Оптимізація і брендування YouTube каналу для компанії АвтоЕкспрес
Зараз практично у кожної компанії є свій Youtube канал, але далеко не кожен може якісно його оптимізувати. Коли ми почали свою роботу з компанією АвтоЕкспрес у них вже був канал на ютубі, але його необхідно було правильно налаштувати і оптимізувати. Більшість людей вважає, що для просування каналу досить завантажити відео і вони відразу ж будуть набирати перегляди. Насправді, це далеко не так. Робота над ютуб-каналом ділиться на 2 етапи:
- Брендування
- Оптимізація
Дуже важливо, який статус має аккаунт каналу – якщо він підтверджений, то з’являється більше можливостей для каналу: зовнішні анотації, підказки, довжина відео і т.д. Ну а тепер, розглянемо етапи трохи докладніше.
Брендування каналу включає:
1) Пов’язаний веб-сайт (якщо ви зв’яжете свій канал з вашим сайтом, то з’явиться можливість створювати анотації та підказки, провідні прямо на ваш сайт).
2) Категорія відео (фактор ранжування, який бере участь у визначенні позиції відео у видачі, а також впливає на просування ролика по схожим відео).
3) Рекомендований контент:
- Рекомендоване відео (тут ви можете завантажити відео, яке буде рекомендуватися під час перегляду користувачем ваших відео).
- Рекламне відео каналу (завдяки цьому відео про вашому каналі дізнаються користувачі youtube).
4) Фірмовий стиль (тут можна завантажити логотип каналу, який буде відображатися у всіх відео – по ньому можна буде відразу дізнатися, що це саме ваша робота). 5) Трейлер каналу (додайте його, для того, щоб коротко розповісти новим відвідувачам каналу, чим ви займаєтеся).
6) Опис каналу (відображається в розділі «Про канал», а також можна побачити на сторінці перегляду відео, навівши курсор на значок каналу).
7) Значок каналу – це зображення, яке автоматично підтягується з аккаунта Google+. Якщо ви використовуєте свій особистий аккаунт для роботи з youtube-каналом, то значком буде ваш аватар. Тому для ведення каналу компанії рекомендую створити окремий акаунт для роботи з ютуба. Для редагування / додавання значка каналу потрібно перейти в профіль Google+ і оновити аватар там (краще використовувати логотип компанії). Буквально через хвилину автоматично оновиться значок ютуба.
8) Фонове зображення каналу: Для зміни фону каналу доведеться трохи попрацювати. Так як обкладинка для ютуба повинна бути не менше 2120 пікселів в ширину і 1 192 пікселів у висоту. Зображення меншого розміру просто не вдасться завантажити.
Оптимізація YouTube каналу
До оптимізації каналу можна віднести всю роботу над відео, починаючи з моменту його завантаження:
1) При завантаженні відео звертайте увагу на те, як ви називаєте файл (краще в назву включати ключові слова). Після завантаження ви вже не зможете виправити назву файлу. Необхідно буде заново завантажувати відео. Всі інші поля можна виправляти після додавання. Тут також дуже важливо, яку категорію для відео ви вибираєте (це впливає на динаміку переглядів і можливість потрапити в рекомендований контент).
2) Тема відео – рекомендується робити не надто довгі унікальні заголовки, включаючи в них обнародувано ключові слова.
3) Опис – коротко про те, про що розповідається в відео. Рекомендується вживати ключові слова в описі не більше 1-2 рази. Також в опис краще додавати наступні посилання:
- на сайт / блог компанії;
- на сторінки в соціальних мережах;
- підписатися на канал;
- посилання на саме відео.
4) Теги – це аналог keywords в описі сторінки сайту. У них прописуються основні ключові слова, які описують відео (3-6 ключових слів).
5) Анотації – це текстова інформація, яка показується в ролику у вигляді підказки, посилання або кнопки, з метою вчинити будь-яку дію.
6) Підказки: за допомогою них можна рекламувати відео, товари або ж просто робити посилання на сайт. В одному відео можна використовувати до 5 підказок.
7) Створення плейлистів дозволяє об’єднати кілька роликів в одну колекцію (іноді це дуже зручно для користувача)
8) Створення розділів – вони можуть містити плейлисти, відео (популярні або нові) або список підписок. Після того як оптимізуєте відео – обов’язково розміщуйтесь його на вашому сайті, так ви збільшите кількість переглядів. Але пам’ятайте, що відео має бути доречним, тобто ретельно вибирайте на яку сторінку його розмістити.
Результати по каналу АвтоЕкспрес:
У порівнянні серпень-грудень 2015 / січень-травень 2016 перегляди виросли на + 30,61%, час перегляду зросла на + 22,72%. А також за цей період +11 оцінок «Подобається» і 13 користувачів поділилося відео (після розміщення відеороликів на сайті компанії).