Проект: Дизайн-студія IDC Style.
Цілі рекламної кампанії: підвищити впізнаваність бренду – IDC Style, розширення аудиторії.
Види реклами, які були запущені:
- просування сторінки
- просування публікацій
Географія: Харків, Одеса, Київ, Львів, Дніпро, Хмельницький, Мінськ
Просування сторінки
Для просування сторінки було запущено 6 кампаній, націлених на різні аудиторії – за інтересами та поведінки. Наголос робився на аудиторію з рівнем доходу вище середнього. Далі докладно про кожну з них результатах. Вид рекламного оголошення в стрічці новин користувачів:
- Аудиторія № 1
- Користувачі, що працюють в IT сфері (IT and Technical), а також проявили інтерес до веб-дизайну, веб-розробки, digital-маркетингу, роботі програмістом, розробці прогамного забезпечення, CSS, Software developer
- Власники пристроїв бренду Apple: iPhone 6 Plus, iPhone 6, iPhone 6S, iPhone 6S Plus, iPhone 5, iPhone 5S, ipad4, iPod Touch
- Вік 25 – 44, ч і ж. В наслідок чоловіча аудиторія була відключена, оскільки не було проявлено інтересу до сторінки і це здорожувало ціну 1 передплатника.
Результати
- Охоплення аудиторії – 1347 чоловік
- Кількість нових передплатників – 52
- Ціна 1 передплатника: 8,65 руб.
- Аудиторія № 2
- Користувачі, які цікавляться дизайном інтер’єрів
- Власники пристроїв бренду Apple: iPhone 6 Plus, iPhone 6, iPhone 6S, iPhone 6S Plus, iPhone 5, iPhone 5S, ipad4, iPod Touch
- Вік 25 – 50, ч і ж. В наслідок жіноча аудиторія була відключена, оскільки не було проявлено інтересу до сторінки і це здорожувало ціну 1 передплатника.
Результати
- Охоплення аудиторії – 1273 осіб
- Кількість нових передплатників – 31
- Ціна 1 передплатника: 13,59 руб.
- Аудиторія № 3
- Користувачі, які цікавляться облаштуванням будинку
- Власники пристроїв бренду Apple: iPhone 6 Plus, iPhone 6, iPhone 6S, iPhone 6S Plus, iPhone 5, iPhone 5S, ipad4, iPod Touch
- Вік 25 – 44, ч і ж
Результати
- Охоплення аудиторії – 1401 осіб
- Кількість нових передплатників – 47
- Ціна 1 передплатника: 9,54 руб.
- Аудиторія № 4
Користувачі, які нещодавно переїхали і цікавляться дизайном інтер’єру, ремонтом, квартирним питанням.
Вік 25 – 50, ч і ж. В наслідок вік аудиторії був звужений до 35-44, тому що ці користувачі виявили найбільшу цікавість.
Результати
- Охоплення аудиторії – 573 осіб
- Кількість нових передплатників – 15
- Ціна 1 передплатника: 13,33 руб.
- Аудиторія № 5
- Користувачі, які займають керівні посади і бізнесмени: арт. директор, власник, директор, засновник, ресторатор, власність, CEO
- Вік 25 – 50, ч і ж.
Даний сегмент не виявив інтересу до сторінки, тому через добу дана компанія була відключена.
Результати
- Охоплення аудиторії – 90 осіб
- Кількість нових передплатників – 1
- Ціна 1 передплатника: 13,33 руб.
- Аудиторія № 6
- Користувачі, які цікавляться дизайном інтер’єрів
- Власники пристроїв Android
- Вік 25 – 50, ч і ж.
Даний сегмент не виявив інтересу до сторінки, тому через добу дана компанія була відключена.
Результати
- Охоплення аудиторії – 126 осіб
- Кількість нових передплатників – 2
- Ціна 1 передплатника: 22,90 руб.
Просування публікацій
При просуванні були протестовані пости з різною тематикою та інформацією:
- про компанію і послуги
- навчальні
- цікаві факти
- портфоліо робіт компанії
Далі докладно про кожну з них і результатах.
Пост 1 Загальний охоплення публікації – 4469 користувача, з них:
- 296 – органічний
- 4173 – платний
Кількість днів реклами – 3
Даний пост був запущений на 5 різних аудиторій – за інтересами та поведінки.
Аудиторія № 1
- Користувачі, що працюють в IT сфері (IT and Technical), а також проявили інтерес до веб-дизайну, веб-розробки, digital-маркетингу, роботі програмістом, розробці прогамного забезпечення, CSS, Software developer
- Власники пристроїв бренду Apple: iPhone 6 Plus, iPhone 6, iPhone 6S, iPhone 6S Plus, iPhone 5, iPhone 5S, ipad4, iPod Touch
Вік 25 – 50, ч і ж. В наслідок аудиторія була звужена до 35-47 років, оскільки цей сегмент проявив найбільший інтерес і для оптимізації витрат.
Результати
- Охоплення аудиторії – 698 осіб
- Кількість взаємодій з публікацій – 31
- Ціна 1 взаємодії: 3,23 руб.
Аудиторія № 2
- Користувачі, які цікавляться дизайном інтер’єрів
- Власники пристроїв бренду Apple: iPhone 6 Plus, iPhone 6, iPhone 6S, iPhone 6S Plus, iPhone 5, iPhone 5S, ipad4, iPod Touch
- Вік 25 – 45, ч і ж. В наслідок жіноча аудиторія була відключена, оскільки не було проявлено інтересу до сторінки і це здорожувало ціну 1 передплатника.
Результати
- Охоплення аудиторії – 955 осіб
- Кількість взаємодій з публікацій – 35
- Ціна 1 взаємодії: 2,85 руб.
Аудиторія № 3
- Користувачі, які цікавляться облаштуванням будинку
- Власники пристроїв бренду Apple: iPhone 6 Plus, iPhone 6, iPhone 6S, iPhone 6S Plus, iPhone 5, iPhone 5S, ipad4, iPod Touch
- Вік 23 – 50, ч і ж
Результати
- Охоплення аудиторії – 642 осіб
- Кількість взаємодій з публікацій – 23
- Ціна 1 взаємодії: 2,94 руб.
Аудиторія № 4
- Користувачі, які нещодавно переїхали і цікавляться дизайном інтер’єру, ремонтом, квартирним питанням.
- Вік 25 – 50, ч і ж. В наслідок вік аудиторії був звужений до 35-54, тому що ці користувачі виявили найбільшу цікавість.
Результати
- Охоплення аудиторії – 708 осіб
- Кількість взаємодій з публікацій – 30
- Ціна 1 взаємодії: 2,8 руб.
Аудиторія № 5
- Користувачі, які займають керівні посади і бізнесмени: арт. директор, власник, директор, засновник, ресторатор, власність, CEO
- Вік 25 – 50, ч і ж.
Даний сегмент не виявив інтересу до сторінки, тому через 2е доби ця група оголошень була відключена.
Результати
- Охоплення аудиторії – 231 осіб
- Кількість взаємодій з публікацій – 4
- Ціна 1 взаємодії: 13,45 руб.
Пост 2
Загальний охоплення публікації – 2175 користувачів, з них: 139 – органічний, 2036 – платний.
Кількість днів реклами – 3
Даний пост був запущений на 2 різні аудиторії.
Аудиторія № 1
- Користувачі, які цікавляться облаштуванням будинку
- Користувачі, які користуються мобільними пристроями iOS
- Вік 23 – 45, ч і ж
Результати
- Охоплення аудиторії – 1027 чоловік
- Кількість взаємодій з публікацій – 92
- Ціна 1 взаємодії: 1,09 руб.
Аудиторія № 2
- Користувачі, які цікавляться дизайном інтер’єру
- Користувачі, які користуються мобільними пристроями iOS
- Вік 25 – 50, ч і ж
Результати
- Охоплення аудиторії – 972 осіб
- Кількість взаємодій з публікацій – 149
- Ціна 1 взаємодії: 0,67 руб.
Пост 3
Загальний охоплення публікації – 3402 користувачів, з них: 220 – органічний 3182 – платний
Кількість днів реклами – 6
Даний пост був запущений на 2 різні аудиторії.
Аудиторія № 1
- Жінки, у яких є діти до 18 років
- Вік 25 – 40
Результати
- Охоплення аудиторії – 1233 осіб
- Кількість взаємодій з публікацій – 186
- Ціна 1 взаємодії: 0,54 руб.
Аудиторія № 2
- Жінки, які цікавляться вихованням дітей, материнством, сім’єю, дитячим садком, підлітковим віком, дітьми.
- Вік 25 – 35
Результати
- Охоплення аудиторії – 1233 осіб
- Кількість взаємодій з публікацій – 186
- Ціна 1 взаємодії: 0,54 руб.
Пост 4
Загальний охоплення публікації: 2135 користувачів, з них:
- 134 – органічний
- 2001 – платний
Кількість днів реклами – 3
Аудиторія № 1
- Користувачі, які цікавляться дизайном інтер’єру
- Користувачі, які користуються мобільними пристроями iOS
- Вік 25 – 50, ч і ж
Результати
- Охоплення аудиторії – 986 осіб
- Кількість взаємодій з публікацій – 82
- Ціна 1 взаємодії: 1,22 руб.
Аудиторія № 2
- Користувачі, які цікавляться облаштуванням будинку
- Користувачі, які користуються мобільними пристроями iOS
- Вік 23 – 45, ч і ж
Результати
- Охоплення аудиторії – 1069 осіб
- Кількість взаємодій з публікацій – 131
- Ціна 1 взаємодії: 0,76 руб.
Пост 5
Загальний охоплення публікації: 3860 користувачів, з них:
- 164 – органічний
- 3696 – платний
Кількість днів реклами – 5
Аудиторія № 1
- Користувачі, які цікавляться дизайном інтер’єру
- Користувачі, які користуються мобільними пристроями iOS
- Вік 25 – 50, ч і ж
Результати
- Охоплення аудиторії – 2115 осіб
- Кількість взаємодій з публікацій – 413
- Ціна 1 взаємодії: 0,25 руб.
Аудиторія № 2
- Користувачі, які цікавляться облаштуванням будинку
- Користувачі, які користуються мобільними пристроями iOS
- Вік 23 – 45, ч і ж
Результати
- Охоплення аудиторії – 1793 чоловік
- Кількість взаємодій з публікацій – 183
- Ціна 1 взаємодії: 0,56 руб.
Результати рекламної компанії
- Збільшення охоплення публікацій, тобто розширення аудиторії. В результаті публікації компанії побачили не сотні, а тисячі користувачів.
- Зростання числа підписників (+171)
- Київ, Львів, Мінськ, Одеса, Харків – користувачі цих міст найбільш активно відгукнулися на рекламу і проявили інтерес до компанії і її публікацій.