Зміст
Онлайн-бізнес пов’язаний з великою кількістю шаблонних операцій на зразок експорту лідів, відправки розсилок або планування завдань. Але багато з цих дій легко автоматизувати за допомогою спеціального інструменту – ApiX-Drive. Таким чином ви зможете звільнити собі масу часу і підвищити продуктивність.
Як працює ApiX-Drive
ApiX-Drive — це онлайн-конектор. Платформа, яка дозволяє інтегрувати різні сервіси один з одним з метою автоматизації. Швидко і без технічних знань
Кожна інтеграція між будь-якими двома сервісами працює за простою схемою: якщо в першому з них відбувається подія X, конектор автоматично виконує в другому дію Y. Подією зазвичай можна вибирати якусь активність користувача на кшталт введення даних. А дією – певну операцію з цими даними.
Для ясності наведемо кілька прикладів інтеграцій з поясненням того, як вони функціонують.
- Інтеграція Facebook + «Бітрікс24»: якщо в рекламній формі соцмережі користувач залишає новий лід (подія), ApiX-Drive автоматично додає його в якості контакту або угоди в CRM (дія).
- Інтеграція Wix + Telegram: якщо в інтернет-магазині на платформі Wix користувач робить нове замовлення (подія), конектор автоматично надсилає повідомлення з деталями цього замовлення в месенджер (дія).
- Інтеграція Tilda + SendPulse: якщо відвідувач сайту залишає в поле свій email (подія), ApiX-Drive автоматично додає його в список розсилки (дія).
Таким чином, за допомогою інтеграцій конектор автоматизує рутинні операції в різних сервісах. Система працює в режимі 24/7, без вихідних і перерв. Час, що звільнився в результаті оптимізації ви можете витрачати на будь-які інші завдання.
Підтримувані сервіси
ApiX-Drive дозволяє автоматизувати роботу з сотнями різних сервісів. Серед них:
- CRM: «Бітрікс24», «РемОнлайн», AmoCRM, U-ON.Travel, Retail CRM, Creatio, YClients і інші.
- Соціальні мережі: «ВКонтакте», Facebook.
- Електронні таблиці: Google Sheets.
- Конструктори сайтів: Wix, Tilda, Ecwid, Mottor, Flexbe і інші.
- Сервіси Email- і SMS-розсилок: SendPulse, Unisender, eSputnik, TurboSMS, AlphaSMS і інші.
- Конструктори чат-ботів: ManyChat, BotHelp, Leeloo, Intercom і інші.
- Менеджери проектів: Todoist, Meistertask, Trello, ClickUp і інші.
- Системи IP-телефонії: Binotel, Stream Telecom, Ringostat, CallbackHunter і інші.
- Аналітичні сервіси: BigQuery, TopVisor, Google Analytics, «Яндекс.Метрика» та інші.
До слова, в рамках однієї інтеграції дозволяється підключати більше двох сервісів. Джерело (тобто той сервіс, в якому відбувається подія) завжди один. Але приймачів (сервісів, де відбувається дія) може бути багато.
Які саме дії можна автоматизувати в кожної інтеграції, залежить від обраних сервісів.
Вартість ApiX-Drive
Конектор пропонує кілька тарифних планів з різною вартістю. Від цінника залежить, яку максимальну кількість інтеграцій ви можете створювати, скільки автоматичних дій ApiX-Drive буде здійснювати і так далі. Так, можливості найдешевшого з комерційних тарифів обмежені 25 підключеннями і 4000 діями в місяць. Чим дорожче підписка, тим м’якше ліміти.
Є також безкоштовний тариф з можливістю створити одну інтеграцію на 100 дій в місяць. Крім того, протягом 14 днів конектор можна використовувати без обмежень.
Плюси і мінуси платформи
Переваги ApiX-Drive:
- Простота використання. Для створення інтеграції досить зареєструватися на сайті ApiX-Drive, вибрати необхідні сервіси та налаштувати між ними зв’язок за допомогою системних підказок.
- Висока швидкість налаштування. В середньому створення інтеграції займає близько 15 хвилин.
- Підтримка великої кількості сервісів. Конектор підтримує більше 250 сервісів і список постійно поповнюється.
- Наявність служби підтримки. Команда ApiX-Drive готова допомогти з будь-якими питаннями, пов’язаними з конектором, в форматі чату або по електронній пошті.
Недоліки ApiX-Drive:
- Обмежена сумісність із західними сервісами. ApiX-Drive в першу чергу орієнтується на пострадянські країни і поки що може не підтримувати сервіси, популярні за кордоном.
- Відсутність підтримки нелінійних інтеграцій. Конектор не дозволяє створювати складні підключення, в яких є розгалуження логіки.
Коротка інструкція зі створення інтеграції
Щоб вам було простіше розібратися в роботі з конектором, опишемо процес створення зв’язку по кроках. Як приклад налаштуємо інтеграцію між Facebook і Google Sheets, яка повинна автоматизувати доставку лідів з соцмережі в електронну таблицю.
Отже, реєструємося на сайті ApiX-Drive. Потім заходимо в особистий кабінет і натискаємо «Створити зв’язок», щоб потрапити в меню з налаштуваннями нової інтеграції.
В якості першого сервісу вибираємо Facebook. Це наше джерело даних.
Оскільки ми налаштовуємо передачу лідів, вибираємо дію «Завантажити Ліди». В результаті подією, яка буде запускати автоматизацію, стане поява нового ліда в формі Facebook. А дією – вивантаження ліда з форми в таблицю.
Прямуємо за подальшими підказками. В процесі необхідно ввести дані від облікового запису Facebook, а потім вибрати бізнес-сторінку і прив’язану до неї форму, яка збирає Ліди.
Коли з’явиться напис «Налаштування Джерела Даних успішно завершено», натискаємо «Почати налаштування Прийому Даних», щоб перейти до підключення другого сервісу – приймача даних.
Обираємо Google Sheets.
Щоб конектор розвантажував дані кожного ліда в окремий рядок таблиці, вибираємо «Додати рядок».
Підключаємо аккаунт Google Sheets, потім вибираємо таблицю (файл) і лист, в які будуть потрапляти дані. Нижче вказуємо, які саме дані кожного ліда повинні потрапляти в Google Sheets. Для цього натискаємо по потрібним нам полям і вибираємо необхідні змінні. Кожне поле відповідає конкретній колонці таблиці. Зайві поля залишаємо порожніми.
Продовжуємо налаштування за допомогою підказок, а в кінці натискаємо «Включити відновлення», щоб запустити автоматичну передачу даних.
Приблизно так передані ліди будуть відображатися в таблиці:
На цьому все. ApiX-Drive буде автоматично вивантажувати кожен новий лід з Facebook в Google Sheets відповідно до вказаних налаштувань. Аналогічним чином ви можете інтегрувати інші сервіси для автоматизації необхідних дій. Удачі в роботі!
Автор ApiX-Drive, Максим Волошин
Експерт з юридичного маркетингу. Керівник маркетингового агентства MAVR.
Бізнес-ступінь “Майстер ділового адміністрування” (MBA).