Кейс з просування сайту мережі ортопедичних салонів Ortos
Початкові дані
Тематика: мережа ортопедичних салонів Ortos
Гео: Україна
Кількість відвідувачів з органіки при старті робіт – 4000 в місяць
Період робіт: вересень 2018 – березень 2019
Завдання: поліпшення юзабіліті, збільшення органічного трафіку.
На старті робіт був проведений аудит сайту, за допомогою якого виявлено такі типові помилки оптимізації наприклад як:
- некоректні файли robots.txt і sitemap.xml;
- неправильне формування мета-тегів і заголовків;
- дублі сторінок;
- проблеми з індексацією через велику кількість сторінок і т.д.
Але також були виявлені 3 основні причини, через які сайт недоодержував трафік:
- помилки в розподілі семантичного ядра;
- проблеми з українською версією сайту;
- падіння посилальної маси через некоректну зміну структури.
Під час аналізу посилальної маси було виявлено, що після недавньої зміни структури не були налаштовані посторінкові 301 редіректи і частина посилань почала «відвалюватися». Типова помилка при зміні структури, яку допускають багато початківців (і не тільки) – не налаштовують редіректи, якщо сторінки не приносять трафіку. Забувають про те, що на ці сторінки можуть вести посилання (як зворотні, так і внутрішні). Як наслідок, втрачається посилальна маса і з’являються сторінки з кодом відповіді 404 (Not Found).
Так як часу після зміни структури пройшло ще не зовсім багато було вирішено проаналізувати всі зовнішні посилання на якість і наявність, а після налаштувати 301 редіректи там, де це було можливо і необхідно. Таким чином вдалося врятувати більшу частину маси посилань.
Далі був проведений аналіз конкурентів в ніші, який включив в себе:
- Аналіз відвідуваності і запитів, за якими ранжуються конкуренти.
- Аналіз контенту.
- Використовувані типи трафіку.
- Аналіз посилань.
- Функціонал, використання цікавих фішок і т.д.
Сервіси, які ми використовували при роботі над проектом: Serpstat, Screaming Frog, Netpeak Spider і ін.
Після проведених аналізів ми побудували стратегію просування, яка включала:
- виправлення всіх технічних помилок;
- ретельне опрацювання семантичного ядра;
- роботу над поліпшенням юзабіліті;
- план нарощування посилальної маси, заснований на аналізі конкурентів і поточний стан сайту.
Результати, яких нам вдалося досягти всього лише за півроку роботи над досить великим проектом дивіться нижче ↓
Видимість
Зміна кількості ключових фраз, за якими ранжирується сайт.
Динаміка трафіку за рік:
Органічний трафік виріс на 61%:
І на закінчення хочемо нагадати, що кожен проект вимагає індивідуального підходу, адже за стандартними шаблонними аналізами є шанс втратити дуже важливі завдання.
Але в просуванні інтернет-магазинів важливо пам’ятати, що є основні завдання, які необхідно виконувати всім:
- ретельно опрацьовувати структуру;
- оптимізувати тільки важливі сторінки;
- стежити за технічним станом сайту;
- відслідковувати зміни асортименту (товари можуть як додаватися, так і видалятися);
- і обов’язково аналізуйте які завдання були виконані до того, як проект надійшов до Вас в просування – адже від цього буде залежати подальша стратегія.
Якщо у Вас виникли питання або необхідність проконсультуватися – напишіть нам! Ми будемо раді допомогти Вам у просуванні вашого бізнесу!