Величезне охоплення аудиторії
Нативний формат
Розширена аналітика
Підвищення позицій в органіці
Розкрутка Ютуб каналу
YouTube вже давно перетворився зі звичайного сайту для перегляду відео в відеохостинг, на якому кожен охочий може зберігати, обмінюватися і розміщувати відеоматеріали. YouTube можна назвати повноцінною пошуковою системою, за обсягом трафіку він займає 2-е місце у світі. Розкрутка ютуб каналу – це важливий крок для кожного бізнесу, бо з його допомогою можна розширити свою цільову аудиторію і підвищити впізнаваність бренду!
Просування YouTube каналу
Від посереднього каналу до каналу з тисячною або навіть мільйонною аудиторією вас відділяє лише одна річ – грамотна розкрутка і просування в YouTube.
Просувати на каналі можна абсолютно все:
- побутову техніку;
- гаджети;
- одяг;
- особистий бренд;
- різні види послуг;
- нерухомість;
- косметику та багато іншого.
Найголовніше – це привернути увагу своєю унікальною пропозицією і зібрати свою аудиторію.
Розкрутити YouTube канал можна за допомогою декількох інструментів:
- відеоматеріалів: додавати анотації, кінцеві заставки, плейлисти, згадувати інші ролики за схожою тематикою.
- збільшення підписок;
- збільшення кількості лайків і коментарів;
- банерів, контекстної реклами;
- коротких роликів до, в середині або після основного відео;
- оверлею, який показується внизу плеєра, під час відтворення;
- залучення відеоблогерів для розкрутки каналу на ютубі.
Кожен з варіантів має свої переваги та недоліки, тому для отримання найбільшої ефективності краще замовляти просування каналу на YouTube у фахівців.
Чому варто звернути увагу на YouTube
Переваги розкрутки каналу на Ютубі:
- низька цінова політика в порівнянні з ТВ;
- можливість дивитися ролики з будь-якої точки світу;
- просування на нову аудиторію;
- підвищення позицій при видачі пошукових запитів в Google.
На YouTube знаходиться великий сегмент активних користувачів в будь-якій ніші. При правильному просуванні можна досить легко забрати свою частину аудиторії.
Етапи просування каналу YouTube
- Створення сторінки.
- Визначити кінцеву мету створення сторінки.
- Вибір унікальної назви або ж використання торгової марки чи бренду.
- Заповнення графи «про канал».
- Аналіз конкурентів. Він охоплює повний аналіз ваших прямих конкурентів:
- їхня цільова аудиторія;
- аналіз стратегії просування;
- збір ідей для створення (оптимізації) власної стратегії;
- аналіз контенту;
- аналіз джерела трафіку в соціальній мережі.
- Оптимізація під пошукові запити.
Для того, щоб вас було легко знайти в пошуку, необхідно грамотно прописати теги для сторінки. Ми вибираємо ті ключові слова, які будуть підходити й повторюватися в більшості роликів.
- Наповнення корисним, цікавим контентом. Цей етап складається з візуальної оптимізації, завантаження і просування відео:
- Візуальна оптимізація – це оформлення каналу відповідно до стилю клієнта і його смаковими уподобаннями:
- створення логотипу каналу;
- вибір і завантаження фонового зображення;
- створення структури та навігації.
- Завантаження і просування відео:
- перевірка на відповідність ролика вимогам YouTube;
- перевірка на його ефективність – він повинен зачепити глядача за перші 15 секунд;
- оптимізація назви ролика під ключові слова;
- правильний підбір ключів за допомогою спеціальних сервісів для збільшення видачі в пошуку;
- складання грамотного опису для залучення: не менше 200 слів з головними темами, які будуть розкриті в ролику. Акцент робимо на перших 125, оскільки саме вони будуть зображатися в пошуку;
- створення привабливої мініатюри для ролика;
- інші способи просування на цьому ресурсі.
Що дасть такий підхід до просування YouTube каналу?
SMM просування YouTube дасть гарантовані результати:
- Збільшення бази клієнтів.
- Підвищення впізнаваності бренду.
- Зростання довіри аудиторії до компанії.
- Живий зворотний зв’язок з аудиторією.
Отримайте безкоштовну консультацію!
Експерти MAVR завжди готові проконсультувати Вас з питань розвитку Вашого бізнесу в Інтернеті!
Яка ціна просування Ютуб каналу?
Розкрутка ютуб каналу в Україні все більше стає популярною. Завдяки цьому Ви підвищите впізнаваність бренду, залучите нових клієнтів і збільшите прибутковість вашого бізнесу.
Вартість послуг розраховується індивідуально, виходячи з місячного обсягу робіт. Вона залежить від:
- популярності бренду;
- тривалості та частоти завантаження роликів;
- кількості аудиторії;
- галузі бізнесу.
Ціни на послуги SMM стартують від 200 дол.
Портфоліо по SMM