Трафік та замовлення
Безпека бази даних
Безкоштовний інструментарій
Інтеграція з Google Ads
Налаштування веб-аналітики для сайту
Вперше зустрівшись з поняттям «веб-аналітика», багато хто не розуміє, навіщо вона потрібна та які у неї функції. В цілому можна сказати, що це процес перегляду, вивчення та аналізу даних, їх інтерпретація для збільшення ефективності веб-ресурсів та інтернет-реклами. Інструментами веб-аналітики є всілякі сервіси, які аналізують і зберігають інформацію про дії користувача після переходу на сайт. Для передачі інформації з сайтів в систему веб-аналітики встановлюється спеціальний код відстеження.
Для чого необхідно налаштовувати веб-аналітику?
Основне завдання – це проведення аналізу статистичних даних, для прийняття оптимальних рішень, підвищення ефективності бізнесу і збільшення прибутку. Які ще завдання можна вирішити за допомогою веб-аналітики?
- Аналіз дій користувача на сайті.
- Пошук проблемних місць при користуванні вашим веб-ресурсом.
- Пошук найприбутковіших джерел трафіку.
- Зменшення вартості залучення клієнта і підвищення ефективності рекламного бюджету.
- Збільшення доходу з відвідувача. Це можливо завдяки збільшенню середнього чека і конверсії.
- Підвищення якості управлінських рішень.
Неефективний проєкт не тільки забирає багато грошей, але і може принести шкоду вашому бренду. Дуже важливо правильно відстежити ефективність маркетингових кампаній, вибрати найкращі стратегії й розподілити бюджет ефективно. Тим більше, що установка та налаштування веб аналітики не вимагає великих витрат. Якщо тільки мова не про складні завдання, наприклад, таких як налаштування розширеної електронної торгівлі.
Налаштування аналітики на сайті: що входить у вартість?
У неї входить встановлення та налаштування лічильників, з огляду на особливості проєкту і завдання, які вказує замовник.
1 етап: формування завдання на установку лічильника аналітики
На даному етапі необхідно точно визначити, які завдання стоять перед веб-аналітикою, і які метрики варто використовувати. Тільки вказавши системам правильні цілі, ми зможемо зрозуміти, наскільки ефективно працює той чи інший канал або сторінка. Тому перше, що потрібно зробити – це встановити потрібний сервіс аналітики. Якщо раніше у вас був лічильник, але ви втратили до нього доступ, має сенс відновити його, щоб не втратити статистику з дня запуску продукту. У більшості випадків, відновити доступ не складає труднощів.
2 етап: настройка системи аналітики та цілей
На другому етапі підбираються інструменти для досягнення поставлених завдань. Інструменти й підходи відрізняються в залежності від специфіки та масштабу проєкту. Найчастіше використовуються такі системи аналітики:
- Google Tag Manager (GTM);
- Google Analytics.
Налаштування Google Analytics дозволяє коректно здійснювати збір статистичних даних сайту і показувати показники ефективності. GTM – це інструмент, що дозволяє спростити установку і налаштування систем веб-аналітики. За допомогою нього можна реалізувати безліч завдань, але якщо у вас немає досвіду, то краще зверніться до професіоналів.
Отримайте безкоштовну консультацію!
Експерти MAVR завжди готові проконсультувати Вас з питань розвитку Вашого бізнесу в Інтернеті!
Які переваги вам дасть налаштування аналітики для сайту?
Ви дізнаєтеся:
- поведінку клієнтів на ваших сайтах;
- найбільш відвідувані сторінки й розділи сайту;
- які джерела трафіку є найефективнішими;
- найпопулярніші товари й послуги;
- що шукають користувачі у Вас на сайті завдяки інструменту відстеження пошуку на сайті і як його можна використовувати для поліпшення показників;
- звіти про замовлення, зроблені через сайт і багато іншого.