Візуалізація воронки продажів
Поведінка при оформленні покупки
Звіт з ефективності товарів
Інтеграція з Google Ads
Налаштування розширеної електронної торгівлі
Розширена електронна торгівля дозволяє проаналізувати дії відвідувачів, починаючи від їх першого відвідування веб-ресурсу і закінчуючи здійсненням покупки. Це відносно нова функція в гугл аналітікс, вона також називається Enhanced Ecommerce.
Електронна торгівля в Google Analytics – основний інструмент для збору та проведення аналізу даних про поведінку відвідувачів на сайті. У чому ж головна відмінність?
- Стандартна еcommerce дозволяє збирати дані лише про вчинені транзакції;
- Налаштування розширеної електронної комерції в google analytics надає набагато більше додаткових можливостей.
Навіщо потрібно налаштовувати Enhanced Ecommerce?
Ви зможете дізнатися:
- Ефективність і відвідуваність окремих розділів вашого сайту;
- Взаємодія покупців з кошиком;
- Перегляд опису товару / послуги (їх картки);
- Процес придбання товару від його пошуку до оплати;
- Які товари найкраще продаються і на які слід дати додаткову рекламу;
- Етапи, на якому користувач перервав покупку товару;
- Ефективність маркетингових кампаній всередині вашого сайту.
Що входить в нашу роботу?
- Робиться первинне налаштування електронної торгівлі через Google tag manager (GTM) і Google Analytics. Розберімось, що це і навіщо вони потрібні:
- Налаштування ecommerce в google analytics дає можливість проаналізувати поведінку користувачів на вашому сайті. Він збирає статистичні дані та зображає наступні показники ефективності:
- Дані про відвідування;
- Переходи;
- Провайдерів і ін.
GTM – більш спрощена система налаштування різних тегів відстеження. За допомогою налаштування розширеної електронної торгівлі через gtm можливо:
- Налаштувати відправлення даних в гугл аналітікс;
- Забезпечити високу швидкість завантаження розділів на сайті;
- Встановити призначені для користувача теги;
- Гнучко управляти правами доступу.
Іншими словами, вони допомагають додавати різні системи збору даних на сайт. Далі складається технічне завдання для розробників для передачі даних в Google Analytics. У ньому описуються і вказуються цілі та всі вимоги; 2. Тестується в процесі реалізації ТЗ;
- 3. Перевіряється на працездатність Google Analytics і Google Tag Manager.
Отримайте безкоштовну консультацію!
Експерти MAVR завжди готові проконсультувати Вас з питань розвитку Вашого бізнесу в Інтернеті!
Результати налаштування Ecommerce:
- статистика про перегляд ваших продуктів в категоріях;
- статистика про перегляд інформації про товар;
- статистика про взаємодію користувача з кошиком;
- кількість показів і кліків на внутрішню рекламу;
- інформація про оформлення покупки;
- звіт з етапами оформлення покупки;
- статистика про поведінку користувачів при оформленні замовлення.