Кейс з SMM і таргетированної реклами для інтернет-магазину жіночого одягу Arizzo
Інформація про клієнта: інтернет-магазин жіночого одягу оптом і уроздріб.
Характеристика і портрет ЦА: жінки вік 24-55 років.
Географічне положення: Україна.
Економічні: рівень доходу: середній.
До початку роботи з МАВР у клієнта була наступна картина:
- Кількість передплатників в Instagram – 3800.
- Кількість передплатників в Facebook – 2548.
- Трафік на сайт – 6500 (тільки органічний через соціальні мережі).
- Не налагоджений базовий Pixel Facebook і стандартні події.
Завдання:
- Збільшення відвідування сайту за допомогою соціальних мереж.
- Збільшення онлайн-продажів за рахунок цільового трафіку з соціальних мереж.
- Регулярний приріст і підвищення показників охоплення аудиторії.
Що зробили:
- Розробили і впровадили комплексну SMM- стратегію.
- Запустили таргетовану рекламу.
Детальніше про використовувані методи читайте далі.
Розробили і впровадили комплексну SMM- стратегію
Просування бренду в соціальних мережах раніше вже вівся, тому співробітники компанії МАВР виконали наступні дії:
- Провели аналіз існуючої сторінки і надали рекомендації по поліпшенню.
- Змінили обкладинку в Facebook и Instagram, додали Stories Highlights.
- Настроїли массфолловинг і автовідповідач на нових передплатників Instagram аккаунта.
- Продумали контент-план для соціальних мереж (новинна стрічка).
- Змінили формат подання контенту відповідно до цільової аудиторії (ЦА) і більше прицільно сегментували ЦА.
- Продумали рубрики для Stories.
Для інтернет-магазину Arizzo в стратегію включили рубрики:
- повчальний контент (корисні поради, підбірки по близьких темах і так далі);
- залучаючий контент (голосування, питання і ін.);
- контент, що продає, із закликом зробити цільову дію і з посиланням на товар (відеоогляди, новинки, відгуки, акції і так далі);
- репутаційний контент (звіти із заходів, новини компанії, оповідання про нюанси роботи).
Також впровадили 1 конкурсну механіку, але це тільки початок.
Конкурс проводився в Instagram та Facebook.
Приклад конкурсу в Instagram
Результати конкурсу:
- 3290 лайків
- 481 коментарів
Приклад конкурсу в Facebook
Результати конкурсу:
- 898 лайків
- 1,6 тис. коментарів
- 268 репостів
Проведення конкурсів дозволяє оживити і залучити існуючу аудиторію, а також притягнути нову. Тому надалі плануємо цю механіку використати частіше.
Запуск таргетованої реклами
У рамках комплексного підходу командою МАВР було проведено створення, підключення і оптимізацію рекламних кампаній, а також налаштування таргетинга і аудиторій ремаркетинга.
Були використані наступні методи таргетинга:
- Таргетинг по інтересах (залучені покупці жіночого одягу і прибічники певних брендів жіночого одягу).
- Аудиторія ремаркетинга (користувачі сайту arizzo.com, що переглядали окремі моделі і категорії товарів).
- Динамічний ремаркетинг (користувачі, які додали товар в кошик, але не замовили).
Таргетована рекламна кампанія тривала з червня 2018 по жовтень 2018 року. За цей час було запущено 35 рекламних кампаній
Приклади найбільш ефективних публікацій:
1. Був запущений таргетинг на дівчат, які цікавляться жіночим одягом і здійснюють покупки онлайн. Таргетинг був запущений на літню колекцію.
- Витрачено: 329, 44$
- Кількість кліків: 5 924
- Вартість 1 кліку: 0, 06 $
- Кількість покупок на сайті: 184
2. Був запущений таргетинг на дівчат, які цікавляться жіночим одягом і здійснюють покупки онлайн.
- Витрачено: 290, 26$
- Кількість кліків: 3 146
- Вартість 1 кліку: 0,06 $
- Кількість покупок на сайті: 169
3. Був запущений таргетинг на дівчат, які цікавляться верхнім одягом і здійснюють покупки онлайн.
- Витрачено: 371, 10$
- Кількість кліків: 3 366
- Вартість 1 кліку: 0,06 $
- Кількість покупок на сайті: 168
4. Був запущений динамічний ремаркетинг, на людей, які поклали товар в кошик, але не оформили замовлення.
Для запуску такого типу реклами необхідно заздалегідь підключити Pixel Facebook, розділити аудиторію по подіях і завантажити каталог.
Приклад поста, що приносить конверсії:
Підсумки після запуску рекламних кампаній:
- Реклама велася з 25.05 по 30.09
- Витрачений бюджет: 3 958$
- Кількість кліків: 47 936
- Кількість покупок – 1 386
- Середня ціна за 1 купівлю – 2,04$
Скриншот усього рекламного кабінету:
Яких результатів в SMM-просування інтернет-магазину «Arizzo» нам вдалося домогтися:
- Збільшення кількості передплатників : Instagram – 7 222, що на 90% більше до того, як проект почав працювати з МАВР; Facebook – 4955, що на 95% більше до того, як проект почав працювати з МАВР.
- Трафік на сайт органічний з соціальних мереж – 8 703. Трафік на сайт з рекламних кампаній – 21 389.
- Електронна торгівля в Google Analytics – 118 продажів, що на 145% більше до того, як проект почав працювати з МАВР. Це тільки органічний трафік з соціальних мереж.
- Асоційовані конверсії через Google Analytics – 801 продаж, що на 295% більше до того, як проект почав працювати з МАВР.
Як бачите, уся таємниця успішного SMM просування полягає в комплексному підході до реалізації стратегії, коли є присутнім якісний копирайтинг, ефективна таргетована реклама і проводиться постійний аналіз ефективності усіх задіяних методів.