Величезне охоплення аудиторії
Утримання Клієнтів
Збільшення лояльності
Підвищення позицій в органіці
Послуги з контент-маркетингу
Основне завдання контент-маркетингу – створення і поширення корисних і змістовних матеріалів з метою підвищити довіру цільової аудиторії та поліпшити видимість контенту для пошукових систем. Це цілий комплекс маркетингових методів для залучення уваги широкого кола покупців, на відміну від класичних рекламних кампаній.
Фахівці у сфері контент-маркетингу інтернет-магазинів і великих компаній вибудовують свою роботу таким чином, щоб:
- привабливо і правдиво зробити опис товарів або послуг;
- привернути увагу цільової аудиторії до бренду і заслужити її довіру;
- сформувати позитивну репутацію компанії;
- постійно підвищувати мотивацію клієнта до здійснення покупки;
- стимулювати темпи продажів.
Що дає послуга з контент-маркетингу
Замовники звертаються в серйозні маркетингові агентства з багатьох причин:
- Довгостроковий ефект. Наповнення сайту або сторінок інтернет-магазину якісним контентом дозволяє вибудувати ефективну стратегію просування. Після підтвердження експертності вашої компанії в очах потенційних клієнтів залишиться лише продовжувати роботи по збереженню високого рівня лояльності аудиторії.
- Економія коштів. Якщо порівнювати витрати на класичну рекламу і витрати на залучення фахівця з контент-маркетингу, то в другому випадку вони будуть менше. Регулярні витрати на контекстну рекламу мають одну важливу особливість. Як тільки припиняється надходження коштів, призупиняється процес просування на ринку. І якщо далі не вкладатися в рекламний бюджет, багато бізнес-процесів можуть серйозно сповільнитися. Показники окупності при використанні грамотних контентних стратегій значно кращі.
- Формування довіри покупця. Під час справжнього інформаційного шквалу, який транслюється за допомогою сучасних каналів, важливо зловити увагу цільової аудиторії. Замовити контент-маркетинг – значить безпосередньо звернутися до клієнта, який і сам паралельно шукає якісного постачальника товарів або послуг. Грамотне поширення інформації дає можливість отримати максимальну кількість лідів.
- Збільшення впізнаваності бренду. Поступове підвищення позицій в пошуковій видачі за допомогою оригінального контенту збільшує обсяги трафіку. Спеціаліст вивчить особливості бізнес-проекту, щоб сформувати кластер запитів, що просуваються. Залежно від специфіки компанії буде розроблятися комерційний або інформаційний контент.
Грамотно вибудувана стратегія дає можливість збільшити час, який цільова аудиторія буде проводити з вашим брендом – на офіційному сайті, в соціальних мережах або месенджерах. І чим більше клієнти будуть взаємодіяти з якісним і актуальним контентом, тим швидше буде підвищуватися їх лояльність до бренду.
Що входить в комплекс послуг з контент-маркетингу
Спеціалізовані агентства займаються просуванням відразу по декількох напрямках:
- взаємодія з пошуковими системами – публікація текстів та їх SEO-оптимізація, корекція стратегії після регулярного аналізу пошукової видачі;
- просування товарів або послуг в соціальних мережах;
- створення якісного контенту для публікації в блогах і ЗМІ для розширення охоплення аудиторії;
- реалізація маркетингової стратегії на форумах та інших тематичних платформах;
- збільшення числа потенційних покупців за допомогою email розсилок і груп у популярних месенджерах WhatsApp, Viber, Telegram.
В першу чергу, вивчається специфіка бізнесу клієнта і створюється стратегія просування. Поряд з цим залучаються фахівці для створення релевантного контенту – текстового, фото, аудіо та відео. На наступному етапі відбувається публікація маркетингових матеріалів з урахуванням узгодженого з замовником плану.
Комплексна послуга включає також аналіз поточної ситуації, надання регулярних звітів і корекцію обраної стратегії при зміні ситуації на ринку.
Кінцевою метою грамотно вибудуваної політики просування стане збільшення конверсії в результаті підвищення лояльності до бренду. Це довгостроковий результат, підкріплений постійним перебуванням контенту в ТОПі пошукової видачі та в трендах соціальних мереж.
Збільшення цільових заявок поряд зі зменшенням відсотка відмов складно досягти за допомогою реклами. Цей класичний інструмент рідко може викликати глибоку симпатію покупців і повагу до компанії.
Від чого залежить ціна контент-маркетингу
Вартість надання маркетингових послуг залежить від планованого обсягу робіт, терміновості досягнення поставленої Клієнтом мети, кількості залучених експертів і схеми взаємодії – на разовій або постійній основі.
Замовник може вибрати мінімальний пакет, в який входитиме розробка графічного контенту, логотипів і банерів, а також разове наповнення сайту якісними текстами, що продають. При необхідності провести аудит ресурсу, надати рекомендації за результатами перевірки та розробити ефективну маркетингову стратегію витрати будуть вище.
Але максимального результату можна досягти при замовленні комплексу послуг, в який будуть входити всі перераховані вище дії поряд з:
- систематичною публікацією на сайті цікавих статей та релевантного контенту;
- залученням зовнішніх джерел просування (популярні блоги, тематичні майданчики, класичні ЗМІ, згадки в релізах);
- повноцінною SEO-оптимізацією;
- побудовою ефективної SMM-стратегії;
- періодичним аналізом лояльності користувачів і обсягів продажів з корекцією стратегії просування.
Отримайте безкоштовну консультацію!
Експерти MAVR завжди готові проконсультувати Вас з питань розвитку Вашого бізнесу в Інтернеті!
Досить часто вартість контент-маркетингу для замовників з України та інших країн розраховується, виходячи з поставлених Клієнтом цілей. Наприклад, вибирається один з тарифних планів, який може включати:
- зовнішню і внутрішню оптимізацію ресурсу з розробкою нового семантичного ядра і наповненням всіх сторінок оптимізованим контентом;
- залучення зовнішнього трафіку з певних соціальних мереж або обраних цільових майданчиків;
- збільшення середнього часу перебування відвідувачів на сайті та глибини перегляду сторінок.