Детальніше

Максим Алтунін, директор з маркетингу, ФФ “Віола”

Максим Алтунін, директор з маркетингу, ФФ "Віола"У рамках проєкту було проведено безліч етапів робіт, включаючи аудит сайту, вирішення технічних проблем, оптимізацію контенту, крауд-маркетинг та нарощування маси посилань. Важливо, що кожен етап був підкріплений аргументацією перед керівництвом компанії задля забезпечення розуміння та підтримки.

Команда «МАВР» провела аналіз конкурентів, звернувши увагу на основні фактори успіху, такі як вік домену, маса посилань, і широке семантичне ядро. Цей аналіз допоміг визначити ключові стратегії досягнення мети.

Команда продемонструвала вражаючі результати, включаючи зростання органічного трафіку та нагороду від Google за високий рівень відвідуваності. Це підтверджує ефективність застосованих стратегій та підходів до просування сайту.

Читайте кейс: Як ми збільшили органічний трафік фармацевтичної фабрики “Віола”

Custom Gravatar
Владислава Рикова

Експерт з юридичного маркетингу. Керівник маркетингового агентства MAVR.

Бізнес-ступінь “Майстер ділового адміністрування” (MBA).

Є питання? Не відкладайте, отримаєте відповідь прямо зараз Задати питання
Про проект
  • Категорія: SEO
  • Сподобалося: 0 like
  • Поділитися: