Магія миловаріння: як EasySoap перетворило хобі на успішні продажі за допомогою таргетованої реклами в соцмережах

Тематика: інтернет-магазин товарів для миловаріння та домашньої косметики EasySoap.com.ua

Період роботи: Червень 2022 р. – і по сьогоднішній день

Завдання: запустити таргетовану рекламу у Facebook, Instagram з метою підвищення впізнаваності бренду, залучення нових підписників та клієнтів.

Опис проекту

Цільова аудиторія:

  • миловаріння та виготовлення свічок як хобі;
  • малий бізнес: продаж мила, свічок та косметики ручної роботи;
  • жінки, які готують косметику та мило собі бо алергіки або за екологічний спосіб життя;
  • мами з дітьми, які купують набори для миловаріння чи виготовлення свічок.

Переваги:

  • Висока якість продукції – лише перевірені та сертифіковані товари.
  • Доступні ціни.
  • Широкий асортимент – все для миловаріння, виготовлення свічок та домашньої косметики на одному сайті.
  • Професійна консультація від спеціалістів компанії.
  • Швидка доставка по всій Україні.
  • Доставка замовлень понад 2000 гривень – безкоштовна!

Для команди МАВР правда ще переваги були:

  • рецепти на сайті з покроковими інструкціями;
  • корисний контент на YouTube-каналі;
  • навчальні курси;
  • цікаві статті у блозі.

Акцентуємо на цьому увагу, що це на стільки заразливо і цікаво, що всі дівчатка з команди прямо «підсіли» на виготовлення мила, свічок, навіть репелентів для себе)

Виконані роботи:

1. Налаштування рекламного кабінету Facebook Ads Manager

2. Створення Магазину у Фейсбук та Інстаграм. Налаштування пікселя, подій та конверсій.

3. Підготовка структури рекламних кампаній:

  • тестовані гіпотези щодо цільової аудиторії;
  • цілі рекламних кампаній;
  • формати оголошень та ін.

Тестовані гіпотези

  1. Мета: продажі по каталогу за інтересами. Взагалі не заходить такий формат, бо картинки стандартно підтягуються з каталогу інтернет-магазину, а вони не завжди релевантні, наприклад, віддушки.

Як EasySoap перетворило хобі на успішні продажі за допомогою таргетованої реклами в соцмережах

На фото взагалі незрозуміло, що ми продаємо. Тому прийнято рішення запускати РК лише з метою Продажу, але формату «Карусель», де фото під кожен товар готує фотограф окремо, приклад з ефірними оліями:

Як EasySoap перетворило хобі на успішні продажі за допомогою таргетованої реклами в соцмережах

  1. Мета – Трафік на профіль в Інстаграм з метою збільшення кількості підписників. Ця рекламна кампанія у нас відкручується весь час співпраці. Найвдаліша цільова аудиторія – Look-alike 1-4% (схожа) на підписників в Інстаграм та всіх з Інста за 365 днів. Але її запускали саме з цю ЦА, бо у нас була велика така аудиторія, зокрема за рахунок того, що запускаємо рекламні кампанії на холодну аудиторію.
  2. Мета – Продаж великих фасувань на бізнес цільову аудиторію.

Це 100% наша цільова аудиторія, використовуємо мікс цільової аудиторії, щоб вона цікавилася і бізнесом, і красою, миловарінням.

Завжди паралельно відпрацьовують 2 оголошення: 1 із форматом «карусель», 2 із форматом «відео». Зазвичай відпрацьовують однаково добре.

  1. Мета – Продажі на Теплу цільову аудиторію. Зазвичай тепла цільова аудиторія швидко вигоряє, тому запускаємо її періодично раз на два тижні з різними креативами.
  2. Мета – Продаж із форматом «Динамічний ремаркетинг». Скільки не тестували, завжди відпрацьовує погано.
  3. Мета – Продаж, тестування нових аудиторій для розширення охоплення. Тестували: Beauty&Personal Care, Apharel, Shoppers, Real Estate, Cooking Enthusiasts, в результаті залишили перші дві, як найефективніші і використовуємо їх протягом усього часу співпраці.

Фішка цієї холодної цільової аудиторії – це рецепти хвилинка, бо ми запускаємо рекламну кампанію з 2 оголошеннями, де в першому у нас текстовий опис, як зробити, наприклад, гідрофільні плитки, а в галереї даємо фото товарів з рецепту, які відразу можна покласти в кошик і зробити все за рецептом. У другому оголошенні у нас текстовий опис та відео рецепт.

Приклад відео, за посиланням ведемо на рецепт на сайті – https://easysoap.com.ua/ua/maslyanye-gidrofilnye-plitki-dlya-tela-ili-tverdyj-krem/

Як EasySoap перетворило хобі на успішні продажі за допомогою таргетованої реклами в соцмережах

Приклад «галереї»

Як EasySoap перетворило хобі на успішні продажі за допомогою таргетованої реклами в соцмережах

  1. Мета – збільшення кількості підписників до Фейсбуку. Дуже добре працює рекламна кампанія, бо є функціонал у самому ФБ, завдяки якому людині не потрібно робити жодних додаткових дій і підписатися можна з рекламного поста. Приклад:

Як EasySoap перетворило хобі на успішні продажі за допомогою таргетованої реклами в соцмережах

Для підписки досить просто поставити «Палець догори» (виділено червоним квадратом на скріншоті).

Результати:

  1. Кампанія “Підписувачі у ФБ”. Вартість підписника в середньому виходить 0,05 центів (середнє за 4 міс.).
  2. Кампанія “Підписувачі в Інстаграм”. Вартість підписника в сереньому виходить 0,17 центів (середнє протягом року).
  3. Кампанія на Холодну аудиторію. Ціна замовлення в середньому виходить 1,97 дол. (середнє за рік, тому що в «сезон» зазвичай 1 дол.).
  4. Кампанія на Теплу аудиторію. Ціна замовлення в середньому виходить 2,9 дол. (середнє за рік).

А тепер порівняйте ці показники із своїми рекламними кампаніями. Для даної ніші дуже важливо дотримуватися максимально низької ціни за конверсію (замовлення), тому вся наша оптимізація націлена саме на це.

Що про масштабування, якщо такі класні результати, запитаєте ви.

Ми перевірили кореляційний аналіз протягом року, чи залежить кількість замовлень від кількості витрачених грошей, тобто чи веде збільшення бюджету до збільшення замовлень?

Зробили графік із залежністю Загальні витрати/Конверсії. Додали лінію тренду, що показує загальну тенденцію даних. Якщо лінія тренду має позитивний нахил (тобто йде вгору з нижнього лівого кута до правого верхнього), це вказує на позитивну кореляцію між двома змінними. Це означає, що зі збільшенням витрат збільшується конверсія.

Якщо лінія тренду практично горизонтальна, це вказує на відсутність або дуже слабку кореляцію між витратами та конверсією.

Також важливо звернути увагу на те, наскільки близько точки даних йдуть за лінією тренду. Якщо точки даних тісно прилягають до лінії тренду, це свідчить про сильну кореляцію. Якщо точки даних широко розподілені навколо лінії тренду, це свідчить про слабку кореляцію. – У НАС СЛАБКА КОРРЕЛЯЦІЯ!

Як EasySoap перетворило хобі на успішні продажі за допомогою таргетованої реклами в соцмережах

Натомість яскраво виражена сезонність! Тому бюджети ми збільшуємо лише у сезон.

Висновки:

  • Цільова аудиторія: розроблені чіткі критерії та розуміння цільової аудиторії, включаючи хобі, малий бізнес, екологічно усвідомлених користувачів та мам з дітьми. Це дозволяє направити рекламу точково, зосереджуючись на тих, хто найбільше зацікавиться товарами EasySoap.
  • Переваги: наведені переваги, особливо щодо якості, асортименту та доставки, є основою для створення привабливих рекламних повідомлень.
  • Різноманітність контенту: компанія активно використовує різні види контенту, такі як рецепти, навчальні курси та статті у блозі, що сприяє залученню та утриманню аудиторії.
  • Рекламні гіпотези: різні гіпотези були протестовані для визначення найбільш ефективних стратегій реклами. Наприклад, стандартні картинки для каталогу не виявилися ефективними, тоді як рекламні кампанії на холодну аудиторію з акцентом на рецепти демонстрували найкращі результати.
  • Реклама в соцмережах: використання функцій соціальних мереж, таких як швидка підписка прямо з рекламного поста у ФБ, виявилася ефективною. Це підкреслює важливість знання та використання унікальних можливостей кожної платформи.
  • Області поліпшення: динамічний ремаркетинг не показав хороших результатів. Це може вимагати додаткових досліджень чи зміни стратегії.

Компанія EasySoap активно та продуктивно використовує таргетовану рекламу у Facebook та Instagram для досягнення своїх комерційних цілей. Однак завжди є можливість для оптимізації та покращення результатів, особливо через постійне тестування та адаптацію стратегії.

    Хочете також? Зробіть замовлення на наші послуги

    Email для попереднього замовлення *

    Телефон

    Є питання? Не відкладайте, отримаєте відповідь прямо зараз Задати питання
    Про проект
    • Дата: 04.10.2023
    • Категорія: SMM
    Хочете також?

    Email для попереднього замовлення *

    Телефон