Як український інтернет-магазин промислової фурнітури збільшив видимість у пошукових системах у 7 разів
Клієнт: RZ-market – інтернет магазин промислової фурнітури
Період робіт: березень – грудень 2023
Географія: Україна
Завдання: збільшення видимості сайту в пошукових системах, збільшення кількості трафіку.
Етапи робіт над проектом
- Аналіз та стратегічне планування
1.1. Проведення комплексного SEO-аудиту сайту. На цьому етапі виявлено багато сміттєвих сторінок, дублів контенту, проблеми зі швидкістю завантаження сторінок та індексації сайту тощо.
1.2. Побудова семантичного ядра. Збір ключових слів тільки за промисловою фурнітурою, хоча компанія займається набагато більшою кількістю напрямків. У ході збору семантики з’ясувалося, що попит у даній ніші невеликий, частотність ключових слів також, на скріншоті нижче приклад одного з кластерів запитів. Так як бізнес в основному працює з b2b, а не роздрібним покупцем, це очікувано.
Також відразу зрозуміло, що великої кількості трафіку сайт за умовчанням отримувати не зможе. Якщо говорити про оптових покупців як цільову аудиторію, то для збільшення кількості трафіку кардинально не допоможе навіть ведення блогу, див. скріншот нижче з інформаційними запитами для блогу.
1.3. Аналіз конкурентів. Зробили аналіз посилальної маси конкурентів, розробили стратегію нарощування посилальної маси та план розподілу бюджету на посилання до кінця року. Якщо коротко, то деякі конкуренти обганяли нас за посиланням у 3 рази.
- Внутрішня оптимізація сайту
Поліпшення внутрішньої структури сайту, оптимізація контенту та метаданих, впровадження інструменту для прискореної індексації сторінок та інші доопрацювання проблем, що були виявлені під час аудиту.
- Нарощування маси посилань (лінкбілдинг)
Лінкбілдинг – розробка та реалізація стратегії нарощування якісної посилальної маси.
У 2023 році лінкбілдинг надавав низку переваг, окрім простого кількісного збільшення посилань. Основні аспекти включають:
- Авторитет сайту-донора, вибраного для публікації: важливо створювати зворотні посилання на сайтах з високим авторитетом домену (DA) та рейтингом домену (DR), переважно вище 30+. Це покращує “посилальну вагу” вашого сайту та впливає на рейтинг у пошукових системах.
- Постійне оновлення посилань: нещодавно створені посилання особливо цінні, оскільки вони додають раптовий сплеск до метрик та пошукових рейтингів. Регулярне оновлення посилань сприяє стійкому покращенню позицій вашого сайту у пошуку.
- Крім покращення рейтингу сайту та підвищення його авторитету, однією з ключових переваг лінкбілдингу є збільшення реферального трафіку. Реферальний трафік – це відвідувачі, які перейшли на ваш сайт за посиланнями з інших ресурсів. Це може бути будь-який зовнішній сайт, наприклад блог, соціальна мережа, форум або інший сайт, який розміщує посилання на ваш контент.
Результати
Завдяки комплексній роботі з SEO та лінкбілдингу, ми змогли досягти збільшення видимості сайту в пошукових системах.
Також досягли збільшення трафіку з пошукових систем.
При порівнянні останніх 6 місяців з попередніми 6 місяцями чітко видно збільшення трафіку на більш ніж 2000 відвідувачів.
На графіку динаміки трафіку за 16 місяців також чітко бачимо висхідну тенденцію.
Плани на майбутнє
- Продовжити нарощування маси посилань.
Необхідно актуалізувати аналіз посилальної маси конкурентів, щоб правильно побудувати власну стратегію лінкбілдингу на майбутній період.
Крім переваг, перерахованих у попередніх пунктах, лінкбілдинг у 2024 році може принести низку додаткових переваг:
- З розвитком технологій віртуальної реальності (VR), бренди починають використовувати VR у стратегіях лінкбілдингу. Створення віртуальних турів, інтерактивних презентацій та подій у VR стає новим методом привернення уваги та формування якісних зворотних посилань. Можна додати такі технології собі на сайт і після цього запустити PR-статті для отримання зовнішніх посилань, згадок у ЗМІ.
- Колаборації та партнерства: співпраця з іншими брендами та участь у спільних проектах посилює онлайн-присутність та зміцнює довіру до бренду.
- Знову зробити технічний аудит сайту, бо минулий аудит робили у березні 2023 р. А після нього на сайт були додані нові сторінки, нові розділи. Також у 2023 р. пройшло кілька апдейтів Google, деякі вимоги до сайтів змінились.
- Актуалізувати семантику, особливо за частотністю україномовних запитів, бо ця частина запитів з кожним роком зростає.
- Для якісного бусту по трафіку необхідно збільшити асортимент на сайті та кількість сторінок, що просуваються. Якщо швидко переглянути дані конкурентів, то кількість сторінок в індексі у них у 10 разів більша, ніж у нас.
- Поліпшити видимість сайту у ТОП-5 та ТОП-10 Google.com.ua.
Цей кейс наголошує на важливості комплексного підходу в SEO та лінкбілдингу для покращення онлайн-присутності та залучення трафіку.