Співпрацювали з червня по серпень 2017 року. Агентство МАВР грамотно та точно визначили напрямки рекламування нашої продукції. Люди компетентні та приємні.
Результати таргетованої реклами у Facebook та Instagram
ЦА: представники бизнесу HoReCa, Харків та обл., 22-45 років
Період: місяць (17.07 – 17.08)
Показники | Результати | |
Охоплення користувачів | 41 477 чоловік | |
Покази | 91 935 показів | |
Кількість кліків на посилання | 1 599 кліків | |
Середня ціна за результат | 0,11 $ | |
Усього витратили | 179,20 $ | |
Аудиторія за статтю | Жінки – 56%, Чоловіки – 44% | |
Аудиторія за віком |
| |
Плейсменты | Facebook: обсяг – 13 тис. чоловік, результат – 388 кліків Instagram: обсяг – 31 тис. чоловік, результат – 1 тис. кліків |
Після закінчення першого тижня таргетингу з боку МАВР було запропоновано розширити аудиторію. Після узгодження зі мною додали мандрівників та туристів. Це посприяло зростанню охоплення та утриманню оптимальної вартості за клік. В рекламній кампанії активно відкручувалися із 6 усього 2 оголошення, після чого було залишено найефективніше, що дозволило знизити ціну за клік до мінімуму.
Пост в Instagram набрав 326 лайків та 8 коментарів користувачів. Основною проблемою була відсутність цін на сайті. Тому коментарі в основному стосувались ціни.
Усього зафіксовано 1463 переходи на сайт.