“Сарафанне радіо” для інтернет-магазину кулінарних наборів Guru Vkusoff
Дочитавши цей кейс до кінця, Ви дізнаєтеся, як пригоди капітана Старвінга стали найбільш обговорюваною публікацією брендової сторінки на Facebook на тему кулінарії.
Кілька місяців тому ми взялася вести брендові сторінки в соціальних мережах від компанії Guru Vkusoff. Розповім, чим вони займаються. Проект Guruvkusoff.com (Київ) продає кулінарні набори для приготування страв.
Всі інгредієнти наборів фасуються в день доставки. У них не використовуються консерванти. Всі інгредієнти різні: одні вимагають зберігання тільки при кімнатній температурі, інші – в холодильнику. Заморожені продукти (м’ясо, наприклад) не використовуються. Тому доставка на велику відстань неможлива.
Акція «Агенти сарафанного радіо» від Guru Vkusoff і Buzzaar
Нещодавно завершилася акція «Агенти сарафанного радіо» від Buzzaar і Guru Vkusoff. Якщо людина проходить відбір і стає агентом, йому пропонується вибрати день проведення кулінарної вечірки з друзями і одне з 6 страв. У призначений день Гуру Смаків доставляє обраний кулінарний набір і ще 6 подарункових наборів для запрошених на вечірку друзів. Все абсолютно безкоштовно. Єдина умова – фотозвіт вечірки і правдиве думку про товар «кулінарний набір».
Агенти розміщували фото і враження на своїх сторінках у соціальних мережах (ВКонтакті і Facebook) і в блогах. Розповімо про найцікавіші фотозвіти з вечірок.
1. Як згадувалося на початку статті, найпопулярнішою стала фотографія від Єви Марковкіной. Всім рекомендую подивитися не тільки зведену картинку, але і комікси про пригоди капітана Старвінга.
2. Ще майже серія коміксів є у Євгена Пасічника
Євген Пасічник
3. Дуже красиві фото вийшли у Ірини Галицької. Ну і, куди ж без коте 🙂 До речі, багато фоткали своїх вихованців разом з логотипом Guru Vkusoff.
4. А фотки Анни Сигорський взагалі не рекомендую дивитися дівчатам після 18.00 🙂