Розкрутка групи в Телеграм
Просування каналу в Телеграм
Реклама в Телеграм
Чат-боти в Телеграм
Розкрутка Телеграм
Попри свій відносно невеликий за мірками сучасних месенджерів вік, телеграм вже став перспективним майданчиком для просування товарів і послуг в Мережі. І всі сучасні маркетингові агентства вже автоматично включають цей канал до списку обов’язкових інструментів. Чим же просування в Telegram може зацікавити власників бізнес-проектів?
Останнім часом кількість успішних продажів за допомогою популярних соціальних мереж знижується. І причина – своєрідна «втома користувачів» від занадто активного маркетингу, який буквально вискакує з кожного повідомлення. Ще одна особливість – нецільова аудиторія, велика кількість підписників, які за фактом нічого не купують.
Класичні рекламні повідомлення досить легко ідентифікуються читачами, які за роки життя в Мережі вже навчилися автоматично фільтрувати такі пости в процесі перегляду стрічки.
Переваги Телеграм просування: чат-боти, групи, канали
Це канал, який спочатку створювався для конфіденційного спілкування, сьогодні демонструє найбільшу відкритість для всіх нових маркетингових інструментів. Завдяки наявності каналів і групових чатів телеграм виводить можливості великих і середніх компаній абсолютно на інший рівень. Основні переваги безкоштовного месенджера:
- Боти. Це потужний інструмент для будь-якого маркетолога, який одночасно вирішує безліч завдань – аналізує запити аудиторії, спілкується безпосередньо з користувачами, надає моментальні відповіді на найбільш часті питання про товар, послугу або способах взаємодії. За допомогою бота можна проводити опитування і збирати актуальну статистику.
- Канали (мікроблоги). Не кожна компанія може запустити та постійно вести власний повноцінний блог на окремій платформі. Це відбувається як через нестачу часу або ресурсів, так і з-за відсутності релевантного контенту. В процесі просування каналу в Телеграм ви зможете публікувати інформацію або думки на будь-яку тему. Від невеликих смішних ситуацій на виробництві або реклами нових послуг до актуальних новин і інтерв’ю з експертами галузі.
- Групові чати. Це зручний і найменш витратний спосіб швидко отримувати від зацікавлених користувачів зворотний зв’язок. Даний інструмент підходить не для кожної ніші, але при просуванні освітніх платформ може зіграти неоціненну роль у створенні спільноти.
Що можна робити в Телеграм?
Звернувшись в повноцінне маркетингове агентство, ви зможете отримати максимальну віддачу від вибору цього каналу просування:
- безпосередньо спілкуватися з цільовою аудиторією;
- підвищувати впізнаваність корпоративного бренду або розвивати свій особистий бренд;
- вести персональний блог;
- за допомогою ботів автоматизувати спілкування з потенційними клієнтами на найважливішому рівні – знайомства і залучення;
- проводити масштабні PR-кампанії;
- вибирати частотність, і налаштовувати параметри розсилок.
Професійне просування починається паралельно на багатьох рівнях. І тут допомога досвідчених маркетологів буде грати найголовнішу роль у розширенні охоплення аудиторії.
Методи просування в Телеграм
До найбільш часто використовуваних інструментів, що дозволяють розкручувати канал, відносяться:
- регулярний постинг і публікація контенту. Досвід маркетологів допомагає не набридати підписникам настирливими повідомленнями, і при цьому весь час утримувати їх увагу, щоб в потрібний момент підключити в рекламну кампанію;
- розміщення оригінальних повідомлень. Від якості контенту залежить сьогодні багато, тому банальним передруком чужих ідей складно заслужити довіру аудиторії. Розробка ефективного контент-плану постів на актуальні теми – завдання, яке під силу тільки SMM-фахівців зі стажем;
- проведення конкурсів. Ігрова складова при спілкуванні з потенційними клієнтами – ключ до успіху в будь-якій ніші! Найбільш популярні приклади – подарунки за репостинг, що забезпечить значне розширення охоплення при мінімальних витратах;
- аналіз стратегій конкурентів. Щоб оцінити, що зараз відбувається у вашій ніші, необхідний моніторинг каналів і відстеження дій найближчих сусідів по бізнесу. Досвідчені маркетологи не тільки знають, як зібрати необхідні дані, але і як використовувати отриману інформацію в потрібний час і з адекватними інструментами;
- залучення нових підписників для ефективної розкрутки телеграм каналу в Україні. Грамотне просування неможливо організувати без постійного поповнення рядів ваших читачів. Не менш важливе завдання – утримати максимум залучених підписників протягом багатьох років поспіль.
Щоб не стати одним з мільйонів невідомих каналів, а отримувати прогнозований прибуток від продажу товарів або послуг, бажано ще до виходу продукту на ринок заручитися підтримкою досвідчених маркетологів. Фахівці не тільки забезпечать накрутку кількості читачів, а й нададуть всю необхідну інформацію для грамотної розробки бізнес-стратегії.
Отримайте безкоштовну консультацію!
Експерти MAVR завжди готові проконсультувати Вас з питань розвитку Вашого бізнесу в Інтернеті!
Етапи розкрутки в Telegram
Рекомендуємо скористатися всіма перевагами популярного месенджера, який встиг завоювати довіру мільйонів користувачів. Поки телеграм-стрічки відносно вільні від нав’язливої реклами, вони залишаються цікаві більшості підписників. А якщо аудиторія сприймає канал спілкування більше як новинний, а не рекламний, вона схильна більше довіряти та прислухатися до рекомендацій.
Повноцінним просуванням в будь-якому месенджері в переважній більшості випадків складно займатися самостійно. Тому, звернувшись до професіоналів, ви зможете розраховувати на ефективну допомогу.
Досвідчені маркетологи допоможуть на всіх етапах створення і розкрутки телеграм каналу. Це платний сервіс, але тільки спілкування з професіоналами допоможе дізнатися, який зі способів просування і форматів подачі матеріалу підійде вам найкраще.
План робіт, який допоможе стабільно просувати ваш проект на ринку, може виглядати таким чином:
- Попередня робота з каналом. При його наявності – аналіз дизайну, якості оформлення постів, типу і складу читачів. При його відсутності – розробка фірмового стилю, позиціонування і підбір контенту.
- Аналіз активності конкурентів. Дослідження рівня конкурентності обраної ніші, визначення основних гравців, вивчення їх стратегії, пошук переваг і слабких позицій.
- Складання плану розкрутки телеграм каналу з нуля або тієї точки, в якій зараз знаходиться ваш бізнес. Сюди входить розробка таргетованої реклами, вибір найбільш ефективних каналів залучення аудиторії, визначення стилю і термінів рекламної кампанії.
- Робота з результатами. Збір актуальної статистики, аналіз проміжних результатів після старту просування, корекція стратегії та надання замовнику звітності про поточний стан каналу в конкурентному середовищі.
Портфоліо з SMM