Зміст
Просування бізнес-акаунту Інстаграм неможливо без повноцінного зворотнього зв’язку і достатньої кількості каналів зв’язку. У шапці профілю Instagram можна вказати тільки одне активне посилання, наприклад, на особистий сайт або інтернет-магазин. Але для ведення бізнесу цього недостатньо. Мультипосилання дозволяє об’єднати контакти, посилання на соцмережі, тобто виконує відразу кілька функцій. Також мультипосилання замінює портфоліо, візитку або міні-лендінг.
Мультипосилання: кому потрібне і для чого
Якщо у великого бізнесу більше можливостей для просування і позиціонування, то фрілансерам, дрібному та середньому бізнесу доводиться складніше. Відсутність великих бюджетів на розкрутку не привід втрачати потенційних замовників. Мультипосилання дозволяє підтримувати зв’язки з клієнтами і залучати нових покупців. Створити власний міні-сайт з контактами, прикладами робіт, умовами надання послуги можна безкоштовно за допомогою сервіса Aqulas.
Кому знадобиться мультипосилання:
- Представникам творчих професій: вільним художникам, фотографам, ілюстраторам, музикантам, дизайнерам, шоуменам тощо.
- Кулінарам, кондитерам, фуд-блогерам.
- Майстрам хендмейд: вишивальники, в’язальники, швеї і т.д.
- Працівникам індустрії краси: майстрам нігтьового сервісу, лешмейкерам, перукарям, бровістам і т.п.
- Творцям контенту, SMM-фахівцям, айтішникам, копірайтерам.
Нижче представлені приклади таких сайтів, створених на сервісі Акулас.
Для сайту ви можете вибрати будь-яке фонове зображення і аватар, підібрати картинку з безкоштовної галереї і задати шрифт згідно стилістиці сторінки.
Ви можете задавати будь-яку кількість блоків: додавати відгуки, «Питання і відповіді», заявку на надання послуги, прайс з вартістю товарів, додаткову інформацію (Лайфхак, поради, огляди, рекомендації). На довгому лендінзі з декількома видами послуг кнопки з контактами бажано розміщувати кілька разів – після кожного блоку відповідно.
Є і ще один прийом нагадати відвідувачу про спосіб зв’язку – закріпити кнопку дзвінка на бічній панелі. Прокручуючи сторінку, потенційний клієнт не втратить кнопку, при цьому вона ніяк не заважає, виглядає ненав’язливо, на відміну від спливаючих вікон.
Оформлення сторінки багато в чому залежить від виду діяльності. Якщо ви працюєте в розважальній індустрії, доцільно розмістити багато відео і фото з заходів, які розкажуть про вас красномовніше тексту.
https://xn--80aahfenebbief0c4as9b0c.xn--p1ai/
У сервісі Акулаc можна створити до п’яти безкоштовних сторінок і зробити на них активні посилання на основний візитці. На додаткових сторінках можна розмістити лендінги товару, портфоліо, блог, відгуки, фотогалерею та ін.
Якщо фотографій мало, можна додати докладний опис послуги, що надається. Текст буде особливо корисний, якщо послуга нова і малознайома для потенційної цільової аудиторії. Щоб відвідувачеві зручніше було переглядати карусель зображень, додайте функцію автоматичної прокрутки.
Сервіс Aqulas.ru: безкоштовні функції
Для початку роботи в Акулас досить реєстрації через акаунт Гугл / Фейсбук або електронну пошту. Вводити пароль від Інстаграм буде не потрібно. На сервісі є як безкоштовні функції, так і платний тариф, доступний за 396 рублів в рік. Надалі ціна PRO-акаунту складе 1080 р.
На безкоштовному тарифі можна додавати:
- Кнопки найпопулярніших месенджерів, причому в будь-якій кількості.
- Блок F.A.Q.
- Прайс-листи.
- Свої фонові зображення.
- QR-коди.
- Одну анімацію кнопки.
- Відеоролики і зображення.
Крім того, ви можете вибрати картинку з мільйонної безкоштовної бази. Є можливість перегляду внутрішньої статистики. Не можна додавати блоки HTML і вибирати доменне ім’я без * .aqulas.me, але цей функціонал доступний на ПРО-тарифі.
Переваги тарифу PRO:
- Всього 100 відео- та фототем.
- Можливість створювати власну фототему.
- 10 анімацій для активних кнопок.
- Зовнішня аналітика.
- Додавання HTML-блоків.
- Будь-яке вільне доменне ім’я.
- Можливість прибрати підпис «Створено в Aqulas».
- Створення 25 додаткових сторінок.
- Збір заявок.
- Налаштування SЕО.
Завдяки зручному інтерфейсу на створення простенького сайту піде не більше 20-30 хвилин. Відредагувати сторінку можна в будь-який зручний момент. Після вибору доменного імені і збереження змін мультипосилання можна відразу розміщувати в шапці акаунту Інстаграм.
Використання форми для збору лідів на платному тарифі
Лід-форма – це важливий маркетинговий інструмент для тих, хто збирається і далі активно просувати свою справу. На платному тарифі Акулас у користувачів є можливість згенерувати свою форму. Чому вона корисніша попап-форми всередині соціальної мережі:
- Якість лідів вище. При трафіку на міні-лендінг збільшується тривалість взаємодії користувача з сайтом. Ліди в цьому випадку тепліші, легше трансформуються в покупця.
- Легше донести до користувача свою торгову пропозицію. На лендінзі можна вигідно показати всі переваги товару. За допомогою поста в Інстаграм це зробити складніше, до того ж не можна відпрацювати заперечення, коли потенційний покупець сумнівається.
- При генерації через сервіс збільшується швидкість обробки заявки.
Форми можна генерувати і через соцмережу, але в такому випадку складніше підігріти аудиторію і змусити її зробити цільову дію. Сповільнюється реакція менеджера на заявку, але ж якщо з покупцем зв’яжуться через 30-60 хвилин, він вже може охолонути і розхотіти здійснювати дію.
Плюси і мінуси сервісу
Одне з головних переваг сервісу: кілька важливих функцій, які залишаються безкоштовними назавжди. Зробити сайт-візитку, мікролендінг, портфоліо можна за кілька хвилин навіть з телефону. Створити унікальний дизайн свого мультипосилання можна навіть без основ HTML завдяки можливості додавати свої фотозображення, змінювати шрифти та теми.
Негативні відгуки про Aqulas також зустрічаються. Правда, у коментаторів на подив схожі тексти коментарів, тому багато сайтів-відгуковиків позначають відгуки як підозрілі і не враховують оцінку.
Експерт з юридичного маркетингу. Керівник маркетингового агентства MAVR.
Бізнес-ступінь “Майстер ділового адміністрування” (MBA).