Візуалізація воронки продажів
Поведінка при оформленні покупки
Звіт з ефективності товарів
Інтеграція з Google Ads

Налаштування розширеної електронної торгівлі

Розширена електронна торгівля дозволяє проаналізувати дії відвідувачів, починаючи від їх першого відвідування веб-ресурсу і закінчуючи здійсненням покупки. Це відносно нова функція в гугл аналітікс, вона також називається Enhanced Ecommerce.

Електронна торгівля в Google Analytics – основний інструмент для збору та проведення аналізу даних про поведінку відвідувачів на сайті. У чому ж головна відмінність?

  • Стандартна еcommerce дозволяє збирати дані лише про вчинені транзакції;
  • Налаштування розширеної електронної комерції в google analytics надає набагато більше додаткових можливостей.

Навіщо потрібно налаштовувати Enhanced Ecommerce?

Ви зможете дізнатися:

  • Ефективність і відвідуваність окремих розділів вашого сайту;
  • Взаємодія покупців з кошиком;
  • Перегляд опису товару / послуги (їх картки);
  • Процес придбання товару від його пошуку до оплати;
  • Які товари найкраще продаються і на які слід дати додаткову рекламу;
  • Етапи, на якому користувач перервав покупку товару;
  • Ефективність маркетингових кампаній всередині вашого сайту.

Що входить в нашу роботу?

  1. Робиться первинне налаштування електронної торгівлі через Google tag manager (GTM) і Google Analytics. Розберімось, що це і навіщо вони потрібні:
  2.  Налаштування ecommerce в google analytics дає можливість проаналізувати поведінку користувачів на вашому сайті. Він збирає статистичні дані та зображає наступні показники ефективності:
    • Дані про відвідування;
    • Переходи;
    • Провайдерів і ін.

    GTM – більш спрощена система налаштування різних тегів відстеження. За допомогою налаштування розширеної електронної торгівлі через gtm можливо:

    • Налаштувати відправлення даних в гугл аналітікс;
    • Забезпечити високу швидкість завантаження розділів на сайті;
    • Встановити призначені для користувача теги;
    • Гнучко управляти правами доступу.

    Іншими словами, вони допомагають додавати різні системи збору даних на сайт. Далі складається технічне завдання для розробників для передачі даних в Google Analytics. У ньому описуються і вказуються цілі та всі вимоги; 2. Тестується в процесі реалізації ТЗ;

  3. 3. Перевіряється на працездатність Google Analytics і Google Tag Manager.

Отримайте безкоштовну консультацію!

Експерти MAVR завжди готові проконсультувати Вас з питань розвитку Вашого бізнесу в Інтернеті!

Результати налаштування Ecommerce:

  • статистика про перегляд ваших продуктів в категоріях;
  • статистика про перегляд інформації про товар;
  • статистика про взаємодію користувача з кошиком;
  • кількість показів і кліків на внутрішню рекламу;
  • інформація про оформлення покупки;
  • звіт з етапами оформлення покупки;
  • статистика про поведінку користувачів при оформленні замовлення.

Налаштування e-commerce через GTM (Google Tag Manager) ✅ Швидко і якісноЗамовити послугу зараз
Є питання? Не відкладайте, отримаєте відповідь прямо зараз Залишити заявку