Підвищення конверсії сайту
Зниження вартості залучення клієнта
Збільшення середнього чеку
Збільшення числа покупок від одного клієнта
Замовити юзабіліті-аудит сайту
Хочете отримати відмінні результати від реклами? Тоді підготуйте, як слід посадкову сторінку! Наша послуга – юзабіліті-аудит сайту розроблена як раз для того, щоб ви не спускали гроші на вітер і відчули ефект від будь-якого виду маркетингу в найкоротші терміни! Залежно від того, що у Вас за проект, пропонуємо 2 варіанти юзабіліті-аудиту:
1. Юзабіліті-аудит для лендінгу перед стартом контекстної та/або таргетованої реклами Аналіз і видача рекомендацій по дизайну та юзабіліті:
- Перевірка мобільної версії сайту та швидкості завантаження.
- Аналіз юзабіліті конверсійних форм.
Аналіз і видача рекомендацій по текстам:
- контактні дані;
- структура тексту,
- структура посадкової сторінки;
- інші рекомендації.
2. Юзабіліті-аудит багатосторінкового сайту з видачею ТЗ програмісту
- Аналіз юзабіліті форм реєстрації, кошика та інших конверсійних форм.
- Перевірка перелінковки на корисність з т.з. користувача.
- Перевірка наповненості сайту контентом (товари, фото, інформація про компанію та ін.)
- Аналіз контенту сторінки конверсії і наскільки він зрозумілий користувачам (повинен сприяти підвищенню обізнаності користувачів про бренд, продукт або послугу).
- Оцінка технічного оформлення контенту на сторінці: заголовки виділяються за допомогою тегів; на сторінках сайтів використовуються зображення; текст розбитий на абзаци і легко читається.
- Перевірка на чіткість (зрозумілість і переконливість) та кликабельність заголовків.
- Бізнес-аналітика.
- Перевірка оформлення замовлення.
- Перевірка саппорту.
- Перевірка колл-центру.
- Перевірка мобільної версії сайту та швидкості завантаження.
Отримайте приклади юзабіліті-аудитів
Все ще сумніваєтеся? Напишіть нам і отримайте приклади виконаних робіт
Етапи юзабіліті аналізу
Аналіз вихідних даних та постановка задачі: на цьому етапі ми вивчаємо ваш сайт, визначаємо основні цілі та завдання, які ви ставите перед аудитом.
- Оцінка поточного досвіду користувача: за допомогою різних інструментів і методів ми аналізуємо, як користувачі взаємодіють з вашим сайтом.
- Аналіз конкурентів: вивчаємо веб-сайти ваших основних конкурентів, щоб визначити, які у вас переваги та які аспекти можна покращити.
- Тестування на реальних користувачах: проводимо тести за участю реальних користувачів, щоб зрозуміти, з якими проблемами вони стикаються на вашому сайті.
- Складання звіту: на основі всіх отриманих даних складаємо докладний звіт з описом проблем, рекомендацій щодо їх усунення та пропозицій щодо оптимізації usability.
- Подання результатів: проводимо презентацію звіту, на якій обговорюємо всі знайдені проблеми та шляхи їх вирішення.
- Підтримка та консультації щодо впровадження: після завершення аналізу ми залишаємося на зв’язку, щоб допомогти вам впровадити рекомендації та досягти максимального ефекту від оптимізації сайту.
Що Ви отримаєте від юзабіліті аналізу?
- Детальний звіт про проблеми: наші фахівці проаналізують ваш сайт та нададуть детальний список проблем, які можуть ускладнити взаємодію користувачів з вашим ресурсом.
- Рекомендації щодо покращення: отримайте конкретні та практичні поради щодо оптимізації дизайну, структури та контенту вашого сайту.
- Підвищення конверсії: покращення юзабіліті безпосередньо впливає на підвищення конверсії. Це означає, що більше відвідувачів здійснюватимуть потрібні вам дії на сайті.
- Кращий досвід користувача: Ваші клієнти оцінять зручність і простоту використання вашого сайту, що підвищить їх лояльність і готовність рекомендувати вас друзям, це також безпосередньо впливає на SEO.
- Аналіз конкурентів: ми порівняємо ваш сайт із сайтами ваших конкурентів, що дозволить виявити унікальні можливості для виділення вашого бізнесу на ринку.
Це лише короткий огляд можливостей та переваг, які надає юзабіліті аналіз від компанії МАВР. Ми гарантуємо професійний підхід та якісний результат!
Вартість юзабіліті аудиту
Вартість послуги з юзабіліті аудиту залежить від багатьох факторів: складності та обсягу вашого сайту (сайт послуг, інтернет-магазин, портал і т.д.), специфіки завдань, глибини аналізу, необхідності впровадження рекомендацій та інших умов проекту. Щоб надати точну та актуальну ціну аудиту, ми пропонуємо наступні кроки:
- Безкоштовна консультація: на даному етапі ми обговоримо ваші основні потреби, завдання та очікування від аудиту.
- Аналіз попередньої інформації: після отримання всієї необхідної інформації про ваш сайт, ми проведемо первинну перевірку для визначення обсягу робіт.
- Надання комерційної пропозиції: на основі отриманих даних ми підготуємо для вас пропозицію з детальним описом етапів робіт та їх вартістю.
Для отримання більш детальної інформації та оформлення заявки на консультацію зв’яжіться з нами!
Чому ми?
Поширені питання про юзабіліті-аудит сайту
Що таке юзабіліті-аудит?
Це комплексний аналіз вашого сайту з метою виявлення проблем у зручності використання та пропозиції рекомендацій щодо їх усунення.
Навіщо мені потрібний юзабіліті-аудит?
Аудит допоможе оптимізувати взаємодію користувачів з вашим сайтом, покращити конверсію та поведінкові фактори ранжування, підвищити рівень задоволеності клієнтів.
Як довго триває аудит?
Терміни залежать від складності та обсягу сайту, але в середньому процес займає від 1 до 4 тижнів.
Який результат я отримаю?
Ви отримаєте докладний звіт з описом виявлених проблем та рекомендацій щодо їх усунення, а також консультаційну підтримку щодо впровадження запропонованих рішень.
Чи можу я брати участь у процесі аудиту?
Звичайно! Ми завжди раді взаємодії із замовником та готові обговорити всі етапи роботи, беручи до уваги ваші побажання та пропозиції.
Скільки це буде коштувати?
Вартість залежить від багатьох факторів, включаючи складність сайту та обсяг необхідних робіт. Для отримання точного кошторису, зв’яжіться з нами для проведення попередньої консультації.
Що буде після аудиту?
Після надання звіту ми можемо запропонувати послуги з впровадження рекомендацій чи консультаційну підтримку. Ви також можете самостійно запровадити запропоновані зміни на свій сайт.