7 блогерів у Німеччині, яких треба знати всім онлайн маркетологам

  • 24.7.2023
  • Автор Владислава Рикова
  • Категорії: Маркетинг

Якщо ви цікавитеся маркетингом в Європі, а особливо в Німеччині, то для вас я зібрала список блогерів, експертів та інфлуенсерів, які активно ведуть свої блоги в Instagram, роблячи акцент на СММ та інфлюєнс маркетингу в Німеччині. Незважаючи на те, що їхня кількість підписників може здатися меншою, ніж у знаменитих блогерів нашої України, слід пам’ятати, що Instagram у Німеччині розвинений не так сильно, як у нас. Тож поїхали.

1. Домінік Артефакс (@dominik.artefex)

Якщо ви переїхали до Німеччини та зіткнулися з місцевою бюрократією, зверніть увагу на профіль Домініка. Він демонструє ситуації, пов’язані з повільністю та бюрократією з боку німців. Його гострий гумор і гарний настрій допоможуть вам впоратися із повсякденними труднощами.

2. Інга Ламуру (@Inga_Lamouroux)

Інга є директором маркетингу в одному з провідних агентств онлайн-маркетингу в Німеччині. Вона родом з Естонії та у своєму блозі про маркетинг та просування бізнесу Marketinga надає цінні знання українській аудиторії про особливості маркетингу в Німеччині. В Інстаграм вона допомагає легше інтегруватися в європейську спільноту і уникнути найбільш поширених помилок, які можуть призвести до неприємних штрафів у Німеччині.

3. Каро Дауер (@carodaur)

Каро – не лише успішна фешн-модель, а й приклад того, який тип жінок подобається німецькій публіці. Її профіль відрізняється умілим чергуванням форматів та стилів від ідеальних до гумористичних. Каро завжди підкреслює, що вона – жива людина, і хоча це може бути надто природним для інших країн, саме такий підхід знаходить відгук у німецької аудиторії.

4. Thomas Kakareko (@thomas_k)

З 700 тисяч підписників, Томас Какареко займається контент-маркетингом в Dept Agency і успішно працює як фрілансер-фотограф. Його профіль привертає увагу своїми якісними знімками та вмінням створювати привабливі візуальні історії.

5. Julia Schröder (@juliabeautx)

З 2,4 мільйонами передплатників, Юлія Шредер починала як відеоблогер, потім переключилася на модний контент у Instagram. Її стиль привертає увагу та впливає на безліч людей, що робить її важливим гравцем у маркетинговому середовищі Німеччини.

6. Patrik Biedenkamp (@pilotpatrick)

Патрік – справжній пілот, фітнес-ентузіаст та модель, у нього 700 тисяч підписників. Його профіль поєднує захоплюючі знімки з фото з його подорожей, що створює унікальний та привабливий контент.

7. Pia Wurtzbach (@piawurtzbach)

З 9,3 мільйонами підписників, Пія Вурцбах, хоч і родом із Філіппін, але народилася і виросла в Німеччині. Її профіль зосереджений на світі моди та стилю, і вона є яскравим прикладом успішного використання Instagram як платформи для просування моди.

Ці маркетологи надають унікальні погляди на маркетингову сферу Німеччини та допомагають зрозуміти особливості роботи з німецькою аудиторією. Їхні профілі в Instagram – це цінне джерело натхнення та знань для всіх, хто прагне успішно розвивати свої маркетингові стратегії в Німеччині.

Custom Gravatar
Владислава Рикова

Експерт з юридичного маркетингу. Керівник маркетингового агентства MAVR.

Бізнес-ступінь “Майстер ділового адміністрування” (MBA).

Share
This
Є питання? Не відкладайте, отримаєте відповідь прямо зараз Задати питання