Підвищення конверсії сайту
Зниження вартості залучення клієнта
Збільшення середнього чека
Збільшення числа покупок від одного клієнта
Аудит контекстної реклами
Контекстна реклама – один з кращих каналів для залучення цільової аудиторії на сайт. Тому дуже важливо, щоб вона працювала ефективно. Аудит контекстної реклами – це аналіз якості компанії (статистики й налаштувань), ефективності ведення і рентабельності інвестицій, створення рекомендацій для збільшення прибутку. Аудит акаунту проводиться експертами в області аналітики та контекстної реклами для отримання найбільш точних результатів. Головне завдання – виявлення слабких сторін і недоробок в рекламних кампаніях, пошук можливостей для поліпшення.
У яких випадках потрібно замовити аудит контекстної реклами?
Багатьох власників бізнесу мучить питання: чи варто замовити аудит рекламної компанії? Адже може скластися враження, що клієнти натискають на банер, переходять на ваш сайт без вкладення додаткового бюджету. Буває навпаки, що бюджет витрачений, а потенційних клієнтів так і немає. І в тому і в іншому випадку кампанія – неефективна.
Найбільш частими причинами, за якими звертаються до нас для проведення аудиту контекстної реклами, такі:
- оголошення в Google не приносять замовлення. Тому наше завдання – виявити помилки й дати рекомендації по збільшенню трафіку і кількості звернень.
- ведення рекламної кампанії здійснюється власником бізнесу, і він не впевнений в правильності налаштувань, хоче оцінити їх якість. У такому випадку необхідна професійна експертиза;
- ефективність реклами не влаштовує або ви не можете правильно її оцінити. Вам цікаво дізнатися:
- хто бачить оголошення вашого сайту;
- чи користується ваша пропозиція зацікавленістю у клієнтів;
- як йдуть справи з цільовим трафіком;
- який час проходить з моменту заходу на сайт і здійсненням замовлення або зверненням;
- від чого залежить і як знизити вартість залученого клієнта;
- частку ринку, яку ви дійсно займаєте;
- потенціал зростання і як зменшити кількість відмов.
- витрати на рекламу більше, ніж прибуток. Ми допоможемо виявити причини й дамо рекомендації по збільшенню прибутку.
Це основні проблеми, болі клієнтів, які допомагають вирішити наші експерти. Аудит рекламної кампанії ми будуємо виходячи з цілей вашого бізнесу й очікувань від роботи контекстної реклами.
Що входить в аудит?
- аналіз налаштувань кампаній. Неправильні налаштування в 95% випадків є причиною неефективності рекламної кампанії. Тому ми перевіряємо:
- налаштування рекламних кампаній;
- налаштування акаунту і його структуру;
- ключові слова (те що Ви задаєте в налаштуваннях рекламних кампаній) і пошукові запити (те що дійсно вводить користувач у пошукову систему);
- мінус-слова;
- оголошення;
- розширення оголошень;
- ставки;
- аналіз статистики рекламних кампаній. Це не менш важливий індикатор, за яким можна виявити проблему. Ми перевіряємо:
- вартість конверсії;
- клікабельність реклами (CTR);
- транзакції таке інше.
- Надаємо звіт про виконану роботу з помилками й рекомендаціями.
Що вам дасть аудит контекстної реклами?
- Ви дізнаєтеся про переваги та недоліки роботи вашої кампанії. Ви точніше зможете розібратися в тому, що подобається, а що ні вашим клієнтам.
- Список рекомендацій. По закінченню роботи ви отримаєте поради від експертів щодо подальшого розвитку і виправлення помилок.
- Збільшення ефективності. Підкажемо, як поліпшити показники без залучення додаткового бюджету.
Отримайте приклади аудиту контекстної реклами
Все ще сумніваєтеся? Напишіть нам і отримайте приклади виконаних робіт
Переваги роботи з нами:
- аудит виконують фахівці з великим досвідом, які мають сертифікати Google;
- приємні ціни на аудит контекстної реклами;
- робота в термін;
- менеджер, який вас буде консультувати протягом співпраці.
Витрачайте на рекламу менше, а отримуйте більше!