Точне охоплення аудиторії
Нативний формат
Розширена аналітика
Впізнаваність бренду
Таргетована реклама в Тік Ток
Сьогодні для просування своїх товарів і послуг сервісом Tik Tok користуються не тільки всесвітньо відомі бренди з мільярдними річними оборотами, але і молоді компанії, що розвиваються. Вартість реклами в Тік Ток знаходиться в межі 1000 дол., тому багато компаній з готовністю виділяють бюджет на розкрутку в цій соціальній мережі. Перш ніж приступати до підкорення популярної у 800 мільйонів активних користувачів майданчика, необхідно визначитися з цілями просування:
- Монетизація акаунту.
- Залучення підписників.
- Підвищення рівня продажів послуг або товарів свого бренду.
Останні статистичні дослідження показують, що додаток вже скачали понад два мільярди користувачів у всьому світі. Попри середню тривалість роликів близько 15 секунд, вміло підібраний аудіо- і відео контент може швидко привернути увагу мільйонної аудиторії. Щоб забезпечити ефект бомби, що розірвалася, потрібно грамотно розробити стратегію просування і орієнтуватися на тренди. Найпростіший і швидший спосіб заявити про свій бренд в Тік Ток – створити персональний акаунт і приступити до завантаження контенту. У будь-якому випадку, ролики повинні орієнтуватися на обрану цільову аудиторію і бути їй цікаві. Найпопулярніші тематики і сфери, для яких актуальний запуск таргетованої реклами в Тік Ток:
- ресторани, бари, модні кафе, кінотеатри;
- інтернет-магазини, що реалізують одяг, аксесуари, прикраси, косметику;
- розробники цікавих мобільних додатків, мережевих ігор;
- онлайн-школи, мовні курси.
Маркетологи агентства МАВР проаналізують особливості просування вашого бренду, щоб визначити місячний бюджет, який потрібно буде виділяти на таргетовану рекламу.
Реклама в Тік Ток
Для запуску спрямованої на певну цільову аудиторію кампанії соціальна мережа пропонує скористатися інструментом TikTok Ads. Такий спосіб просування включає в себе кілька каналів впливу на користувачів:
- завантаження рекламних роликів в стрічку In-feed Native Video, які з’являються при скролінгу;
- запрошення на участь в челленджі Hashtag Challenge;
- перегляд реклами перед запуском відео;
- брендоване просування – створення масок, стікерів, лінз брендів.
Наявність інструментів гнучкого регулювання кампанії дозволяє задати параметри цільової аудиторії, орієнтуючись на її вік, геолокацію, стать, мову, спектр інтересів і т.д.
Для досягнення потрібних результатів при просуванні бренду необхідно заздалегідь вибрати, який тип реклами в Тік Ток купити. Сьогодні кампанія може проводитися по одному з 3 напрямків, і допомога досвідчених маркетологів дасть можливість швидше зорієнтуватися при виборі.
Якщо в першу чергу замовник орієнтується на конверсію, обрані ролики будуть демонструватися тільки тій цільовій аудиторії, яка з більшою ймовірністю перейде на сайт і зробить там конверсійну дію.
Для розширення охоплення можна запустити кампанію з оплатою за тисячу показів.
Перед запуском будь-якої рекламної кампанії ролики проходять модерацію в системі, щоб відео не виглядало настирливими і не викликало роздратування у користувачів. Ми виберемо таку стратегію просування, щоб поступово стимулювати інтерес аудиторії до вашого бренду. Така реклама найкраще сприймається і приносить максимальний відгук.
Отримайте безкоштовну консультацію!
Експерти MAVR завжди готові проконсультувати Вас з питань розвитку Вашого бізнесу в Інтернеті!
Особливості таргета в Тік Ток
Один з найпопулярніших способів створення ролика для таргетованої реклами в Tik Tok – це замовлення його у відомих блогерів. Щоб контент без зауважень пройшов модерацію, без допомоги професійних маркетологів не обійтися. Ми готові приступити до просування «під ключ»:
- знайти затребуваних блогерів, до думки яких прислухаються тисячі підписників;
- розробити загальну концепцію рекламної кампанії і кожного ролика;
- проконтролювати, щоб відео не потрапило під санкції модераторів.
Ціна реклами в Тік Ток буде точно озвучена після вивчення особливостей бренду і оцінки виділеного на рекламну кампанію часу. Найбільш перспективний канал залучення рекламного або органічного трафіку на майданчику – проведення офіційних челенджей. Основними елементами кожного челенджу є звуки, руху (танці) і текстові повідомлення. Запуск такої рекламної події можуть ініціювати як інфлюенсери або розкручені блогери, так і рядові користувачі або офіційні представники брендів. Іноді швидка реакція офіційного представника каналу на такі запити може значно популяризувати просування товару чи послуги.
Нові інструменти для реклами в Tik Tok
Всесвітньо відома платформа постійно розвивається, пропонуючи нові тренди для підвищення впізнаваності бренду. Серед затребуваних інструментів можна відзначити:
- постійне додавання нових фільтрів і масок. Користувачі можуть до невпізнанності змінити свій зовнішній вигляд в відео або накласти спецефекти;
- функцію додавання голосу до відео (Voiceover). Щоб записати звуки для подальшого накладання на ролик, використовується мікрофон;
- прямі посилання на послуги та товари. Тестова опція, що дозволяє перейти до продуктів, що просуваються безпосередньо з викладених відео.
Маркетологи агентства МАВР визначать, скільки буде коштувати реклама в Тік Току для вашої компанії, відштовхуючись від цілей, складності та кількості поставлених завдань.
Скільки коштує реклама в Тік Ток
Наш досвід показує, що мінімальна сума для початку розкрутки становить 1000 доларів. Безпосередньо послуги фахівців з просування оплачуються окремо і коштують від 500 доларів.