Просування в соціальних мережах для магазину натуральних, органічних продуктів харчування Spektrumix
На просторах інтернету можна зустріти безліч порад з просування бізнесу в соціальних мережах. Але секрет в тому, що не існує єдиного рецепту ефективного просування. Те, що працює для одного – не обов’язково стане ідеальною моделлю для іншого. Тому сьогодні ми хочемо поділитися з вами маленьким кейсом про те, наскільки важливий індивідуальний підхід в SMM. А ще важливо пробувати всі варіанти просування, визначаючи найбільш ефективний. Отже …
Ніша: правильне харчування (але не комплексні рішення, а натуральні солодощі, закуски і т. ін.).
- Компанія: Spektrumix.
- Майданчики: Instagram і Facebook.
Основна проблема: відсутність знання про бренд в широкому загалу. А значить, немає довіри до виробника. Було вирішено проводити конкурси. Одна з умов – зробити покупку на певну суму. Навіщо це потрібно було зробити? Перш за все, щоб відсіяти призоловів. Друге – щоб користувачі спробували продукцію клієнта.
Що було зроблено?
Дубль 1. Конкурс в Facebook + Таргет
Проведено конкурс в Фейсбук. Спочатку конкурс був зорієнтований і на Інстаграм, але так як активності не спостерігалося, було вирішено залишити одну площадку для інтерактиву. За умовами потрібно було зробити замовлення не менше, ніж на 250 грн. через сайт, лайкнути конкурсний пост, в коментарях до посту залишити своє ім’я та місто. Запущено таргет на ЦА.
В цілому, результати нижче очікуваних. Учасників мало. Трафік на сайт збільшився, але не суттєво.
Дубль 2. Конкурс в Facebook + Таргет
Підготували конкурс з більш простими умовами (знизили мінімальну суму обов’язкової купівлі), зняли в умовах репости, лайки і навіть коменти. Дали можливість передплатникам робити замовлення і через сайт, і через Директ.
Запустили таргет і … Нічого! Користувачі лайкають, трафік на сайт підріс, але замовлень немає. Від слова зовсім! Відкрутити ми рекламу 8 днів і вирішили відключити. Бюджет зливається, а ефекту немає. При цьому, ціна за клік 0,01 $ !!! Це ж прекрасний результат! Як же так?
Ми сіли і подумали. Ок, товар прикольний, людям подобається, але вони ж нічого про нього не знають. Тому було вирішено довірити піар бренду лідеру думки.
Реклама у лідера думки
Підібрали лідера в своїй ніші з потрібною нам ЦА. Відправили товар. Потрібно відзначити, що рекламний пост лідер думки написала правильний: ніякої агресивної реклами! Пост виглядає органічно в стрічці, в тексті вона описує свою життєву ситуацію і в кінці ненав’язливо рекомендує продукцію, говорить про конкурс!
Перші два Сторіс ще до виходу рекламного поста і … замовлення пішли. Тільки після Сторіс протягом 6 годин прийшло +200 цільових передплатників. І через тиждень вони все ще приходили. Саме завдяки співпраці з лідером думки і конкурсу, кількість цільових передплатників зросла на 37%! Активних, залучених і лояльних! Трафік на сайт також видно на графіку.
А крім цього ми отримали масу позитивних відгуків у Директ! Покупці навіть Сторіс знімали в своїх акаунтах (хоча про це ніхто не просив!)
Висновок простий: не спробуєш, не впізнаєш! Те, що таргет такий хороший своїми тонкими настройками, ще не означає, що він зайде з першого разу. Звичайно, якби ми мали колосальними бюджетами та могли місяць втовкмачувати людям інформацію про бренд, миготіти перед очима – це також дало б свої результати. Але не так швидко, як хотілося б.
Саме тому не бійтеся робити помилки! Ніколи не довіряйте сліпо статей з інтернету. Тільки проби, тільки тести і аналіз результатів. Гарного вам трафіку і конверсій!