SEO для інтернет-магазину миловаріння EasySoap
Проект безбюджетний (ніяких покупок посилань, накрутки поведінкових і соціальних факторів та ін.)
Що було зроблено?
Аудит сайту:
- виправлена помилка з циклічними посиланнями,
- збільшили щільність ключових слів на сторінці, помінявши слово «Додати в корзину» на «Купити»,
- доданий favicon,
- зроблені ЧПУ (старі урли склеїли з новими 301 перенаправленням),
- закрили витікаючі посилання в nofollow,
- доданий RSS-потік для статей,
- виправлений xml і robots.txt,
- використана мікророзмітки schema.org,
- виправлення битих посилань,
- налаштований SEO-модуль автозаповнення мета-тегів,
- додана форма зворотного зв’язку на сторінці з контактами.
Соціалізація: розміщення кнопок «share» до кожного товару, статті, акції; наскрізних посилань на брендові сторінки в Google+, Twitter, Facebook, ВКонтакте, livejournal.
Контент-маркетинг і робота зі ЗМІ.
Після впровадження доробок organic трафік збільшився: серпень 2013 (438 унікальних відвідувачів) – листопад 2013 (1216), тобто на + 71,83%.
За весь час роботи трафік з пошукових систем збільшився з 438 унікальних відвідувачів в місяць до 8101, тобто на +1 296,72%
Хочете також? Зробіть замовлення на наші послуги
Є питання? Не відкладайте, отримаєте відповідь прямо зараз Задати питання