Кейс по оптимізації Google Мій бізнес для компанії «Мамин Дім»
Про клієнта: Компанія «Мамин Дім» має мережу центрів для майбутніх мам і дітей, які включають в себе:
- Магазин дитячих товарів
- Дитяча поліклініка
- Центр раннього розвитку
Гео: Україна, Харків і Київ
Завдання: Оптимізація і відновлення існуючих карток Google Мій бізнес (кількість філій – 23 шт.).
Особливість бізнесу клієнта в тому, що всі три напрямки (магазин, поліклініка, центр розвитку) знаходяться за однією адресою, але мають різні офіси, графік роботи і тематику. Саме тому для всіх філій потрібна була індивідуальна картка в Google Мій бізнес, щоб користувачам була доступна актуальна інформація по кожному напрямку і картки можна було б оптимізувати під конкретну тематику.
Складнощі:
Для всіх адрес і філій все картки були створені, але при цьому 6 карток були не підтверджені, а 3 були зовсім заблоковані.
Етапи вирішення даного завдання:
- Підтвердження 6-ти карток.
Для підтвердження карток використовували стандартний спосіб: підтвердження поштою. Для тих випадків, коли лист не приходило протягом 14 днів використовували ручне підтвердження.
- Відновлення заблокованих карток.
Для того щоб відновити заблоковані картки потрібно виявити причину, по якій вони були заблоковані. З цим питанням ми звернулися в технічну підтримку Google Мій бізнес. І тільки після з’ясування причин і розблокування сторінок, ми змогли приступити до головної частини нашої роботи – оптимізації.
- Оптимізація всіх карток
При попередньому аналізі було виявлено, що категорії не на всіх картках збігалися з тематикою, описів компанії і зовсім не було, а заголовки були явно переоптимізоване.
Для оптимізації всіх карток були виконані наступні дії:
- Скориговані назви. Прибрали переспам, зробили короткі і зрозумілі назви.
- Скориговані категорії, за якими будуть показані картки в пошуку.
- Для карток та медичні центру розвитку були розписані послуги і вартість (тому що клієнти часто задають питання з приводу послуг, що надаються).
- Додані всі відомості про компанії.
- Написані і додані унікальні описи для всіх карток.
- Додані фото з геомітками.
Але також хотілося б відзначити, що при оптимізації карток виникли складності. Картки після додавання нової інформації раптово блокували. Ми знову зв’язалися з технічною підтримкою. Система після перевірки карток автоматично вважала їх дублями і блокувала. Такий статус був присвоєний через те, що за однією адресою було створено три картки – для магазину, поліклініки та центру розвитку.
Нам вдалося вирішити дану проблему, довівши, що це особливість бізнесу компанії «Мамин Дім», надавши фахівцям техпідтримки необхідну інформацію. І таким чином все картки розблокували і вони доступні за кожною адресою зі своїми даними.
- Навчання
Також було проведено навчання співробітників компанії Мамин Дом: їм докладно розповіли про те, як користуватися, заповнювати і правильно просувати картки, щоб досягти в майбутньому великих успіхів. На даний момент співробітники самі доповнюють потрібною інформацією картки і вносять зміни.
Результати роботи:
Всі 23 картки були оптимізовані. Тепер клієнтам «Маминого Дому» стало простіше знаходити актуальну інформацію по кожному з філій. Наприклад, за певною адресою тепер доступні картки магазину і центру розвитку. Результати запиту по вул. Липківського для магазину дитячих товарів
Результати запиту по вул. Липківського для Центру розвитку:
Після оптимізації карток збільшилася кількість показів – клієнти стали частіше знаходити компанію по категорії і послуг, що надаються. На скриншоті нижче представлена статистика по одній з оптимізованих карток Google Мій бізнес.
Збільшилися покази компанії на Google Картах і в Google Пошуку. Приклад статистики за квартал за однією адресою.
Також збільшилася кількість скоєних дій. Все частіше користувачі, які знаходили компанію в пошуку відкривали сайт, прокладали маршрути на картах. Також клієнти почали дзвонити і ставити актуальні питання. Приклад статистики за квартал за однією з адрес вказано нижче.
Висновки:
Завдяки оптимізації сторінок Google Мій Бізнес вдалося збільшити:
- покази компанії в пошуку і на карті,
- кількість переходів на сайт, дзвінків,
- відвідувань філій за адресою.
Якщо ви ще не додали вашу компанію в «Мій Бізнес» від Google, то рекомендуємо це зробити. Так як це важливий і безкоштовний інструмент при локальному просуванні бізнесу в інтернеті.