Збільшення конверсії
Максимальне охоплення
Поліпшення поведінкових факторів
Точний таргетинг
Налаштування товарних оголошень Google Shopping
Google Shopping – інструмент Google-реклами за допомогою якого можна показувати картки товарів в органічній видачі, медійній мережі та YouTube. Все просто та ефективно в використанні. Але що найголовніше, рекламні пропозиції показуються аудиторії, яка дійсно зацікавлена в вашому товарі. Все налаштування проводиться на спеціальній платформі Google Merchant Center. Його можна назвати централізованим сховищем даних, яке використовується для просування товарних пропозицій інтернет-магазинів. Правильне налаштування Merchant Center – це шлях до успішної рекламної кампанії.
Переваги Google Shopping
- Яскраве й гарне зображення з короткою первинною інформацією.
- Реклама в Google Shopping показується тільки потенційним покупцям.
- Вигідне розташування реклами (в органічній видачі у верхній частині сторінки або праворуч).
- Приємна цінова політика. Ціна за перехід як правило нижче, ніж перехід по пошуковим рекламним кампаніям.
- Автоматична зміна даних будь то ціна, асортимент або наявність. При правильному налаштуванні вам не потрібно робити додаткові дії для поновлення товарів у видачі.
- Далеко не всі інтернет-магазини використовують такий формат реклами, тому ви можете залучити на свій сайт більше потенційних клієнтів і виділитися серед конкурентів.
- Можливість отримати велику кількість звітів, що дозволяють оптимізувати рекламну кампанію.
Кому потрібна реклама товарних оголошень?
Переваги реклами в Google Merchant Center незаперечні, однак, хто ними може користуватися:
- Інтернет-магазини. Такий формат реклами дозволяє більш наочно і вигідно піднести товар покупцеві. Також у видачу може потрапити не одне, а кілька ваших рекламних оголошень, що збільшує шанси на перехід на вашу сторінку.
- Компанії з конкурентною ціною. Чим приємніше ціна для покупця, тим більша ймовірність, що він перейде на сайт і зробить покупку саме у вас.
- Онлайн-магазини, де часто змінюється асортимент і ціна.
- Сайти з конкурентних ніш з високою ціною на товар. Якщо покупця не влаштовує ціна, він не буде переходити на ваш сайт, а ви не понесете «порожніх» витрат.
- Магазини що пропонують брендовий одяг, ювелірні прикраси, ноу-хау, для яких картинка грає більшу роль, ніж ціна.
Отримайте безкоштовну консультацію!
Експерти MAVR завжди готові проконсультувати Вас з питань розвитку Вашого бізнесу в Інтернеті!
Що потрібно для запуску торгових кампаній?
Google Merchant Center має певний ряд вимог для запуску рекламних кампаній. За їх дотриманням строго стежать і за порушення можуть заблокувати показ реклами або весь Ваш обліковий запис. Тому дуже важливо, щоб налаштування Google Merchant було правильне.
Для того, щоб реклама красувалася на просторах інтернету і залучала нових клієнтів, налаштування Google Shopping повинно бути зроблено коректно. Сайт обов’язково повинен відповідати наступним вимогам:
- встановлено протокол безпеки https: //;
- якщо на сайті є товари 18+, це слід вказати;
- назва магазину, за яким його знають покупці;
- можливість онлайн-оплати;
- можливість адресної доставки товару;
- прописані чіткі умови повернення товару;
- присутні контактні дані компанії;
- є політика конфіденційності.
Що входить у вартість налаштування
- Створення та налагодження кабінету Merchant Center.
- Написання технічного завдання для програміста на створення xml-фида. Тобто на створення файлу про товари Вашої компанії.
- Завантаження фида даних до системи.
- Налаштування торгових кампаній в Google Ads.
- Налаштування Розумній торгової кампанії (якщо раніше вже працювали торгові кампанії).
Оптимізація рекламних кампаній
Це одна з найбільш важливих і складних завдань в управлінні рекламною кампанією. Наші фахівці допоможуть зробити Вашу рекламу найбільш ефективною за допомогою таких методів:
- мінусація пошукових запитів;
- коригування ставок;
- аналіз і виключення неефективних майданчиків;
- перевірка необхідності зміни структури рекламних кампаній;
- аналіз товарів, що продаються.