Портфоліо компанії МАВР Всі SMM SEO Комплексний маркетинг Копірайтинг Маркетингова стратегія Контекстна реклама Email маркетинг 6 грн за підписника: як ми збільшили аудиторію YouTube-каналу з нуля Як ми збільшили перегляди YouTube-каналу на 700 000 за 5 місяців Як український інтернет-магазин промислової фурнітури збільшив видимість у пошукових системах у 7 разів YouTube в юриспруденції: трансформація YouTube-каналу Артура Блаєра Як “Мартенсит+” перетворив відео Shorts на металевий успіх: Секрети просування на YouTube Як ми збільшили органічний трафік фармацевтичної фабрики “Віола” Як УкрБасТур вийшов у плюс з першого рейсу: Потужність таргетованої реклами Як збільшити органічний трафік у 10 разів за півроку з контентом лише українською мовою Розробка маркетингової стратегії для омніканального аутсорсингового контакт-центру Секрети ефективної стратегії просування в Інстаграм для молодіжного бренду одягу Deps Як EasySoap перетворило хобі на успішні продажі за допомогою таргетованої реклами в соцмережах Ортопедичний салон Ortos: як розсилки стали каналом №1 за конверсією в покупку Як збільшити кількість підписників YouTube-каналу? ROMI 350% з таргетованої реклами в Facebook для медичного центру Рекордно низька вартість за 1 торкання в складній ніші Як з контексту залучити лідів в offline магазин Як досягти 100% заповнюваності міні-готелю Кейс. Як за 3 місяці вивести на монетизацію вузькоспрямований YouTube-канал? Просування з нуля в соціальних мережах комплексу «Панська Садиба» Погана карма домену: як ми вийшли з ситуації і підвищили трафік з пошукових систем на 5000% за 4 місяці? Як збільшити продажі в Instagram за допомогою Google Ads? Кейс Як ефективно і безкоштовно локально просунути бізнес в інтернеті? Збільшення органічного трафіку в 7 разів для Валс Принт Збільшення трафіку з пошукових систем на 61% для мережі ортопедичних салонів Ortos Як за допомогою переїзду на нову CMS і SEO збільшити органічний трафік і обсяг продажів SMM з нуля для бренду високовартісної комп’ютерної техніки Що дає згадка хедлайнерів і бренду в рекламі музичного фестивалю? Кейс Що в просуванні експерта з онлайн-фітнесу працює краще: SEO, SMM або Email-маркетинг? Кейс Зростання органічних конверсій суші ресторану при комплексному SEO Як отримати 600 заявок на практикум у сфері “Краса і здоров’я”. Кейс Збільшили органічний трафік для інтернет-магазину меблів “Шанс” на 70%. Як це було Копірайтинговий текст для книги Ронди Берн “Секрет” Безпечний переїзд сайту на інший домен без втрати трафіку і позицій. Кейс Оптимізація YouTube каналу для “АвтоЕкспрес” Маркетингова стратегія для “Роумікс” Секрет успішної лідогенераціі за допомогою таргетированної реклами Кейс: комплексний маркетинг для AntiPlagiarism на США, Великобританію, Індію Збільшення органічного трафіку на 31% для інтер’єрного салону “Шпалери та Декор” Зростання конверсій на 245% завдяки комплексному маркетингу магазина ювелірних прикрас “Кристал” Результативне безбюджетне SEO для інтернет-магазину миловаріння EasySoap Ефективне SEO для інтернет-магазину золотих ювелірних прикрас. Зростання конверсій +200% Інтернет-магазин побутової техніки Збільшення органічного трафіку на 158% для інтернет-магазину рибальських товарів Досягнення бажаних результатів при бюджетному SEO-просуванні Збільшення продажів з сайту на 145% за допомогою комплексного SMM 8 кроків по створенню правильної SMM-кампанії на прикладі магазину ювелірних виробів “Яскраво” Корисний товар, чудово налаштований таргет, а продажів немає. Що не так і що робити? Кейс SMM для інтернет-магазину кулінарних наборів «Guru Vkusoff» Написання PR статей для компанії «Manezh» Написання текстів про дизайн інтер’єру Наповнення текстами сайтів від МАВР Статті по ландшафтному дизайну Кейс: ефективні методи просування в соцмережах для збільшення впізнаваності бренду Кейс: ясні кроки до збільшення лояльності до особистого бренду в соціальній мережі Instagram Розробка SMM-стратегії і брендування контенту для ТМ «Артика»
Як український інтернет-магазин промислової фурнітури збільшив видимість у пошукових системах у 7 разів
Погана карма домену: як ми вийшли з ситуації і підвищили трафік з пошукових систем на 5000% за 4 місяці?