на тему: перголи, рефлексолі і система BURDA “Знайди своє місце під сонцем!”

Перенесіться в минуле на кілька хвилин … Згадайте миті, коли Ви усамітнювалися за чашкою чогось гаряченького; на самоті слухали гуркіт грому; зосереджувалися над складною, але цікавою роботою; жарким липневим днем ​​в блаженстві ховалися від розпеченого сонця. У цих моментах полягає просте людське щастя. Скоро Ви дізнаєтеся, як завдяки перголи (сучасна альтернатива альтанок), а точніше її яскраву представницю Mediterranea (від італ. «Середземне море»), можна не тільки відчувати себе щасливим, а й реально відчувати її економічність, екологічність, функціональність і свій престиж.

Custom Gravatar
Владислава Рикова

Експерт з юридичного маркетингу. Керівник маркетингового агентства MAVR.

Бізнес-ступінь “Майстер ділового адміністрування” (MBA).

Хочете також? Зробіть замовлення на наші послуги

Email для попереднього замовлення *

Телефон

Є питання? Не відкладайте, отримаєте відповідь прямо зараз Задати питання
Про проект
  • Дата: 01.01.2012
  • Категорія: Копірайтинг
Хочете також?

Email для попереднього замовлення *

Телефон