Кожна людина, яка має навички та знання в якійсь із сфер своїх занять та захоплень, рано чи пізно замислюється про ведення You Tube каналу, для впізнаваності свого бренду, товару, або ж просто для розповіді цікавої інформації.
Перед більшістю ютуберів-початківців стає насамперед питання, як же набрати своїх підписників і свою аудиторію, які інструменти задіяти для ефективної роботи каналу. Єдиної формули не існує для когось, кожен канал по-своєму унікальний і може бути цікавим різним колам людей.
Перше, що необхідно зробити, це вибрати тему, яка розкриватиметься у блозі, а також розуміти для кого вона буде (для дітей, для дорослих). Також варто вибрати концепцію каналу, яку потрібно буде дотримуватися надалі.
Найскладніше набрати першу 1000 підписників, але для її набору є кілька лайфхаків.
Звичайно ж, завзятість, праця, працьовитість у цій справі на першому місці, і головне, працювати за принципом «тише їдеш – далі будеш».
- Розкажіть про канал у своїх особистих соцмережах
Основний спосіб залучення аудиторії, це розповісти в інших соціальних мережах про наявність каналу, у постах та історіях робити позначки на ютуб, а також запросити своїх друзів підписатися. Відмінним способом є зробити в Інстаграмі коротке промо відео, або розповідь про те, що буде в новому випуску, така техніка досить добре впливає на підписників, і вони переходять на канал ютуб.
- Закликайте людей підписатися
Обов’язково у відеороликах окрім традиційних фраз «підписуйтесь», «ставте лайк», у процесі відео треба вести короткий діалог з користувачами, ставити їм питання, та анонсувати про швидкий випуск наступного відео. Як наслідок, вони будуть писати коментарі та активніше почне додаватись аудиторія.
- Робіть регулярні випуски
Ще одним із способів розвитку аудиторії є регулярність випусків відео. Слід привчати глядачів до того, що вони регулярно зможуть отримувати інформацію, плюс сам ютуб активніше показує канал, якщо є чіткий графік виходу контенту.
- Просування за допомогою Pilum24
Сервіс розкрутки YouTube-каналів під ключ pilum24.com.ua, який може дуже допомогти спочатку з живими підписниками, коментарями, лайками та переглядами. Система працює без роботів та списань, можна вибрати різноманітні гео, а терміни виконання максимально короткі.
- Коллоборації
Варто серйозно підходити до вибору платних методів, особливо якщо планується колаборація з блогерами, каналами-мільйонниками, так як аудиторії можуть бути різні, або ж контент не буде відповідати їх бажанням.
У розвитку YouTube-каналу та набору своєї аудиторії слід експериментувати, шукати, але керуватися правилом «сім разів відміряй – один раз відріж».
Експерт з юридичного маркетингу. Керівник маркетингового агентства MAVR.
Бізнес-ступінь “Майстер ділового адміністрування” (MBA).