Навіщо використовуються термоетикетки? Їх різновиди та застосування в бізнесі

  • 23.6.2022
  • Автор Владислава Рикова
  • Категорії: Бізнес

Термонаклейки (термоетикетки) використовуються для маркування продукції як у промислових, так і в торгових областях. Насамперед йдеться про підприємства, де впроваджені та повсюдно застосовуються системи автоматизованого контролю та обліку з використанням штрихкодового кодування. До речі, для зручності використовуються принтери штрих коду. Крім того, застосування термонаклейок безпосередньо впливає на збільшення пропускної спроможності торгової точки за рахунок маркування фасованої продукції за допомогою самоклеючих термонаклейок.

Останнім часом популярність цього виду торгової продукції неухильно зростає, що відповідно призводить до розширення сфери їх застосування.

Термонаклейки (термоэтикетки)

Сфера застосування термоетикеток

Термоетикетки – невід’ємна частина будь-якого сучасного підприємства, що працює у сфері торгівлі та промисловості. В останньому випадку такі наклейки використовуються для друку змінної оперативної інформації з виробництва. Так, можна виділити такі сфери їх використання:

  • у супермаркетах, на терезах для самообслуговування;
  • на підприємствах, що спеціалізуються на виробництві та упаковці продуктів харчування та промислових товарів;
  • у логістичних фірмах;
  • на автопромислових підприємствах для контролю збирання вузлів автомобілів;
  • у компаніях, які надають поштові послуги тощо.

Різновиди термоетикеток

Як правило, паперові термоетикетки поділяють на 2 види.

1) Термоетикетки еко – це термодруковані паперові наклейки без захисного покриття. Папір, що використовується для їх виробництва, має три базові шари:

  • термочутливе покриття, що хімічно активується,
  • праймер, що гарантує високу роздільну здатність, якість друку та багаторазово підсилює чутливість термошару,
  • папір-основа.

2) Термоетикетки топ відрізняє наявність спеціального захисного шару, що гарантує надійний захист від агресивних впливів зовнішнього середовища, зокрема:

  • забруднень,
  • випадкових механічних пошкоджень, подряпин, потертостей,
  • високої вологості або утворення конденсату на заморожених продуктах,
  • надмірно високої або низької температури,
  • дії різних хімічних масел, жирів, органічних розчинників, пластифікаторів у складі ПВХ-плівки/упаковки.

Для виробництва окремої групи наклейок використовується особливий вид напівглянсового паперу, що не має термостійких характеристик. Такі етикетки є звичайними кольоровими наклейками, які найчастіше використовуються для маркування таких харчових продуктів, як хліб, печиво та напівфабрикати.

Також в окрему групу варто виділити самоклеючі термоетикетки. Не слід забувати, що при нагріванні понад 50 градусів зображення на таких наклейках може легко потемніти або втратити чіткість. Отже, така продукція потребує особливих умов зберігання та захисту від впливу прямих сонячних променів та підвищеної вологості повітря.

Термотрансферні етикетки

Крім звичайного термодруку, все більшої популярності на підприємствах набуває термотрансферний друк. При термотрансферному друку інформація на етикетку наноситься за допомогою спеціальної стрічки, що фарбує («риббона»). В результаті виходить більш чітке, яскраве та стійке до впливу зовнішнього середовища зображення, що, у свою чергу, значно розширює діапазон друкованих матеріалів (звичайний папір, вкритий лаком папір, картон, поліетилен, поліпропілен, нейлон, синтетичні матеріали тощо). ), включаючи можливість оперативного кольорового друку (на спеціальних термотрансферних принтерах).

Термотрансферний друк передбачає використання одного з двох видів стрічки, що фарбує: на основі воску (WAX) або смоли (RESIN).

Custom Gravatar
Владислава Рикова

Експерт з юридичного маркетингу. Керівник маркетингового агентства MAVR.

Бізнес-ступінь “Майстер ділового адміністрування” (MBA).

Share
This
Є питання? Не відкладайте, отримаєте відповідь прямо зараз Задати питання