Кейс, як збільшити трафік з пошукових систем на 5000% за 4 місяці якщо у домену погана карма
Вихідні дані:
Тематика: інтернет-магазин товарів для рукоділля
Гео: Україна
Період робіт: серпень-листопад 2019 (4 місяці)
Завдання: збільшення органічного трафіку
Особливості проекту, які були виявлені на етапі аудиту:
- Спочатку 2019 р. була зміна структури, оновлення дизайну і домену. При чому під час аналізу виявилося, що домен з не дуже доброю історією, тому що за даними web.archive.org раніше на ньому розташовувався сайт іншої тематики, що продав посилання.
- Був дубль сайту на іншому домені.
- Сайт просів практично по всіх позиціях, тому що були допущені помилки при переїзді (неправильно були налаштовані редіректи). Про те, чому так важливо, щоб переїздом сайту займалися кваліфіковані фахівці читайте в кейсі по переїзду сайту на інший домен.
Після ретельного аналізу всієї отриманої інформації по сайту було вирішено, що домен із зіпсованою кармою також впливає на те, що сайт не підіймається в позиціях. Було прийнято рішення його змінити. Тому, можна сказати почали роботу над сайтом з нуля.
- Ми підібрали клієнту кілька варіантів доменів, ретельно перевіривши їх історію.
- Домени, що включають брендову назву (в основному були з історією, але аналіз показав, що їх карма дозволяє нам використовувати ці домени).
- Домени, що характеризують тематику сайту, але не зберігають брендові запити. А значить, що брендовий трафік буде втрачено (а робота над розвитком нового бренду вимагає дуже багато часу і витрат).
Трохи подумавши, все ж вирішили спробувати зберегти брендовий трафік, тому вибрали максимально подібний домен.
- Після покупки нового домену відразу ж розмістили на ньому заглушку – це окрема сторінка, за допомогою якої ми інформували користувачів про переїзд проекту на новий домен.
- Провели технічний аудит нашого сайту і виправили критичні помилки. Паралельно зайнялися внутрішньою оптимізацією (збір та опрацювання семантичного ядра), щоб після переїзду швидше отримати результат від просування.
Ми дуже ретельно контролювали сам переїзд сайту, тому що у нас не було права на помилку. Необхідно було максимально зберегти трафік, а потім вже збільшити його шляхом внутрішньої та зовнішньої оптимізації.
Тому щоб не передати новому домену погану історію ми не налаштовували редіректи зі старого домену на новий. Просто створили на старому сайті одну сторінку-заглушку з інформацією про переїзд сайту на новий домен і посиланням на нього. І всі сторінки старого сайту перенаправили на цю сторінку. Через деякий час сайт випав з індексу, окрім сторінки-заглушки, на якій було розміщене посилання на новий сайт.
І все це було зроблено не дарма! Ось результати, яких ми змогли досягти за такий короткий час:
Висновки та рекомендації:
Приділяйте увагу всім деталям при створенні сайту, особливо таким як підбір домену – завжди перевіряйте історію! Адже навіть таке маленьке упущення може бути причиною того, що сайт так і не вийде в ТОП по ключових запитах.
При переїзді сайту краще довіртеся професіоналам – тільки вони знають в якому разі потрібно встановлювати редіректи і як правильно це зробити, а в яких випадках краще зовсім обійтися без них (так, таке теж буває).
І наостанок, порада: не навантажуйте сайт всілякими змінами в перебігу короткого часу (зміна CMS, новий домен, редизайн і т.ін.) – в таких випадках буває складно визначити, що є причиною падіння трафіку. А пошуковим системам і користувачам необхідно час, щоб прийняти нові зміни. Тому часто результати видно тільки через тривалий час.
Бережіть себе і свої сайти! Ну, а якщо потрібна допомога – звертайтеся. Ми завжди раді допомогти!