Одним з найбільш важливих аспектів ведення квітучого бізнесу є маркетинг ваших продуктів або послуг. Без реклами вашого бізнесу ви не зможете знайти нових клієнтів.
Проте, хоча маркетинг вашого бізнесу має першочергове значення, ви повинні бути обережні, щоб не перевитрачати маркетинговий бюджет. Якщо ви витрачаєте великі суми грошей на маркетингові проекти, які не приносять вам істотних продажів, ви в довгостроковій перспективі надасте погану послугу своєму бізнесу.
Багатьом власникам бізнесу може бути важко знайти баланс між інвестиціями в маркетингові зусилля і дозволити собі інші необхідні витрати, такі як оренда, інвентар і заробітна плата.
У цій статті ви дізнаєтеся про те, як скоротити маркетинговий бюджет без шкоди для бізнесу.
- Почніть з невеликого скорочення маркетингового бюджету
Скорочення бюджету може бути складним завданням. Але якщо ви готові скоротити свої маркетингові витрати, почніть з проектів, які не забезпечують продажі. Може бути невтішно визнати, що блискуча ідея не виправдала очікувань, але краще прийняти поразку і заощадити гроші.
Незалежно від того, чи є це друкованими оголошеннями, флаєрами, які не приносять потенційних клієнтів, ви повинні позбавитися від цих проектів.
Використовуйте Google Analytics або будь-яку аналітичну програму, щоб визначити, які маркетингові кампанії не приносять дивідендів.
- Зосередьтеся на якості, а не на кількості
Ви можете подумати, що одночасне маніпулювання численними маркетинговими ініціативами буде вигідно для вашого бізнесу, але насправді це може бути шкідливо (особливо для вашого гаманця).
Ви повинні виділити місце у своєму бюджеті для якісних маркетингових зусиль, а не намагатися вкладати гроші в кілька середніх проектів. Наприклад, ви можете побачити, що більшість ваших клієнтів пов’язані з інтернет-рекламою. В цьому випадку ви повинні вкладати більше грошей в цю область, замість того, щоб виділяти гроші у своєму бюджеті на ідеї, які не приваблюють потенційних клієнтів.
Інвестуйте в маркетингові зусилля, які, як ви впевнені, принесуть користь вашим продажам, і позбудьтеся від областей у вашому маркетинговому бюджеті, які не є надійними.
- Проведіть дослідження
Ви можете не усвідомлювати цього, але ви могли б витрачати гроші на застарілі методи маркетингу, такі як холодні дзвінки.
Перш ніж скорочувати свій маркетинговий бюджет, приділіть деякий час тому, щоб дізнатися про маркетингові тенденції, наприклад, підпишіться на нашу розсилку, соціальні мережі, регулярно читайте блог. Але не зупиняйтеся на досягнутому, тому що чим більше ви читаєте і стежте за останніми новинами, тим більш обізнаними ви стаєте.
- Припиніть зв’язуватися з незацікавленими людьми
Хоча важливо стежити за клієнтами, які ще не перетворилися на постійних клієнтів, вам не слід витрачати надто багато зусиль на цю групу. Доцільніше орієнтуватися на потенційних клієнтів, які вписуються в портрет ідеального покупця, оскільки вони набагато частіше стають клієнтами.
Якщо ви зв’язуєтеся з одними й тими ж людьми, а вони постійно не відповідають, ви витрачаєте час і гроші, які можна було б використовувати в іншому місці.
- Організуйте свої маркетингові дані
При скороченні маркетингового бюджету ви повинні переглянути свої дані та переконатися, що все актуально. Це може включати оновлення контактної інформації або бази email- або sms-розсилки. Це гарантує, що ви не будете зв’язуватися з людьми поштою, які нею не користуються, і не будете відправляти електронні листи на недійсні адреси.
Надалі ви повинні зробити організацію даних пріоритетом. Не акцентуючи увагу на точності ваших даних, ви можете витрачати більше грошей, ніж думаєте на непотрібні маркетингові зусилля.
- Використовуйте соціальні мережі
Планування привабливих публікацій в соціальних мережах – це безкоштовний і простий спосіб просування вашого бізнесу, особливо якщо це робиться стратегічно. Ви можете ділитися оновленнями про свій бізнес на таких платформах, як Twitter, Facebook, LinkedIn і Instagram, не вибираючи таргетовану рекламу на цих сайтах. Крім того, ви можете використовувати відповідні хештеги для збільшення охоплення – також безкоштовно.
Це не обов’язково повинен бути підхід «все або нічого». Подумайте про обмеження ваших публікацій, що просуваються, невеликою сумою в день.
- Покладіться на безкоштовну рекламу
Скорочення платних маркетингових проектів може бути складним завданням, але багато власників бізнесу не беруть до уваги силу безкоштовної реклами. Ви можете зв’язатися з місцевими журналістами, компаніями зі зв’язків з громадськістю та сайтами, щоб розповісти про свій бізнес.
Можливо, ви проводите благодійну акцію або уявляєте новий продукт. Якщо ви передасте цю історію новинному джерелу, ви отримаєте освітлення свого бізнесу, не витративши ні копійки. Такий підхід не надто трудомісткий і дасть вам можливість отримати безкоштовне просування бізнесу.
Експерт з юридичного маркетингу. Керівник маркетингового агентства MAVR.
Бізнес-ступінь “Майстер ділового адміністрування” (MBA).