Просування в соціальних мережах дизайн-студії IDC Style (Object +)


Проект: Дизайн-студія IDC Style.

Цілі рекламної кампанії: підвищити впізнаваність бренду – IDC Style, розширення аудиторії.

Види реклами, які були запущені:

  • просування сторінки
  • просування публікацій

Географія: Харків, Одеса, Київ, Львів, Дніпро, Хмельницький, Мінськ

Просування сторінки

Для просування сторінки було запущено 6 кампаній, націлених на різні аудиторії – за інтересами та поведінки. Наголос робився на аудиторію з рівнем доходу вище середнього. Далі докладно про кожну з них результатах. Вид рекламного оголошення в стрічці новин користувачів:

Вид рекламного объявления

  1. Аудиторія № 1
  • Користувачі, що працюють в IT сфері (IT and Technical), а також проявили інтерес до веб-дизайну, веб-розробки, digital-маркетингу, роботі програмістом, розробці прогамного забезпечення, CSS, Software developer
  • Власники пристроїв бренду Apple: iPhone 6 Plus, iPhone 6, iPhone 6S, iPhone 6S Plus, iPhone 5, iPhone 5S, ipad4, iPod Touch
  • Вік 25 – 44, ч і ж. В наслідок чоловіча аудиторія була відключена, оскільки не було проявлено інтересу до сторінки і це здорожувало ціну 1 передплатника.

Результати

  • Охоплення аудиторії – 1347 чоловік
  • Кількість нових передплатників – 52
  • Ціна 1 передплатника: 8,65 руб.

Результаты по 1 аудитории

  1. Аудиторія № 2
  • Користувачі, які цікавляться дизайном інтер’єрів
  • Власники пристроїв бренду Apple: iPhone 6 Plus, iPhone 6, iPhone 6S, iPhone 6S Plus, iPhone 5, iPhone 5S, ipad4, iPod Touch
  • Вік 25 – 50, ч і ж. В наслідок жіноча аудиторія була відключена, оскільки не було проявлено інтересу до сторінки і це здорожувало ціну 1 передплатника.

Результати

  • Охоплення аудиторії – 1273 осіб
  • Кількість нових передплатників – 31
  • Ціна 1 передплатника: 13,59 руб.

Результаты по 2 аудитории

  1. Аудиторія № 3
  • Користувачі, які цікавляться облаштуванням будинку
  • Власники пристроїв бренду Apple: iPhone 6 Plus, iPhone 6, iPhone 6S, iPhone 6S Plus, iPhone 5, iPhone 5S, ipad4, iPod Touch
  • Вік 25 – 44, ч і ж

Результати

  • Охоплення аудиторії – 1401 осіб
  • Кількість нових передплатників – 47
  • Ціна 1 передплатника: 9,54 руб.

Результаты по 3 аудитории

  1. Аудиторія № 4

Користувачі, які нещодавно переїхали і цікавляться дизайном інтер’єру, ремонтом, квартирним питанням.
Вік 25 – 50, ч і ж. В наслідок вік аудиторії був звужений до 35-44, тому що ці користувачі виявили найбільшу цікавість.

Результати

  • Охоплення аудиторії – 573 осіб
  • Кількість нових передплатників – 15
  • Ціна 1 передплатника: 13,33 руб.

Результаты по 4 аудитории

  1. Аудиторія № 5
  • Користувачі, які займають керівні посади і бізнесмени: арт. директор, власник, директор, засновник, ресторатор, власність, CEO
  • Вік 25 – 50, ч і ж.

Даний сегмент не виявив інтересу до сторінки, тому через добу дана компанія була відключена.

Результати

  • Охоплення аудиторії – 90 осіб
  • Кількість нових передплатників – 1
  • Ціна 1 передплатника: 13,33 руб.

Результаты по 5 аудитории

  1. Аудиторія № 6
  • Користувачі, які цікавляться дизайном інтер’єрів
  • Власники пристроїв Android
  • Вік 25 – 50, ч і ж.

Даний сегмент не виявив інтересу до сторінки, тому через добу дана компанія була відключена.

Результати

  • Охоплення аудиторії – 126 осіб
  • Кількість нових передплатників – 2
  • Ціна 1 передплатника: 22,90 руб.

Результаты по 6 аудитории

Просування публікацій

При просуванні були протестовані пости з різною тематикою та інформацією:

  • про компанію і послуги
  • навчальні
  • цікаві факти
  • портфоліо робіт компанії

Далі докладно про кожну з них і результатах.

Продвижение публикаций, пост 1

Пост 1 Загальний охоплення публікації – 4469 користувача, з них:

  • 296 – органічний
  • 4173 – платний

Кількість днів реклами – 3

Даний пост був запущений на 5 різних аудиторій – за інтересами та поведінки.

Аудиторія № 1

  • Користувачі, що працюють в IT сфері (IT and Technical), а також проявили інтерес до веб-дизайну, веб-розробки, digital-маркетингу, роботі програмістом, розробці прогамного забезпечення, CSS, Software developer
  • Власники пристроїв бренду Apple: iPhone 6 Plus, iPhone 6, iPhone 6S, iPhone 6S Plus, iPhone 5, iPhone 5S, ipad4, iPod Touch
    Вік 25 – 50, ч і ж. В наслідок аудиторія була звужена до 35-47 років, оскільки цей сегмент проявив найбільший інтерес і для оптимізації витрат.

Результати

  • Охоплення аудиторії – 698 осіб
  • Кількість взаємодій з публікацій – 31
  • Ціна 1 взаємодії: 3,23 руб.

Продвижение публикаций, аудитория 1

Аудиторія № 2

  • Користувачі, які цікавляться дизайном інтер’єрів
  • Власники пристроїв бренду Apple: iPhone 6 Plus, iPhone 6, iPhone 6S, iPhone 6S Plus, iPhone 5, iPhone 5S, ipad4, iPod Touch
  • Вік 25 – 45, ч і ж. В наслідок жіноча аудиторія була відключена, оскільки не було проявлено інтересу до сторінки і це здорожувало ціну 1 передплатника.

Результати

  • Охоплення аудиторії – 955 осіб
  • Кількість взаємодій з публікацій – 35
  • Ціна 1 взаємодії: 2,85 руб.

Продвижение публикаций, аудитория 2

Аудиторія № 3

  • Користувачі, які цікавляться облаштуванням будинку
  • Власники пристроїв бренду Apple: iPhone 6 Plus, iPhone 6, iPhone 6S, iPhone 6S Plus, iPhone 5, iPhone 5S, ipad4, iPod Touch
  • Вік 23 – 50, ч і ж

Результати

  • Охоплення аудиторії – 642 осіб
  • Кількість взаємодій з публікацій – 23
  • Ціна 1 взаємодії: 2,94 руб.

Продвижение публикаций, аудитория 3

Аудиторія № 4

  • Користувачі, які нещодавно переїхали і цікавляться дизайном інтер’єру, ремонтом, квартирним питанням.
  • Вік 25 – 50, ч і ж. В наслідок вік аудиторії був звужений до 35-54, тому що ці користувачі виявили найбільшу цікавість.

Результати

  • Охоплення аудиторії – 708 осіб
  • Кількість взаємодій з публікацій – 30
  • Ціна 1 взаємодії: 2,8 руб.

Продвижение публикаций, аудитория 4

Аудиторія № 5

  • Користувачі, які займають керівні посади і бізнесмени: арт. директор, власник, директор, засновник, ресторатор, власність, CEO
  • Вік 25 – 50, ч і ж.

Даний сегмент не виявив інтересу до сторінки, тому через 2е доби ця група оголошень була відключена.

Результати

  • Охоплення аудиторії – 231 осіб
  • Кількість взаємодій з публікацій – 4
  • Ціна 1 взаємодії: 13,45 руб.

Продвижение публикаций, аудитория 5

Пост 2

Продвижение публикаций, пост 2

Загальний охоплення публікації2175 користувачів, з них: 139 – органічний, 2036 – платний.

Кількість днів реклами – 3

Даний пост був запущений на 2 різні аудиторії.

Аудиторія № 1

  • Користувачі, які цікавляться облаштуванням будинку
  • Користувачі, які користуються мобільними пристроями iOS
  • Вік 23 – 45, ч і ж

Результати

  • Охоплення аудиторії – 1027 чоловік
  • Кількість взаємодій з публікацій – 92
  • Ціна 1 взаємодії: 1,09 руб.

Продвижение публикаций, пост 2, аудитория 1

Аудиторія № 2

  • Користувачі, які цікавляться дизайном інтер’єру
  • Користувачі, які користуються мобільними пристроями iOS
  • Вік 25 – 50, ч і ж

Результати

  • Охоплення аудиторії – 972 осіб
  • Кількість взаємодій з публікацій – 149
  • Ціна 1 взаємодії: 0,67 руб.

Продвижение публикаций, пост 2, аудитория 2

Пост 3

Продвижение публикаций, пост 3

Загальний охоплення публікації – 3402 користувачів, з них: 220 – органічний 3182 – платний

Кількість днів реклами – 6

Даний пост був запущений на 2 різні аудиторії.

Аудиторія № 1

  • Жінки, у яких є діти до 18 років
  • Вік 25 – 40

Результати

  • Охоплення аудиторії – 1233 осіб
  • Кількість взаємодій з публікацій – 186
  • Ціна 1 взаємодії: 0,54 руб.

Продвижение публикаций, пост 3, аудитория 1

Аудиторія № 2

  • Жінки, які цікавляться вихованням дітей, материнством, сім’єю, дитячим садком, підлітковим віком, дітьми.
  • Вік 25 – 35

Результати

  • Охоплення аудиторії – 1233 осіб
  • Кількість взаємодій з публікацій – 186
  • Ціна 1 взаємодії: 0,54 руб.

Продвижение публикаций, пост 3, аудитория 2

Пост 4

Продвижение публикаций, пост 4

Загальний охоплення публікації: 2135 користувачів, з них:

  • 134 – органічний
  • 2001 – платний

Кількість днів реклами – 3

Аудиторія № 1

  • Користувачі, які цікавляться дизайном інтер’єру
  • Користувачі, які користуються мобільними пристроями iOS
  • Вік 25 – 50, ч і ж

Результати

  • Охоплення аудиторії – 986 осіб
  • Кількість взаємодій з публікацій – 82
  • Ціна 1 взаємодії: 1,22 руб.

Продвижение публикаций, пост 4, аудитория 1

Аудиторія № 2

  • Користувачі, які цікавляться облаштуванням будинку
  • Користувачі, які користуються мобільними пристроями iOS
  • Вік 23 – 45, ч і ж

Результати

  • Охоплення аудиторії – 1069 осіб
  • Кількість взаємодій з публікацій – 131
  • Ціна 1 взаємодії: 0,76 руб.

Продвижение публикаций, пост 4, аудитория 2

Пост 5

Продвижение публикаций, пост 5

Загальний охоплення публікації: 3860 користувачів, з них:

  • 164 – органічний
  • 3696 – платний

Кількість днів реклами – 5 

Аудиторія № 1

  • Користувачі, які цікавляться дизайном інтер’єру
  • Користувачі, які користуються мобільними пристроями iOS
  • Вік 25 – 50, ч і ж

Результати

  • Охоплення аудиторії – 2115 осіб
  • Кількість взаємодій з публікацій – 413
  • Ціна 1 взаємодії: 0,25 руб.

Продвижение публикаций, пост 5, аудитория 1

Аудиторія № 2

  • Користувачі, які цікавляться облаштуванням будинку
  • Користувачі, які користуються мобільними пристроями iOS
  • Вік 23 – 45, ч і ж

Результати

  • Охоплення аудиторії –  1793 чоловік
  • Кількість взаємодій з публікацій – 183
  • Ціна 1 взаємодії: 0,56 руб.

Продвижение публикаций, пост 5, аудитория 2

Результати рекламної компанії

  1. Збільшення охоплення публікацій, тобто розширення аудиторії. В результаті публікації компанії побачили не сотні, а тисячі користувачів.Результаты рекламной компании, охват
  2. Зростання числа підписників (+171)Результаты рекламной компании, количество подписчиков
  3. Київ, Львів, Мінськ, Одеса, Харків – користувачі цих міст найбільш активно відгукнулися на рекламу і проявили інтерес до компанії і її публікацій.

Таргетована реклама для дизайн-студії IDC Style

Custom Gravatar
Владислава Рикова

Експерт з юридичного маркетингу. Керівник маркетингового агентства MAVR.

Бізнес-ступінь “Майстер ділового адміністрування” (MBA).

Хочете також? Зробіть замовлення на наші послуги

Email для попереднього замовлення *

Телефон

Є питання? Не відкладайте, отримаєте відповідь прямо зараз Задати питання
Про проект
  • Дата: 01.02.2016
  • Категорія: SMM
Хочете також?

Email для попереднього замовлення *

Телефон