Комплексний маркетинг для AntiPlagiarism
Інформація про Клієнта: сайт програми перевірки на унікальність AntiPlagiarism.net.
Регіони: США, Великобританія, Індія.
Що було зроблено?
Аудит сайту:
- прописані мета-теги (title, description) і Хедінгем (h1-h6),
- виправлений xml і robots.txt,
- налаштований canonical для сторінок з пагінацією,
- оптимізований html: важливі написи були переведені з картинок в html,
- склеєні дзеркала сайту,
- усунені дублі сторінок сайту,
- налаштована і оформлена сторінка з 404 помилкою,
- зменшений рівень вкладеності сторінок,
- закриті від індексації зовнішні посилання сайту,
- зроблена адаптивна верстка під мобільні та планшети,
- виправлені критичні помилки html за стандартами w3.org,
- прискорене завантаження сайту,
- зроблена внутрішня перелінковка,
- доданий на сайт RSS-потік для статей сайту, отриманий feed доданий в каталоги RSS,
- для статей блогу налаштовані ЧПУ (старі урли склеїли з новими 301 перенаправленням),
- видалені сміттєві сторінки,
- зроблена html карта сайту,
- встановлено favicon (іконка в адресному рядку браузера),
- покращено юзабіліті,
- використані структуровані дані для статей.
Зібрано семантичне ядро.
Лінкбілдінг і лінкбайтінг. Написання та розміщення прес-релізів.
Робота з поведінковими чинниками.
Соціалізація проекту: робота з youtube-каналом, Google+, Facebook.
Email-маркетинг.
Контекстна реклама.
Побудова партнерської програми.
Веб-аналітика: налаштований Google Tag Manager, відстеження кліків по кнопці.
Звітність:
По трафіку: за січень 2016 р organic трафік становив 2866 унікальних відвідувачів, за травень 2016 р – 8381 (приріст + 192,43%).
Хочете також? Зробіть замовлення на наші послуги
Є питання? Не відкладайте, отримаєте відповідь прямо зараз Задати питання