Детальніше

Дмитро Шаталов, комерційний директор ТМ «М’яснi Смаколики»

Дмитрий Шаталов

Співпрацювали з червня по серпень 2017 року. Агентство МАВР грамотно та точно визначили напрямки рекламування нашої продукції. Люди компетентні та приємні.

Результати таргетованої реклами у Facebook та Instagram

ЦА: представники бизнесу HoReCa, Харків та обл., 22-45 років

Період: місяць (17.07 – 17.08)

Показники

Результати

Охоплення користувачів

41 477 чоловік

Покази

91 935 показів

Кількість кліків на посилання

1 599 кліків

Середня ціна за результат

0,11 $

Усього витратили

179,20 $

Аудиторія за статтю

Жінки – 56%, Чоловіки – 44%

Аудиторія за віком

Ядро аудиторії від 25 до 34 років

Плейсменты

Facebook: обсяг – 13 тис. чоловік, результат – 388 кліків

Instagram: обсяг – 31 тис. чоловік, результат – 1 тис. кліків

Після закінчення першого тижня таргетингу з боку МАВР було запропоновано розширити аудиторію. Після узгодження зі мною додали мандрівників та туристів. Це посприяло зростанню охоплення та утриманню оптимальної вартості за клік. В рекламній кампанії активно відкручувалися із 6 усього 2 оголошення, після чого було залишено найефективніше, що дозволило знизити ціну за клік до мінімуму.

Пост в Instagram набрав 326 лайків та 8 коментарів користувачів. Основною проблемою була відсутність цін на сайті. Тому коментарі в основному стосувались ціни.

фото рекламного поста в Insta

 

Усього зафіксовано 1463 переходи на сайт.

Є питання? Не відкладайте, отримаєте відповідь прямо зараз Задати питання
Про проект
  • Категорія: SMM
  • Сподобалося: 2 like
  • Поділитися: