Кейс з просування сайту мережі ортопедичних салонів Ortos

Початкові дані

Тематика: мережа ортопедичних салонів Ortos

Гео: Україна

Кількість відвідувачів з органіки при старті робіт – 4000 в місяць

Період робіт: вересень 2018 – березень 2019

Завдання: поліпшення юзабіліті, збільшення органічного трафіку.

На старті робіт був проведений аудит сайту, за допомогою якого виявлено такі типові помилки оптимізації наприклад як:

  • некоректні файли robots.txt і sitemap.xml;
  • неправильне формування мета-тегів і заголовків;
  • дублі сторінок;
  • проблеми з індексацією через велику кількість сторінок і т.д.

Але також були виявлені 3 основні причини, через які сайт недоодержував трафік:

  • помилки в розподілі семантичного ядра;
  • проблеми з українською версією сайту;
  • падіння посилальної маси через некоректну зміну структури.

Під час аналізу посилальної маси було виявлено, що після недавньої зміни структури не були налаштовані посторінкові 301 редіректи і частина посилань почала «відвалюватися». Типова помилка при зміні структури, яку допускають багато початківців (і не тільки) – не налаштовують редіректи, якщо сторінки не приносять трафіку. Забувають про те, що на ці сторінки можуть вести посилання (як зворотні, так і внутрішні). Як наслідок, втрачається посилальна маса і з’являються сторінки з кодом відповіді 404 (Not Found).

Так як часу після зміни структури пройшло ще не зовсім багато було вирішено проаналізувати всі зовнішні посилання на якість і наявність, а після налаштувати 301 редіректи там, де це було можливо і необхідно. Таким чином вдалося врятувати більшу частину маси посилань.

Далі був проведений аналіз конкурентів в ніші, який включив в себе:

  • Аналіз відвідуваності і запитів, за якими ранжуються конкуренти.
  • Аналіз контенту.
  • Використовувані типи трафіку.
  • Аналіз посилань.
  • Функціонал, використання цікавих фішок і т.д.

Сервіси, які ми використовували при роботі над проектом: Serpstat, Screaming Frog, Netpeak Spider і ін.

Після проведених аналізів ми побудували стратегію просування, яка включала:

  • виправлення всіх технічних помилок;
  • ретельне опрацювання семантичного ядра;
  • роботу над поліпшенням юзабіліті;
  • план нарощування посилальної маси, заснований на аналізі конкурентів і поточний стан сайту.

Результати, яких нам вдалося досягти всього лише за півроку роботи над досить великим проектом дивіться нижче ↓

Видимість

сеть ортопедических салонов Ortos, видимость

Зміна кількості ключових фраз, за якими ранжирується сайт.

Изменение количества ключевых фраз, по которым ранжируется сайт

Динаміка трафіку за рік:

Динамика трафика за год

Органічний трафік виріс на 61%:

Органический трафик вырос на 61%

І на закінчення хочемо нагадати, що кожен проект вимагає індивідуального підходу, адже за стандартними шаблонними аналізами є шанс втратити дуже важливі завдання.

Але в просуванні інтернет-магазинів важливо пам’ятати, що є основні завдання, які необхідно виконувати всім:

  • ретельно опрацьовувати структуру;
  • оптимізувати тільки важливі сторінки;
  • стежити за технічним станом сайту;
  • відслідковувати зміни асортименту (товари можуть як додаватися, так і видалятися);
  • і обов’язково аналізуйте які завдання були виконані до того, як проект надійшов до Вас в просування – адже від цього буде залежати подальша стратегія.

Якщо у Вас виникли питання або необхідність проконсультуватися – напишіть нам! Ми будемо раді допомогти Вам у просуванні вашого бізнесу!

Хочете також? Зробіть замовлення на наші послуги

Email для попереднього замовлення *

Телефон

Є питання? Не відкладайте, отримаєте відповідь прямо зараз Задати питання
Про проект
  • Дата: 01.11.2019
  • Категорія: SEO
Хочете також?

Email для попереднього замовлення *

Телефон