Зміст
Квіз – це якась вікторина з кількома варіантами відповідей. А квіз ледінг – це збирання заявок через опитування.
Що таке сайти-квізи?
В цілому сайт-квіз – це сайт з опитуваннями, вікторинами та іграми, проходячи які покупці можуть більше дізнатися про товар або послугу. Пройшовши тести, всі результати ви зможете побачити відразу або зареєструватися і отримати все на електронну пошту. Цим користуються різноманітні великі компанії для просування свого бізнесу. Також творці таких вікторин зможуть більше дізнатися про переваги та потреби своїх потенційних покупців. Це набагато краще діє на покупців, ніж звичайний лединг, так як проходити тести набагато цікавіше, ніж читати простий текст про товар.
Переваги квізів
- Насамперед люди поєднують приємне з корисним: граючи в гру вони розважаються і при цьому дізнаються про важливу інформацію про продукцію.
- Якщо в ледінгу ви можете прогорнути текст, то в тестах ви граєте, поступово дізнаючись про нову інформацію.
- Вищий коефіцієнт конверсій у ліди та продажі в порівнянні зі звичайними лендінгами.
- Вартість розробки вікторин невисока.
- Компанія зможе аналізувати переваги своїх клієнтів та зрозуміти, що їм подобається, а що ні.
Види квізів
Всі квізи поділяються на два типи – розважальні та комерційні.
Розважальні переважно роблять самі бренди і ненав’язливо пропонують свою продукцію.
Квізи, що продають, відрізняються від розважальних тим, що в останніх покупець поступово відповідає на питання в ігровій формі, і тест начебто нічого не рекламує, але при цьому він привертає увагу до бренду. У комерційних все діє прямолінійно: клієнт відповідає на питання тільки по певній темі і відразу ж отримує відповідь з пропозицією про покупку потрібної продукції.
Якими робити квізи: довгими чи короткими?
Все залежить від аудиторії. Звичайно, краще робити квізи середніми за довжиною, щоб клієнт зміг отримати потрібну інформацію, і при цьому не витрачати на це багато часу.
Навіщо компаніям чи брендам потрібні квізи?
- Збільшення впізнаваності компанії чи популяризація бренду.
- Аналіз аудиторії та її переваг.
- Зростання попиту на продукцію та продаж.
Для яких компаній та брендів підходить квіз лендінг?
Кращий варіант для квізів – компанії де можна зібрати всю інформацію про переваги потенційних покупців: компанії з виготовлення меблів, організації чогось, виготовлення та продаж одягу, маркетинг, продаж або оренда нерухомості та багато чого іншого.
Завжди потрібно аналізувати конкурентів, робити краще, ніж у них, і тим самим залучати більше клієнтів.
На закінчення можна сказати, що просування продукції за допомогою квізів – це дуже гарне рішення для компаній та брендів. Реклама за рахунок ігрової форми стає більш цікавою, ненав’язливою і набагато більше подобається покупцям.
Експерт з юридичного маркетингу. Керівник маркетингового агентства MAVR.
Бізнес-ступінь “Майстер ділового адміністрування” (MBA).