Детальніше

Роман Данилюк, креативний директор Бізнес-бюро MARKETUS

Данилюк

У своїй роботі я намагаюся обирати партнерів для вирішення завдань, використовуючи два важливих критерії:

  1. Фахівець повинен бути на голову вищим за мене в професійних компетенція, які я збираюся застосувати в своєму проекті.
  2. Фахівець може дозволити мені займатися іншими справами, не відволікаючись на контроль якості та результативності роботи в його зоні відповідальності.

Упевнено констатую: обидва цих критерії були виконані на «відмінно» при роботі з Владиславою Риковою та агентством «МАВР». Рекомендую всім, хто зацікавлений в успіху!

Є питання? Не відкладайте, отримаєте відповідь прямо зараз Задати питання
Про проект
  • Категорія: SMM
  • Сподобалося: 2 like
  • Поділитися: