Кейс. Як за 3 місяці вивести на монетизацію вузькоспрямований YouTube-канал?
Тематика: YouTube-канал професійного класичного лікаря-гомеопата Романа Бучіменского “Via Homeopatica, Roman Buchimensky Holistic Clinic” (включаючи волонтерський проект «Гаряча лінія»).
Гео: Ізраїль, Росія, Україна, США, Індія.
Період роботи: жовтень-грудень 2020 року (3 місяці).
Інструменти для роботи над проектом:
- VidIQ;
- Promopult;
- YouTube-аналітика.
Завдання: Розкрутка YouTube каналу, його оптимізація і виведення на монетизацію.
Особливості проекту:
- Частина відео заливалася англійською мовою (з або без субтитрів), частина російською. Потрібно було розділити відео для англо- і російськомовної аудиторії.
- Канал вівся нерегулярно, могли бути періоди без нових відео або навпаки кілька відео заливалися в один день.
- Власник каналу обмежений в часі, яке він міг присвячувати ведення каналу. До проекту були підключені декілька помічників, що створило проблему мультидоступності при внесенні опису і тегів, тому ми регулярно перевіряли в тому числі і вже оптимізовані відео.
Для виходу на монетизацію в YouTube, необхідно досягти: 4000 годин переглядів за рік і 1000 підписників.
Спочатку, власник каналу не вірив в можливість виходу на монетизацію, бо за 6 років самостійного ведення каналу не зміг досягти необхідних результатів. Канал існував з 2014 року і на час початку проекту по оптимізації мав близько 300 підписників, і приблизно 600 годин переглядів за поточний рік.
Клієнт відразу позначив, що якщо через 4-5 місяці не буде результату, то він перестане викладати відео на YouTube.
Для початку ми внесли корективи в опис каналу, включивши в нього ключові слова, за якими користувачі змогли б знаходити канал лікаря-гомеопата.
У перші два місяці ми переважно оптимізували вже діючі відео, яких було близько 200 і працювали з SEO складовою каналу.
Слід зазначити, що в період оптимізації власник каналу активно займався волонтерським проектом «Гаряча лінія», який включав велику кількість бесід, інтерв’ю, вебінарів і т.п., які регулярно викладалися на канал.
Ми займалися опрацюванням описів під кожне окреме відео і встановили теги, відштовхуючись від сенсу відео. У нас не було єдиних тегів під всі відео, як це часом роблять наші колеги.
Паралельно підготували для Клієнта пул тем, які зараз є актуальними на просторах YouTube. Також, підібрали для Клієнта список гостей, з ким він міг би записати інтерв’ю, щоб розширити свою діючу аудиторію і збільшити кількість переглядів каналу.
Вже до закінчення листопада ми вийшли на фінішну пряму на вимоги YouTube, маючи 800+ підписників і 3600 годин переглядів.
Крім цього, ми розв’язали проблему двомовного каналу, створивши плейлисти на різних мовах. Тепер глядачі з англомовних країн можуть легко знаходити відео відповідною мовою, а переважна російськомовна аудиторія не буде плутатися при пошуку відео.
На каналі в рази збільшилася кількість коментарів, відповіді на які ми також взяли на себе.
В середині грудня канал виконав всі вимоги YouTube для включення монетизації. Так що в новий рік наш Клієнт увійшов з уже підключеним до партнерської програми каналом.
Результати: