В останні кілька років штучний інтелект отримав великий імпульс в різних галузях. Такі сфери бізнесу, як охорона здоров’я, роздрібна торгівля, логістика, виробництво, транспорт, почали використовувати додатки на основі штучного інтелекту для підвищення продуктивності.
Штучний інтелект ще не повністю впроваджений в бізнес, але компанії і їх співробітники використовують ці методи, навіть не знаючи про них.
Машинне навчання і штучний інтелект для бізнесу є одними з найбільш важливих аспектів у наші дні. Обидві технології мають велике значення в способах управління бізнесом.
Згідно зі звітом Forbes, до кінця 2030 року штучний інтелект внесе в глобальну економіку понад 15,3 трильйона доларів. Це допоможе підприємствам отримати величезні вигоди від використання цих технологій. У дослідженні, проведеному MIT, було доведено, що більш як 85% керівників вважають, що в розвитку бізнесу є безліч переваг ШІ.
Кращий спосіб оцінити технологію – це зрозуміти переваги цієї конкретної технології в вашому бізнесі. Ось деякі з переваг штучного інтелекту в бізнесі:
- Автоматизація маркетингових методів
В наші дні комплексний інтернет-маркетинг є найбільш важливим аспектом вашого бізнесу. Дуже важливо використовувати різні маркетингові методи, щоб отримати клієнтів, утримати їх і зробити адвокатами бренду. Включення ШІ в цей процес допоможе організації з усіх боків. Додатки на основі ШІ можуть виконувати рутинні завдання і налаштовувати інформацію про продажі та маркетинг в залежності від споживачів.
Чат-боти можуть розглядатися як ще одне благо для бізнесу в цю цифрову епоху. Вони допомагають залучити клієнта і розв’язують його питання без необхідності в співробітниках по обслуговуванню клієнтів.
У клієнтів, які зазвичай відвідують сайт з метою поставити запитання, немає часу чекати поки з’явиться один з ваших менеджерів по обслуговуванню клієнтів. У таких випадках чат-боти творять чудеса. Вони не тільки надають клієнтам відповіді на їхні запитання, а й передові технології допомагають взаємодіяти з клієнтами так, щоб забезпечити їм максимальну задоволеність.
Машинне навчання також допоможе в оптимізації цін на різних ринках. Rapid Miner – це платформа для обробки даних, яка використовує дані про різні сфери бізнесу, переваги споживачів, постачальників для автоматичного створення моделей ціноутворення. Цей підхід на основі ШІ допомагає підприємствам оптимізувати прибуток.
- Аналітика на основі ШІ для кращих бізнес-рішень
Модифікації в останніх технологіях мереж і сховищ привели до епохи великих даних. Але що можна зробити з аналітиками, якщо у них немає правильних способів збору, зберігання та аналізу інформації?
Машинне навчання і глибокі алгоритми ШІ допоможуть. Платформа SAP HANA використовує машинне навчання для аналізу великих даних і створення шаблонів відповідно до них.
Walmart використовує цю платформу для аналізу даних. Понад 245 мільйонів клієнтів відвідують магазини й сайти Walmart по всьому світу. Таким чином, дані, які збирає ця компанія, величезні, і без належної технології вони не зможуть аналізувати та використовувати ці дані. Алгоритми машинного навчання HANA дозволяють вивести важливі дані на передній план, щоб співробітники Walmart могли приймати обґрунтовані бізнес-рішення на основі даних.
- Підвищення безпеки та технічне обслуговування вашого обладнання
Штучний інтелект може поліпшити графіки технічного обслуговування в виробничих і транспортних секторах.
Переробна промисловість уже давно використовує ШІ для обслуговування та безпеки. General Electric розробила Predix Platform, яка використовує штучний інтелект для оптимізації та масштабування промислових додатків.
- Економія часу
Незалежно від того, в якому бізнесі ви перебуваєте, час грає помітну роль. У діловому світі «Час – гроші», і не можна просто витрачати свій час на прості, але трудомісткі завдання.
Аналіз даних за допомогою звичайного співробітника займе багато часу, і саме тому люди вважають за краще використовувати допомогу штучного інтелекту.
- Полегшення управління запасами та ланцюгами постачання
Алгоритми машинного навчання допомагають роздрібним і іншим підприємствам краще управляти своїми запасами. Вони здатні автоматизувати запити на поповнення і допомагають в оптимізації ланцюжка постачання. Ви можете просто передати управління інвентарем і ланцюжком постачання штучного інтелекту. Це один зі способів, яким ШІ може допомогти бізнесу.
Великі компанії, засновані на штучному інтелекті, такі як IBM Watson, вкладають значні кошти в цей ланцюжок постачання та управління запасами. Управління ланцюжком постачання IBM допомагає автоматизувати виконання замовлень і управління ними. Є ще одна компанія під назвою «Transvoyant», яка об’єднує Інтернет речей і машинне навчання для створення додатків, які будуть передбачати рух ланцюжка постачання.
- Просунуті процеси найму
Це один із загальних питань в будь-якій організації. Пошук і наймання відповідного кандидата – це складне завдання. Потрібно багато громіздких процедур для роботи. Але з останніми додатками розпізнавання осіб на основі ШІ процес інтерв’ювання та найму став легким. Ця технологія оцінює роботу співробітника по його емоційним ознакам.
Різні гігантські компанії, такі як IBM, Dunkin Donuts і Unilever, вже почали використовувати штучний інтелект для перевірки співробітників початкового рівня. Unilever вже заявив, як ШІ допоміг їм в процесі найму. Претенденти можуть давати інтерв’ю за допомогою програми HireVue на смартфоні. Ця програма буде використовувати дані інтерв’ю та аналізувати їх, а також надавати рекомендації для наступного кроку потенційного співробітника.
Експерт з юридичного маркетингу. Керівник маркетингового агентства MAVR.
Бізнес-ступінь “Майстер ділового адміністрування” (MBA).