Зміст
Насправді ROAS – це рентабельність реклами, отримана у доларовому вираженні. Це може бути чітка оцінка того, скільки заробляє бренд порівняно із сумою, яку він вкладає у свою рекламу та маркетингові зусилля. Насправді компанії спрощують оцінку та перетворюють її на співвідношення на зразок 1:3 або 1:4. Це означає, що компанія заробляє 3 або 4 долари за кожен долар, витрачений на рекламу. Щоб зробити нашу оцінку простою та швидкою, ми можемо скористатися онлайн-допомогою, наприклад онлайн-калькулятором ROAS. Розрахунок ROAS важливий для бренду, щоб визначити, чи правильно він витрачає кошти та чи звертаються споживачі до веб-сайту чи реклами його бренду.
Формула ROAS:
Проста формула для розрахунку ROAS виглядає так:
ROAS = (Дохід від реклами / Вартість реклами) x 100
Дохід, що стосується реклами – це дохід, який бренд отримує або генерує завдяки своїй рекламі.
Вартість реклами – це вартість, яку бренд витрачає на рекламу, це може бути ваша вартість PPC (оплата за клік) або створення та розробка веб-сайту. Ваша вартість SEO (пошукова оптимізація) також підпадає під цю парадигму. Співвідношення ROAS цифрових компаній має бути близько 1:8. Калькулятор ROAS від calculate-online.net показує загальне співвідношення ROAS.
Приклад рентабельності інвестицій у рекламу:
Розглянемо бренд, який інвестував близько 2000 доларів у рекламу, таку як PPC чи SEO, або у розробку веб-сайту. Натомість він отримує близько 12000 доларів. Потім знайдіть показник рентабельності інвестицій у рекламу цього бренду.
Прості виміри ROAS:
Дано:
Дохід від реклами = $12000
Це фактичний дохід, який бренд отримує щомісяця чи щороку. Бренд може вибрати період для розрахунку ROAS.
Вартість, вкладена в рекламу = $2000
Це вартість, вкладена в рекламу, наприклад, контекстна реклама, SEO та інші витрати на інтернет-маркетинг.
Рішення:
Формула ROAS:
ROAS = (Дохід від реклами / Вартість реклами) x 100
Підставляємо значення у формулу:
ROAS = ($12000/$2000) х 100
Розрахунок рентабельності інвестицій у рекламу = (6) x 100
Розрахунок рентабельності інвестицій = 600%
Повернення або інвестиції = $10000
Ви можете використовувати Калькулятор ROAS для вимірювання ROAS. Це може бути складно, коли вам доводиться мати справу з різними типами витрат.
Чому ми вимірюємо ROAS?
Бренди зазвичай вимірюють ROAS через наступні причини:
- Вони перевіряють популярність бренду на цільовому ринку.
- Для розуміння як їхня унікальна торгова пропозиція (УТП) приймається цільовим ринком.
- Для розрахунку коефіцієнта конверсії, скільки клієнтів відвідують сайт і скільки з них фактично купують продукт або послугу.
- Для аналізу підводних каменів у своєму продукті та послузі.
- Щоб знайти показник задоволеності клієнта продуктом та послугами за такою формулою:
Задоволеність клієнтів = [Клієнти – цінності, що сприймаються / Загальна сплачена вартість]
- Щоб зробити SWOT-аналіз, SWOT (сильні сторони, слабкі сторони, можливості, загрози) на ринку.
- Щоб поліпшити рекламну кампанію, що вже йде (що потрібно зробити, щоб підвищити прибутковість).
Висновок:
Вимірювання ROAS необхідно для визначення ефективності бренду. Ви можете скористатися онлайн-калькулятором ROAS, щоб швидко розрахувати свої показники.
Експерт з юридичного маркетингу. Керівник маркетингового агентства MAVR.
Бізнес-ступінь “Майстер ділового адміністрування” (MBA).