Як з контексту залучити лідів в offline магазин
Тематика: Центр безпеки “Zamok City” (замки, ключі, сейфи)
Гео: Харків
Період роботи: 16.07.2020 – по сьогоднішній день
Інструменти для роботи:
- Google Ads
- Google Analytics
- Google Data Studio
- Google Мой Бизнес
Завдання: Запустити рекламну кампанію на відвідування офлайн магазину в Харкові.
Особливості проекту:
- Велика конкуренція в ніші.
- Висока ціна продукції у нашого Клієнта.
Реалізація:
Оффлайн магазин є доповненням до інтернет-магазину. Спочатку нашим завданням було вести трафік на сайт і забезпечувати продажі інтернет-магазину. У квітні 2021 року ми запропонували створити локальну рекламну кампанію, націлену на користувачів, які шукають магазин поблизу. З перших чисел травня нова рекламна кампанія почала свою роботу.
Клієнт зазначив, що відразу збільшилася кількість дзвінків і відвідувань магазину.
Ціна продукції у нашого Клієнта помітно вище, ніж «середня по лікарні», але й якість самої продукції найвища. Саме в зв’язку з ціною і пов’язано те, що більшості покупців потрібно зробити кілька торкань перш ніж прийняти рішення про покупку.
Відвідування фізичного магазину стало одним з таких дотиків.
Окремо хотілося б відзначити, що найкращі показники дало відео на YouTube, яке ми використовували в рекламі. На відео показано, як працює система безпеки в будинку, і мабуть, користувачам цей вид реклами сподобався куди більше, ніж стандартні фотографії продукції.
Приклад відео
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Результати:
Плани на майбутнє:
- Впровадити систему промокодів для більш точного відстеження ефективності реклами.
- Впровадити систему колл-трекінгу для вимірювання статистики по дзвінкам з прив’язкою до джерела.
- Запустити товарну рекламну кампанію в Google Merchant Centre
І останнє напутнє слово: не бійтеся експериментувати, пробувати нові формати реклами.