Збільшення конверсії
Максимальне охоплення
Поліпшення поведінкових факторів
Точний таргетинг
Контекстна реклама в Google
Контекстна реклама Google – потужний інструмент інтернет-маркетингу, який демонструє аудиторії рекламні повідомлення, що відповідають їхнім інтересам. Контекстна реклама може показуватися у вигляді оголошень, банерів, відео на сайтах-партнерах або в самій пошуковій системі.
За допомогою інструментів AdWords (зараз Google Ads) можна дуже точно виділити свою цільову аудиторію і донести їй свою пропозицію. Тобто використовуючи контекстну рекламу Google Adwords (зараз Google Ads), ви зможете максимально швидко отримувати нових клієнтів.
Через свою ефективність і різноманітність різних інструментів, керувати рекламними кампаніями стає складніше. Недосвідчений користувач може безглуздо зливати бюджет, не отримуючи замовлень. Тому краще всього замовити контекстну рекламу Google Ads у фахівців.
Переваги контекстної реклами в Google
- Зручний спосіб представлення реклами:
- показується у відповідь на прямі запити користувачів (робота зі сформованим попитом, на відміну від таргетованої реклами в соціальних мережах);
- коротко і містко передає суть рекламного повідомлення;
- перехід з контекстної реклами на максимально релевантну сторінку для здійснення покупки.
- Точне попадання в цільову аудиторію.
- Велике охоплення. Оскільки сервісом Гугл користується близько 90% користувачів інтернету.
- За допомогою Google Ads можна також налаштувати відеорекламу на YouTube.
- Можливість подивитися і проаналізувати ефективність реклами, завдяки зв’язку Google Ads з веб-аналітикою Google Analytics.
Отримайте безкоштовну консультацію!
Експерти MAVR завжди готові проконсультувати Вас з питань розвитку Вашого бізнесу в Інтернеті!
Види контекстної реклами
- Текстова реклама. Інформація висвічується потенційному клієнту, виходячи з його пошукового запиту. Найчастіше використовується для просування товарів і послуг.
- Оголошення в Контекстно-медійній мережі Google. Дуже добре підходить для формування попиту, підвищення впізнаваності бренду та ін.
- Динамічна реклама. На основі даних про сайт Google сам підбирає ключові слова за якими буде показуватися Ваша реклама. Цей вид реклами – відмінне рішення для інтернет-магазинів.
- Товарні оголошення. Вони представляють фото товару з його ціною та назвою. Зазвичай формуються за ключовими словами або висвічуються тим користувачам, які цікавилися цим або схожим товаром.
- Ремаркетингова реклама. Після відвідин вашого сайту клієнт зможе бачити рекламу в пошуковій системі й на партнерських веб-сайтах. Підходить для сайтів з високим рівнем відвідуваності за день.
Етапи налаштування контекстної реклами в Google Ads
- Створення облікового запису Google Ads, визначення цілей рекламної кампанії.
- Вивчення ринку перед запуском рекламної кампанії:
- аналіз конкурентів;
- трендів;
- попит на товар і т.ін.
- Збір семантики (ключових слів), угруповання пошукових запитів в карті охоплення, узгодження з клієнтом.
- Написання текстових оголошень для пошукової реклами відповідно до структури.
- Створення розширень оголошень.
- Додавання списку мінус-слів.
- Установка налаштувань для максимальної віддачі при роботі рекламної кампанії.
Запуск і оптимізація рекламних кампаній
- Мінусація пошукових запитів. Мінус-слова дозволяють заблокувати показ оголошень кампанії за запитами, які не мають прямого відношення до ваших товарів і послуг.
- Коригування ставок – відсоток на який збільшиться чи зменшиться ставка в певній ситуації.
- Зупинка неефективних ключових слів.
- Коригування з гендерної приналежності.
- Внесення коригувань за віком.
- Внесення коригувань за географії продажів.
- Внесення коригувань за часом.
- Аналіз наявності нових ключових слів.
- Додавання нових ключових слів з пошукових запитів.
- Аналіз і коригування рекламних оголошень (РО).
- Аналіз і коригування розширень РО.
- Оптимізація рекламного бюджету.
- Перевірка необхідності поділу або об’єднання рекламних кампаній, для спрощення подальшої оптимізації.
Переваги роботи з МАВР
- Багатий досвід роботи та позитивні відгуки клієнтів.
- Ми розробляємо унікальну стратегію для ведення вашого бізнесу.
- Охоплюємо всі можливі способи просування, а також адаптуємо їх під ваші потреби.
- Забезпечуємо постійний зворотний зв’язок на кожному етапі ведення проекту.