Юридичні слогани, що захоплюють: як кілька слів можуть змінити все

  • 3.9.2024
  • Автор Владислава Рикова
  • Категорії: Бізнес, Маркетинг

У світі юридичного маркетингу, як і в будь-якому іншому, виділятися серед конкурентів – завдання не з легких. Юридичні компанії та адвокати завжди шукали способи не лише привернути увагу потенційних клієнтів, але й залишити незабутнє враження. Одним із найпотужніших інструментів для цього стали слогани – короткі, але місткі фрази, що можуть передати дух компанії, її принципи та навіть сміливі обіцянки. Деякі фірми вирішують піти стандартним шляхом, підкреслюючи професіоналізм та надійність. Але є й ті, хто обирає нестандартний, а інколи й провокаційний підхід, який дозволяє їм виділитися на тлі тисяч подібних організацій.

Відомі слогани в юридичній тематиці

Юридична компанія

Слоган мовою оригіналу

Переклад українською

Skadden, Arps, Slate, Meagher & Flom LLP

“Serving Clients Since 1948”

“Обслуговуємо клієнтів з 1948 року”

Baker McKenzie

“Leading and trusted legal advisors”

“Провідні та надійні юридичні консультанти”

Clifford Chance

“The world’s leading law firm”

“Провідна юридична фірма у світі”

Hogan Lovells

“Building relationships, creating solutions”

“Будуємо відносини, створюємо рішення”

Allen & Overy

“A passion for what we do”

“Пристрасть до того, що ми робимо”

Linklaters

“More than just a law firm”

“Більше ніж просто юридична фірма”

Freshfields Bruckhaus Deringer

“A law firm like no other”

“Юридична фірма як ніяка інша”

Latham & Watkins

“The trusted advisor to the world’s leading businesses”

“Надійний консультант провідних світових компаній”

Kirkland & Ellis

“Excellence in legal services”

“Відмінність у юридичних послугах”

DLA Piper

“Global reach, local impact”

“Глобальне охоплення, локальний вплив”

Ці слогани представляють найвідоміші юридичні фірми світу та відображають їх підхід до обслуговування клієнтів, репутацію та місію.

Оригінальні та креативні слогани юридичних компаній

Ось декілька слоганів юридичних фірм, які відрізняються своєю оригінальністю та креативним підходом:

Юридична компанія

Слоган мовою оригіналу

Переклад українською

Slater & Gordon

“Your Case is Our Cause”

“Ваша справа — наша справа”

Cooley LLP

“Success Without Boundaries”

“Успіх без кордонів”

FisherBroyles LLP

“Law Firm 2.0”

“Юридична фірма 2.0”

Hodge Jones & Allen

“Where there’s blame, there’s a claim”

“Де є вина, там є позов”

Eversheds Sutherland

“Helping our clients, our people and our communities to thrive”

“Допомагаємо нашим клієнтам, нашим людям і нашим спільнотам процвітати”

Morrison & Foerster

“It’s MoFo time”

“Настав час MoFo”

Bird & Bird

“We’ll never stop”

“Ми ніколи не зупинимось”

Quinn Emanuel Urquhart & Sullivan

“The most feared law firm in the world”

“Найбільш страшна юридична фірма у світі”

Levine Law

“Fighting for the injured, fighting for you”

“Боремось за постраждалих, боремось за вас”

Milberg LLP

“Taking the gloves off”

“Знімаємо рукавички”

Ці слогани демонструють оригінальний підхід до брендингу, підкреслюючи особливості та унікальність кожної фірми. Вони вирізняються на тлі конкурентів і передають сенс того, чим займається компанія.

Безкоштовна консультація з маркетингу
для адвокатів та юристів

Провокаційні слогани юридичних фірм та адвокатів

Ось декілька провокаційних та на грані фолу слоганів юридичних фірм та адвокатів:

Юридична компанія / Адвокат

Слоган мовою оригіналу

Переклад українською

The Cochran Firm

“Size Matters”

“Розмір має значення”

Brown & Crouppen

“Injured? Good.”

“Постраждали? Добре.”

Schwartz & Schwartz

“We sue drunk drivers.”

“Ми подаємо до суду на п’яних водіїв.”

Cellino & Barnes

“We know how to make them pay!”

“Ми знаємо, як змусити їх платити!”

The Texas Hammer (Jim Adler)

“I’m Jim Adler, The Texas Hammer!”

“Я Джим Адлер, Техаський Молот!”

Salino Law Group

“We’ll make you richer, even if you’re guilty.”

“Ми зробимо вас багатшими, навіть якщо ви винні.”

Fieger Law

“Winning millions for the little guy.”

“Виграємо мільйони для маленької людини.”

BustedMugshots.com

“We make sure you don’t get screwed.”

“Ми подбаємо, щоб вас не надурили.”

Goldstein & Hayes

“Justice is our obsession.”

“Справедливість — наша одержимість.”

Dewey, Cheatem & Howe

“We’ll get you off, even if you did it.”

“Ми вас відмажемо, навіть якщо ви це зробили.”

Ці слогани створені для того, щоб привернути увагу, викликати емоції та залишити сильне враження. Вони часто балансують на межі етики та креативу, що робить їх незабутніми, але і провокаційними.

Слогани юридичних компаній – це не просто слова, це відображення їхньої суті, цінностей і підходу до роботи. Вони можуть бути як класичними, підкреслюючи надійність та професіоналізм, так і провокаційними, які викликають емоції та залишають незабутнє враження. Кожен слоган – це частина бренду, що допомагає виділитися серед конкурентів і привернути увагу потенційних клієнтів. Незалежно від стилю, успішний слоган завжди влучає в ціль, створюючи чіткий образ компанії та підкреслюючи її унікальність на ринку юридичних послуг. Таким чином, вибір правильного слогану може суттєво вплинути на успіх компанії, зміцнюючи її позиції та приваблюючи нових клієнтів.

Custom Gravatar
Владислава Рикова

Експерт з юридичного маркетингу. Керівник маркетингового агентства MAVR.

Бізнес-ступінь “Майстер ділового адміністрування” (MBA).

Share
This
Є питання? Не відкладайте, отримаєте відповідь прямо зараз Задати питання