Ефективний бюджет на рекламу
Високий ROI
Утримання Клієнтів
Підвищення продуктивності персоналу

Налаштування наскрізної аналітики

Професійне налаштування наскрізної аналітики дає можливість зрозуміти, який з рекламних каналів приносить максимальний прибуток, а яке джерело з бюджету варто повністю виключити. Грамотне використання маркетингових інструментів у поєднанні з можливостями комп’ютерного аналізу дозволить скоротити витрати на неефективну рекламу на 50-60%.

Кому може знадобитися замовити наскрізну аналітику

Цей важливий захід дозволяє власнику бізнесу вирішити кілька важливих завдань, без яких органічний розвиток проекту буде під загрозою:

  • контролювати витрати на рекламу;
  • визначити ефективність кожного каналу;
  • бачити матеріальну віддачу від проведених рекламних кампаній – LTV (цінність кожного клієнта) і ROI (коефіцієнт прибутковості), щоб чітко розуміти окупність вкладень.

Є два способи впровадження аналітичних інструментів. Клієнт може розібратися у всіх технічних питаннях самостійно або доручити це відповідальне завдання професіоналам маркетингу.

Другий варіант пов’язаний з найменшими витратами часу і коштів для будь-якого власника бізнесу. Тому що некоректно налаштована аналітика не відображатиме реальну ситуацію на ринку, що негативно позначиться на розвитку проекту.

Своєю чергою, результати від вкладень в систему можна буде оцінити вже найближчим часом після закінчення її налаштування. Це прогнозоване скорочення операційних витрат до 35%, підвищення продуктивності роботи персоналу до 30%, перерозподіл частини рекламних витрат на ефективні канали.

Налаштування наскрізної аналітики під ключ

Фахівці маркетингового агентства зможуть швидко і якісно виконати цілий комплекс завдань:

  • оцінити показники трафіку, що надходять з контекстної реклами, маркетплейсів, соціальних мереж, email розсилок і SEO;
  • вивести на єдину панель і проаналізувати дані всіх підключених метрик;
  • направити всю зібрану інформацію в просту і безпечну CRM-систему;
  • зібрати інформацію про ефективність роботи каналів корпоративного сайту – запитів з веб-форм, зворотних дзвінків, віджетів, даних call tracking.

Основні складові комплексного підходу:

  1. Визначення найбільш важливих показників, які в довгостроковій перспективі нададуть можливість відстежити зміни KPI в системах Google Tag Manager і Google Analytics.
  2. Підготовка до збору даних системою Call tracking. Збір даних про джерело з якого надійшов виклик дозволяє відстежити канали надходження лідів. Всім дзвінкам присвоюються ідентифікаційні номери, які зберігаються в CRM.
  3. Аналіз ефективності оффлайн-каналів. За допомогою систематизації цих даних можна проаналізувати, які рекламні кампанії принесли найбільшу віддачу: поширення купонів або промокодом, запуск промо-акцій або інформація про розпродаж з зовнішньої реклами.
  4. Установка і налаштування CRM-платформи дозволяє впорядкувати всі бізнес-процеси в компанії, фіксувати заявки, що надходять і відповіді від менеджерів, вести файли по кожному клієнту, зберігати інформацію про витрати на рекламу і потім на їх основі розраховувати показники рентабельності інвестицій.
  5. Впровадження онлайн-інструментів для взаємодії з клієнтами – фіксація заявок, що надійшли з онлайн-чату і форм зворотнього дзвінка на сайті.

Отримайте безкоштовну консультацію!

Експерти MAVR завжди готові проконсультувати Вас з питань розвитку Вашого бізнесу в Інтернеті!

Основні етапи та ціна впровадження наскрізної аналітики

Робота професіоналів по установці всіх маркетингових інструментів охоплює:

  1. Виявлення потреб вашого бізнесу. Для того, щоб визначити список метрик, які належить задіяти, проводяться бесіди з усіма ключовими керівниками проекту.
  2. Перевірка вже використовуваних систем аналітики (наприклад, Google Analytics або Яндекс.Метрика).
  3. Вибір контрольних точок, що будуть відслідковуватися. При проведенні будь-якої рекламної кампанії слід аналізувати найбільш актуальні показники, до яких відносяться CTR оголошень, кількість переглянутих потенційним покупцем сторінок, число кліків до переходу до замовлення. Важливо також оцінювати кількість придбаних одиниць продукції та загальну вартість замовлення.
  4. Інтеграцію всіх застосовуваних у процесі аналізу сервісів. Це дозволяє отримувати точні дані по кожному маркетинговому каналу.
  5. Аналіз отриманих показників. Оцінка ефективності проведеної кампанії виконується на кожному її етапі. Це дозволить фахівцям отримувати та оцінювати показники взаємодії користувачів з тим чи іншим каналом за день, місяць, рік.

юзабилити-аудит сайта

Установка аналітичних інструментів під ключ включає навчання персоналу клієнта роботі з CRM-системою, повноцінну інформаційну підтримку і консультування. Вартість повного пакета послуг буде залежати від масштабів і ніші, в якій розвивається бізнес-проект, а також від поставлених його керівниками цілей.

Сертификат по Сквозной Аналитике

Які можливості відкриваються, якщо підключити наскрізну аналітику

Директор підприємства або власник бізнесу зможе оцінити результативність роботи як співробітників, так і всього проекту в цілому. Наочні інструменти дають можливість контролювати кожне відрахування на рекламу, підрахувати прибуток, який приносить кожна штатна одиниця, а також оцінити внесок в розвиток бізнесу партнерів і підрядників.

Маркетолог в режимі реального часу отримує актуальну аналітику на підставі якої оцінює прибутковість того чи іншого рекламного каналу. Повноцінна статистика дозволяє коригувати маркетингову стратегію в разі відхилення показників від запланованих. Контроль – це єдиний спосіб грамотно оптимізувати рекламний бюджет і не перекрити канали, які дають максимальний прибуток.

Щодня аналізуючи дані, що надходять, керівник відділу продажів зможе в будь-який момент оцінити воронку продажів, щоб виявити вузькі місця та усунути їх. Таким чином можна вчасно визначити причину втрати клієнтів, а також вжити заходів для збільшення кількості замовлень. А використання сучасних систем дасть можливість паралельно шукати нові канали для реклами – наприклад, проводити спліт-тестування цільової аудиторії та швидко аналізувати весь масив даних.

Основні переваги налагодженої системи наскрізної аналітики:

  • економія часу при оцінці поточної ситуації за допомогою наочних графіків і автоматичного формування звітності;
  • повний контроль всіх показників, що впливають на продажі: кількість відвідувачів і кліків, вартість кліка, доходу по кожному каналу, конверсії та витрати на кожне джерело, розмір середнього чека, собівартості, доходів від кожного менеджера;
  • можливість оперативно реагувати на зміни показників в режимі реального часу;
  • довгострокове прогнозування прибутку.

Впровадження сучасної системи аналізу скорочує кількість рутинних процесів з перевірки онлайн-статистики та забезпечує власнику бізнесу постійний доступ до візуальної звітності – з будь-якого місця і в будь-який час.

Щоб дізнатися, скільки коштує налаштувати наскрізної аналітики, необхідно проконсультуватися з фахівцями, які будуть займатися впровадженням. Точна відповідь про ціну буде доступна після вивчення особливостей вашого бізнесу і визначення всіх «вузьких місць», які перешкоджають отриманню достовірної інформації.

Замовити Наскрізну АналітикуЗамовити послугу зараз
Є питання? Не відкладайте, отримаєте відповідь прямо зараз Залишити заявку